Cituoti:
Vat būtent - su C5 nei minkštumo nei stabilumo - kompromisinis variantas. Iki ksemo toooli pagal minkštumą, iki pūgo toooli pagal stabilumą.
Žinai, Pole, man po CX'o atsisėdus į ksemą jis tikrai neatrodo minkštas.

Cituoti:
Nu čia jau kvepia dideliu neobjektyvumu. Atleisk bet palyginai galvą su subine
Taigi aš tau ir sakau - čia mano subjektyvi nuomonė. Bet 607 kaip tik dėl to ir nepirkau, nes jis iš išorės dyyydelis, o vidus - mažas. Pagal "važiavimo malonumą" - 607 minkštesnis, nei ksara, nu bet pojūtis vairuojant - gryn ksara. Kadangi aš buvau nužiūrėjęs su oda, tai ten pojūtis į geresnę pusę. Dėl lyginimo, tai patikėk, tikrai ne iš lempos čia tau pasakoju. Ksarą gi juk tik todėl ir pardaviau, kad ji man PER MAŽA. Ieškojau DIDELĖS mašinos. 607 buvo labai labai (pabrėžiu - labai) rimtas pretendentas. Ir ko gero jei VEHO nebūtų pasiūlę Grando už žiauriai palankią kainą, dabar ko gero vėžinčiausi su 607.

Gal būčiau vargo ir nematęs jei nebūčiau pasivažinęjęs su tuo pikasiku.

Cituoti:
Man kažkaip fanatiškai skamba iš citrojuzeriu tas varymas ant tų "atvėpusių lūpų". Net užkietėja francūzoheiteriai pripažysta kad dizainas vykęs, suteikiantis agresyvumo ir išskirtinumo.
Čia taip pat yra subjektyvu. Jei man baisūs tie nauji pežai (kaip, beje, ir nauji bemvai), tai aš tikrai nesakysiu, kad jie man patinka.

Man ir mano CX'as yra baisus... bet jau baigiu priprast... bet vis tiek nesakysiu, kad jis yra gražuolis...
P.S.: įtariu, ka mes čia nusigrybavom nuo temos. Teks tuoj truputį prasimoderuot patį save.
