Kosmoz rašė:
prie didesniu greiciu mazos kubaturos varikliai ryja ne ka maziau uz didesnio turio variklius.
Tai čia viskas logiška. Juk tam pačiam geičiui išvystyti ir palaikyti to paties modelio (t.y. vienodos masės ir oro pasipriešinimo koeficiento) automobiliai naudoja tokią pat variklio galią, kuriai palaikyti pleškina panašų kuro kiekį. Visi tie sukimo momentai ir ekonomijos nebevaidina rolės (išskyrus atskirai-priklausomai nuo kuro dujos/benzas/saliara), kai greičiai maždaug virš 150-tada pagrindiniu smuiku groja aerodinamika, kuriai nugalėti ir naudojama absoliučiai didžiausia sudeginto kuro dalis. Tik tiek, kad galingesnio variklio max.greitis didesnis, o sąnaudos tuo pačiu greičiu jei ir skiriasi, tai nedaug, ir tik dėl padangų pločių/dydžių bei mašinos masės (apkrovimo). Dar yra niuansas, kad jei silpnesnis varikliukas iš paskutiniųjų bezda, bandydamas palaikyti max.greitį, kad neatsilikti nuo tokiu pat greičiu važiuojančio galingesniojo-tokiu atveju silpnesnio sąnaudos viršija galingesniojo sąnaudas, bet tai jau surišta su variklio konstrukcija, o ne su aerodinamika.
Kas liečia greičius ir sąnaudas-visada viskas logiška ir nekintama

Tai netgi leidžia iš anksto diagnozuoti, ar variklis dirba normaliai; jei to paties automobilio sąnaudos tomis pačiomis sąlygomis netikėtai padidėja bent puslitriu.
Va tik Aurimas su žadėtomis spidometro fotkėmis kur tai prapuolė
