WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2004, 15:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Gedas rašė:
Krc Mariuk chia bishki uzhvazhiavai tikrai be reikalo. Jei tau kaszhkas kazhka sake tai nebutinai tiesa, o kad saabu be turbinu yra tai faktas, ypach visi trilitriai :) pardavus << dairiausi i Saab ir tikrai zhinau.

Nu taigi sakau, kad tyliu! Ar norit, kad pasakyciau, jog slepiuosi :wuau: ? :lol2:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 24 2004, 16:48 
Noreciau pora zodziu pasakyti apie siuolaikiniu varikliu ilgaamziskuma kad cia jau buvo pradeta diskutuoti. Anglijos spaudoje buvo publikuotas straipsnis ta tema. Gamintoju nauju automobiliu bazine komplektacija vis gauseja,tai: ABS,ESP,saugos pagalves ir t.t. Nauju technologiju pilna visame automobilyje,o jo kaina islieka jei ne tokia pat tai bent jau panasi. O taip yra nes gamintojai taupo aukodami varikliu ilgaamziskumu.Buvo atlikta apklausa vokietijos taksistu,tai tie kurie vazineja AUDI ar MERCEDES BENZ automobiliais atsake, kad dabar du kartus pagalvos ar pirkti sios markes nauja automobili darbui TAXI,nes siuolaikiniai varikliai nebera tokie ilgaamziai kaip kad buvo seniau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 24 2004, 17:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
technologiju savikaina yra mizerna. mikroschema ir kelios mechanines detales.. Kainuoja tik R&D. O tas R&D dabar labai jau savotiskas - visi deda tas pacias naujoves, tik neaisku, kas ka megdzioja.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 08:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
malgis rašė:
technologiju savikaina yra mizerna. mikroschema ir kelios mechanines detales.. Kainuoja tik R&D. O tas R&D dabar labai jau savotiskas - visi deda tas pacias naujoves, tik neaisku, kas ka megdzioja.


Nesupratau ka norejai pasakyt apie technologiju savikaina? Jei tai liestu kompiuteriu detales tai dar sutikciau, bet kas liecia auto pramone tai kazka supainiojai. Jau praejo tie laikai kai modelis buvo gaminamas 10 ir daugaiu metu, kai galejai pasakyt, kad tai kas buvo investuota atrodo kaip mizeris. Viskas susiveda i pirkeja, nuo projektavimo iki pardavimo viskas daroma kad tik parduot. Investicijos nemazos, visi suka galvas kaip padaryt kazka naujo kad lengviau butu persiorentuoti i dar naujesnio. Vien kiek babkiu isleidziama eksperimentams ir tyrimams, kurie nevisada duoda norimu vaisiu, pvz << :D

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 09:24 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
malgis rašė:
technologiju savikaina yra mizerna. mikroschema ir kelios mechanines detales.. Kainuoja tik R&D. O tas R&D dabar labai jau savotiskas - visi deda tas pacias naujoves, tik neaisku, kas ka megdzioja.

keistokai vienpusiškai tu supranti technologijų savikainą, vienok... technologijos nėra vien tik detalės, technologijos visų pirma yra jų sukūrimo kaštai, kurie po to paskirstomi toms 'detalėms', kad atsiimti sukūrimo išlaidas. todėl ir prasideda, apart pramoninio špionažo (pvz., Renault R16 iš <<), ir lizenzijų pirkimas (pvz., Rolls-Royce hidropneumatinė pakaba iš <<), ir kooperavimasis (pvz, PSA, Ford ir Renault bendras naujų variklių kūrimas), ir bendros platformos korporacijų viduje http://grumlt.citrina.lt/CitroGamyba/PSAGamyba.html
pagrindinė motorų trumpaamžiškumo bėda turbūt ta, kad:
a) iš to paties litražo reikia išspausti kuo daugiau AG, nes pats variklio dydis apribotas ;-)
b) nebėra prasmės ilgaamžiškumui šiame instant pasaulyje - 5 metai, ir awto keičiamas į naujesnį, su vis daugiau pribambasų, kurie vistik kaštuoja, o awto kaina turi išlikti ta pati.
tad komercinės sėkmės receptas paprastas:
didinam pribamabasų ir AG+mažinam resursą=išlaikom savikaną

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 11:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
NU tai apie ka ir kalba. Sakau, kad kainuoja R&D (tyrimai ir diegimas). O pastaruju kaina yra labai jau virtuali - priklauso nuo to, kokios inzinieriams algos mokamos ir kiek daug jie "xu*nioj zanimajutsa".

Taigi ir moki realiai ne uz konkrecias detales masinoje (pvz. ABS moduli, borto kompiuteri, elektrinius langu keliklius ir pan.), bet uz intelektualini produkta. Taciau uz tokius intelektualinius produktus kaip EBD, ABS, oro pagalves ir visus kitus "navarotus", manau, jau yra stipriai permoketa.

Bet kalbant apie pastarasias naujoves tai nieko stebuklingo nematau, isskyrus tiesiogini kuro ipurskima dyz. varikliuose. O visa kita yra daugiau susije su elektronikos taikymu. Elektronikos gi savikaina (gamybos!) yra juokinga, lyginant ja su kaina galutiniam vartotojui.

