WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 05:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 02 2008, 21:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Taip, naujesni bmw dyzeliai (o ir benzinai) yra geris, galios ir kuro sanaudu santykis pavydetinas. nauju BMW sanaudos surasytos http://www.bmw.lt puslapyje.

dazno modelio daug duomenu turi http://www.carfolio.com/ netgi pasipriesinimo koeficientas ir frontalinis plotas neretai buna .

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 03 2008, 11:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
daug kas lemia padaryta programa(kompe),psa vienaip padare,vag kitaip va jum ir galiu skirtumai,is esmes variklai panasus,tas pats bosch,siemens,vdo,garrett,kkk,magneti marelli....tiek vage tiek psa analogiskai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 03 2008, 14:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
nu tik nereikia kalbeti nesamoniu,tik programa jam skiriasi, nu dar darbinis turis, nu dar ipurskimo sistema, nu dar 2.2 HDI voztuvu dvigubai daugiau turi, nu dar viena papildoma velena, bet cia juk smulkmenos... Prancuzai specialiai dar prastesne programa jam sukure turbut. Siaip bendro pas siuos variklius yra tai, kad abu jie tiesioginio ipurskimo, nuo sitos vietos gamintojai pasuko skirtingais keliais.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 03 2008, 19:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
nepagavai minties,varikliai vienodi(tarkim)o programos isties skirtingos.PSA perka dalis is vokieciu,kogero ir programa daro vokieciai(tiksliai nezinau),kas bus jei jie padarys toka pat kaip ir pvz vag!?-KONKURENCIJA.Gerai,tarkim Psa patys kuria programa-isvada,prastas darbas.kiek teko girdeti,dometis vokieciu chiptunningas (programos)geriausios net ir brangiausios.Ir,jei tau dar nedaejo,pavizdys www.vimota.lt padaro zveri ir psa auto.Siulaikiniuse dyzeliuse(common rail) daug galimybiu tobulint programos budu(tunnint)o ne atsuktuvu ir plaktuku :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 03 2008, 20:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Prie ko cia tie vokieciai. Siemens ar Bosch kuro sistemas pardavineja visiems, kas jas uzsako. Prie ko cia dabar konkurencija su VAG? VAG su Bosch ar Siemens turi tiek pat bendro kaip ir PSA, BMW, SAAB. p.Pugai, ko tu prisikabinai prie tu programu? Kaip matau tau vis jos uzkliuna. Yra taip kaip yra, dare, skaiciavo ne koks studentas, o specialistai, o ar jie buvo prancuzai ar vokieciai koks skirtumas. Nori TDI kad "butu geriausias ciptiuningas" perki VAG, nori HDI perki PSA. Is maniskes darzines variklio irgi juokiasi, kad 3.3 ltr , o kumeliu tik 174. Na ir kas, ne ant ju as joju, traukos uztenka, variklio konstrukcija nuo 68 metu beveik nepakitus, isskyrus ipurskimo sistema. Turim darbini VW 2.0 SDI PD. Nu ir ka, bukas kaip bato aulas, saliarka valgo, tepalus valgo, masina nauja. Variklis birbia kaip MTZ, net pavydas ima kai prancuzai be garso murkia.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 03 2008, 22:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Joa, HDI tyliai dirba.
Nebuciau skaitinejes vimotos forumo tai gal ir patikeciau stebuklus rodanciais HDI, bet realija kita, cipuojasi ir HDI visai neblogai, bet iki TDI dar toli toli, stipriai daugiau rezervo palikta TDI, o ir meistru mokanciu su TDI dirbti daugiau.

Jei jau prakalbom apie tai, kad vokieciai specialiai kisa prancuzam silpnesnes programas, nors tai ir yra visiska nesamone, paminesiu, kad BMW 2.5 TDSh variklis toks pat kaip ir Omegoje, tik programa skiriasi, o naujesniu metu BMW 525d turi identiska varikli Omegai, leistai nuo 2001 metu, bet pas omega jis programiskai silpnesnis, bet nuvarius cipuoti gaunami vienodi rezultatai.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 07:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O kur darbinis rezrvas, kurį gamykla palieka apsidrausdama, kad variklio neužpjautų bent jau per garantinį laikotarpį? Gal PSA 2,2 HDi turi jį gerokai didesnį nei VW 1,9 TDi :)?
Gamintojas tikrai ne maximalai išspaustą galią ant lentynos deda, manau, kad koks 30 proc. tikrai yra neišnaudota. O didesnė kubatūra ir naudoja daugiau kuro, čia kaip bokalas, kuo didesni, tuo jame daugiau alučio telpa :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 10:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
prie ecu programu prisikabinau del to kad tai yra faktas(kuro sanaudoms-galios momentui) ir dauguma diagnozistu,tunneriu su manim sutiks.buna netgi ekonomines programos kurios mazina kuro naudojima,taip vadinamos ''eko prosyvkes''.kas keisciausia,rusai tunnina savo naujos kartos vaz,gaz....be problemu,nors juose nera jokiu turbinu ir bendzinas ,taciau musu tunneristai tik su turbininem dirba...maza kvalifikacija tunneristu :cry:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 11:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
dirba musiskiai su viskuo, tik retas kuris sutinka moketi 800 litu del papildomu 5-12 arkliu ;) aisku kas priburia rimciau, kaip kad velenai, keistas suspaudimo laipsnis, ismetimo kolektorius, sportinis ismetimas, tai programa pasidaro, bet ar pats moketum 800 lituokliu vardan 8 arkliu? Kai dyzeliam dameta 40-50 procentu sukimo ir 30-50 procentu arkliu tai is cipuojasi masiskai. Apskritai, vimota ka tik nori uzcipuos, jei tik anas cipuojasi... negilios tamstos zinios, pugai, toks jausmas kad vien nuogirdas cia "zeri ant stalo"...

