EEO090 rašė:
Jei galas tuščias- jis šokinėja kaip nepakrauta priekaba. Kai gale sėdi bent du keleiviai, šokinėjimas baigiasi. bet prasidėjęs kėbulo išilginis lingavimas muša per vairą ir apsunkina vairavimą.
Hidraktyvinis XMas nieko panašaus nedaro

. Jam tebūdingas nedidelis skersinis, gan standus pasibangavimas. Jei jau tikrai yra kaip aprašyta, paaiškinimas tėra vienas: su užmuštomis šakėmis ir jų guoliais važinėjęs XMo exsavininkas, vietoj kad tvarkytis šakes, pakabos kietumo problemą "išsprendė" pasididindamas ratų sferų žiklerius. Žiklerių diametrų matavimas į standartinę sferų patikrinimo procedūrą neieina, todėl ir šiuo atveju tai nebuvo tikrinta. Normaliai, joks skorpas ar Vojadžeris su hidraktyviniu XMu nė greta nestovėjo.
Tam ir buvo prašyta pasivažinėti kurį laiką, registruojant visus pastebėtus bugus: keliant lavoną visko pastebėti nevažinėjant ir sutvarkyti vienu ypu neįmanoma. Tas liečia ir granatas.
Dėl turbinos ir traukos, kaip žinia, niekas dar nedaryta; vakuumo pompa vis dar neveikia, EGR ir turbinos apsauginių vožtuvų būklė nežinoma.
Dėl automato ir traukos, deja, nepadėsim niekuo. 2.1TD+APD niekada negarsėjo kaip megabolidas.
s-igi-s rašė:
Normaliam važiavimui tikrai nereikia pakabos remontui išleisti 5400 Lt. Belieka užjausti EEO090, nes galiu duoti nukirsti galvą, kad jokiame kitame servise jis tiek nebūtų išleidęs.
Na, nors imk ir apsiverk

.
Išplyšus atraminė, galinio tilto sailentai, vienos pusės priekinės šakės sailentai, ir beveik visos variklio pagalvės: vien šie gumos/metalo buterbrodai kainavo palei 1500lt (be darbų). Dar iš didesnių išlaidų buvo diržų keitimas su degimo reguliavimu, vienos galinės svirties ir jų guolių keitimas, trijų vamzdelių keitimas, suportų perrinkimas, nauji stabdžių diskai vietoj apipuvusių "senų bet gerų", ir pan. Na, dar ir garsusis 2.1TD škyvas prasisukęs.
Už dviejų savaičių darbą (servise

) susidarė vos palei 2500lt, kitkas- už detales, taip kad nereik lia-lia.