AG, FG.. Butu kur kas idomiau, jei kas nors pasiektu geresniu rezultatu vidaus degimo variklio naudingumo koeficiento prasme... Su dyzeliais tai fabar daroma, bet kodel benzinai netampa superekonomiski?

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 11:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
malgis rašė:
Butu kur kas idomiau, jei kas nors pasiektu geresniu rezultatu vidaus degimo variklio naudingumo koeficiento prasme... Su dyzeliais tai fabar daroma, bet kodel benzinai netampa superekonomiski?

o kodėl alternatyvus kuras taip sunkiai kelią skinasi? naftos monopolijų BIZNIUI nekas su tom kjuro ekonomijomis gaunasi

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 12:33 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O C5uke naujajame ne tik, kad sukinesis faros nuo vairo, bet ir kilnosis kaip SMe... vot blyn jum ir "naujiena".

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 13:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kaip tai benzininiai neekonomiskli? Zvilgtelk i BMW 745i jo sanaudos tokios pacios kaip ir C5 su 2.9 V6. Vat ir progresas, tik kad uz ji reik 5 kart daugiau moket :cry:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 13:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Benzininiai bus ekonomiski tada, kai, tarkim 7 litru kuro bus per akis vidutines klases automobiliui mieste. Sitiek kuro sudeginus energijos sukuriama labai daug.. Bet naudos is jos sukuriama mazai.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 20:54 
nereikai lia lia .. bmw 525 srebia gerai virsh 15l.... apie 745 tylu, mataras 2x didesnis, ten ish kiemo be 10 l neishvazosi, o duomenys pateikiami kataloguose sh verti kartais .. pimk kad ir ta pacia 2.0 xantia, paimk jei nori saab 2.3 turbo mataras 2x lengvesnis, i tai ima >17l, jei nori kad butu tokios sanaudos kaip kataloge tai bbz reik su shiltu mataru, tiesiojoj, ir v <90km/h, bajkos krc ..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2004, 21:11 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
automobilių gamintojams keliami reikalavimai:

1) Ekologija
2) Saugumas
3) paprasta ir greitas remontas

Užsienyje niekas nenori terliotis su ilgai ir sudėtingais remontais. ten siulo keisti viską mazgais (ne taip kaip pas mus). Klientas sutaupo krūvas laiko. Taip pat nerizikuoja savo saugumu, kaip pvz logai surinktas vairo stiprintuvas. o ekologiniais sumetimais superka senas detales ir jas atremontavę parduoda dar kartą.

Automobilio kokybė krenta kylant kiekybei. Palyginkit kiek automobilių buvo parduodama prieš 20 metų ir kiek dabar. Niekas daug nesiterlioja su gedimais.

kaip pavyzdį galiu pasakyti apie Scania vilkikus. Visi vairuotojai ir savininkai labaiu vertina 3 serijos vilkiką ( gamyba 1988- 1995) negu 4 serijos (gamyba 1995 - 2004), tačiau jų nebegamina nes neattitinka ekologinių EURO 3 reiklavaimų. 3 serijos vilkikai važiuodavo (ir važiuoja) apie 1mln km, kai tuo tarpu 4 serijos apie 700 - 800 tukst km. vat jums ir akivaizdus pavyzdys.


Žiūrėsim kaip '2005 truck of the year" važiuos - R serija.

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2004, 08:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
xam rašė:
nereikai lia lia .. bmw 525 srebia gerai virsh 15l.... apie 745 tylu, mataras 2x didesnis, ten ish kiemo be 10 l neishvazosi, o duomenys pateikiami kataloguose sh verti kartais .. pimk kad ir ta pacia 2.0 xantia, paimk jei nori saab 2.3 turbo mataras 2x lengvesnis, i tai ima >17l, jei nori kad butu tokios sanaudos kaip kataloge tai bbz reik su shiltu mataru, tiesiojoj, ir v <90km/h, bajkos krc ..

1. Ar vaziavai su nauju 745?
2. As nelyginu 15metu senumo lavonu su naujais.
3. Sanaudos cia pasakytos realios, o ne katalogu.
4. Vaziuojant su protu 6 metu senumo BMW 735 trasoje vidutines sanaudos 7,5 ltr. Testuota kelyje Marijampole- Vilnius.
Ir aplamai, matau kad daugelis toliau savo nosies galo nieko nemato, islyskit is savo "urveliu" ir samanas nuo akiu nusigramdykit, arklius jau seniai automobiliai pakeite :D :D

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2004, 13:35 
xam rašė:
nereikai lia lia .. bmw 525 srebia gerai virsh 15l.... apie 745 tylu, mataras 2x didesnis, ten ish kiemo be 10 l neishvazosi, o duomenys pateikiami kataloguose sh verti kartais .. pimk kad ir ta pacia 2.0 xantia, paimk jei nori saab 2.3 turbo mataras 2x lengvesnis, i tai ima >17l, jei nori kad butu tokios sanaudos kaip kataloge tai bbz reik su shiltu mataru, tiesiojoj, ir v <90km/h, bajkos krc ..


nelabai supratau, tu ka lygini paprasta dvilitri ir panashu pagal dydi matara su turbo del sanaudu - jei taip tai neprotinga


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2004, 15:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Turėjau oooo100 2,2 valgė 13 dujų, dabar turiu oooo200 2,1turbo valgo 18


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007