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 04 2008, 22:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Jei jau prakalbom apie tai, kad vokieciai specialiai kisa prancuzam silpnesnes programas, nors tai ir yra visiska nesamone, paminesiu, kad BMW 2.5 TDSh variklis toks pat kaip ir Omegoje, tik programa skiriasi, o naujesniu metu BMW 525d turi identiska varikli Omegai, leistai nuo 2001 metu, bet pas omega jis programiskai silpnesnis, bet nuvarius cipuoti gaunami vienodi rezultatai.
Seniai zhinoma, kad naujesnis softas dazniausiai yra geresnis nei priesh tai buves, ypach jei kalbama apie itaisytas(embedded) sistemas. Variklio kompas - neishimtis, todel nieko nuostabaus chia neyzhvelgiu.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 05 2008, 00:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ne taip mane supratai, kolega. Buvo montuojamas tas pats TDShas ir i BMW ir i omega, skyresi softas bmw naudai, nes variklis sukurtas BMW, naturalu, kad C omegai dave ji specialiai silpnesni, 143 ir 131 ag bmw naudai, niutonai irgi skyresi. Paskui TDSha pakeite naujas 2.5, bmw leido sau tureti 163 ag o omegai dave silpnesni softa ir del to tas pats variklis turejo 150ag. Sita realu pavyzdi pateikiau replikuodamas i Pugo pranesima, kuriame jis teige, kad vokieciai specialiai kisa prastesnius kompus prancuzam kad geriau konkuruotu.

Xminde, vokieciu atidirbtas 1.9 tdi net ir prasukes 300k km nerodo jokiu ten HDIniniu lagu ir pan, puse limono sitam - neriba. Aisku po tiek jau variklis buna pasidevejes, nebetoks galingas, bet vaziuoja be kapitalkes. vat specialiai mobile.de paziurejau kokiom ridom pardavinejami dyzeliniai passatai ir Xantia bei c5, tai vaje vaje, pasatu palei puse limono susukusiu gyvas velnias, is citroenu puses ridos kurkas mazesnes. aisku gal passatu darbiniu daugiau nei c5 ar xantia, bet matome, kad puse limono tiem 1.9 ne riba.
Taip pat noreciau issakyti pastebejima, apie didesni bokala ir i ji telpanti didesni alaus kieki :) laipsniai irgi svarbu. Paziurekim i BMW, trys litrai, troike su tokiu varikliu ir universalo kebulu sveria daugiau uz naujaji C5 II tourer, arkliu daugiau ant simto, niutonu ant dvieju simtu, razgonas bemaz dvigubai geresnis, trasoje ima abudu vienodai, mieste bemvas vos litru daugiau, budamas vos ne du kartus galingesnis ir siektiek sunkesnis bei su RWD, kur teisybe? :)

Dar ka prisiminiau, priespaskutineje Top gear laidoje dare eksperimenta, Toyota prius trasoje myne kiek isgaledama o jai is paskos toki pat tempa laike BMW M3, 1.5 variklis pries 4 litrus, nu ir ka jus manot, BMW vartojo maziau kuro :) Smagu, BMW variklius i citroenus sukisti ir duoti japaskem viska surinkti, nugi ledas butu :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 05 2008, 09:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Aš dar prieš 8-9 metus esu sakęs - jei į BMW sudėti hidropneumatiką - būtų tobulas auto :). Tik mums surskiams neįperkamas :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi vs TDI
StandartinėParašytas: Lie 05 2008, 16:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
nu bet sakykit ka norit, bet durnai atrodo kai daugiau ag turintis ir lakstymo rezimu vaikomas vokiskas TDI ryja pastebimai maziau uz HDI.

kiek tas tavo maziau ''ryja'' idomu isgirsti!?O kad knisasi zmones su tdi tu gal nedirdejai...truputi isiles tdi negirdejai...!?Kosmoz,tu matyt ''нидагоняиш'' kas tas tdi!


Paskutinį kartą redagavo 1 Pugas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDi vs TDI
StandartinėParašytas: Lie 06 2008, 11:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pugas rašė:
Kosmoz rašė:
nu bet sakykit ka norit, bet durnai atrodo kai daugiau ag turintis ir lakstymo rezimu vaikomas vokiskas TDI ryja pastebimai maziau uz HDI.

kiek tas tavo maziau ''ryja'' idomu isgirsti!?O kad knisasi zmones su tdi tu gal nedirdejai...truputi isiles tdi negirdejai...!?Kosmoz,tu matyt ''нидагоняиш'' kas tas tdi!

Nu tu duodi. Knisasi zmones su TDI jam, o patys su HDI nesiknisat, nei vienam nei genda, ir su FAP bedu nekyla gal? :) :labas:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Hdi ir kuro sąnaudos
StandartinėParašytas: Lie 06 2008, 11:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
Smagu, BMW variklius i citroenus sukisti


Nesijaudink,jau ateina i Citrus tie varikliai :P

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007