WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 27 2008, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Tai, priezastis- atsilaisvines reguliavimo varztelis su ovalia galvute(ar kaip jis ten)?
Ar galima ta gedima nustatyti iki nepataisomo issikalatojimo, neisardant siurblio?

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2008, 23:27 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O kodėl tokia konkreti nuomonė, kad tas varžtas atsilaisvina? Iš pradžių ir aš taip maniau, bet pamatęs kitą išardytą siurblį si dar geru varžtu, radau, kad jis kažkodėl daužosi į siurblio korpuso vidų ir tik po kurio laiko išsimala. O tas daužymasis gali būti dėl per didelės plunžerio eigos cilindriuku gilyn, o to priežastis - oras kuro siublyje. Bet šią teoriją galėsiu patviritnti arba ne tik pirmadienį.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2008, 23:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Žiūriu jau kuris kartas į tas fotkes, ir man čia kažkas neviažetsa :? To šarnyrinio varžtelio paskirtis kiek suprantu pasukti žiedą keliais laipsniais, kad pakeisti įpurškimo kampą. Nelabai suprantu prie ko čia apsukos 1600, jei tas cilindriukas nevaikšto. Kitas klausimas - kaip tas varžtas gali daužytis į siurblio korpusą, ką tas žiedas viduj makaluojasi į šonus :shock: Jis turėtų turėti eigą tik aplink siurblio ašį, bet ne išilgai jos :roll: Ir kas po galais užplakė tą cilindriuką iš vidaus :drunk:
Taip pat nepagaunu minties, kaip čia oras gali įtakoti visą šį gedimą?? :bum:

Tas nulūžęs strypelis yra kaip suprantu solenoidinio vožtuvo šerdis. O dabar tas stumokliukas į kurį įsistato tas varžtukas išsitraukia iš to korpuso si šešiakampiu ar ne? Šiaip konstrukcija labai panaši i mechaninio Luco, bet kiek kvailesnė sakyčiau :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 00:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Kaltas varztelis, taip. Atsakiau sau i Poles klausymus, bet palauksiu meistru nuosprendzio.
P.S.Visgi teks ir Xantia remontint pradet, profilaktiskai :bum:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 00:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Panasu, kad Dolfrin atvejis kitoks ir paankstinimo mazgas panasu, kad geras http://public.fotki.com/Dolfrin/detale/dscn5489.html

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 01:55 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tas šarnyrinis varžtelis, išsimalęs iš savo vietos, ir užplakė cilindriuką. Nulūžusi špilka - tai įvorė kuri remiasi į elektroninį daviklį, kodėl ji nulūžta - nelabai dar suvokiu, bet tai yra dažnai pasitaikantis gedimas. Oras - tą plunžerį stumdo tame cilindriniame varžte/cilindre kuro sukuriamas slėgis, kai patenka oras - slegis krenta ir variklio sukamoji jėga ankstinimo žieda suka priešinga kryptimi, kadangi tai vyksta tam tikru dažniu tai tas varžtas ir daužosi. Kai pirmadienį pafotkinsių siurblio vidų - visiems, kad nežinote konstrukcijos, pasidarys aišku :).
O mechaninėsdalies konstrukcija tiek mechaninio tiek EPIC yra beveik vienoda :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 13:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Aš asmeniškai manau kad oro burbuliukai kuro sistemoj čia nekalti, peržiūrėjau dar sykį siurblių schemas - deja iki galo taip ir neaišku kaip būtent šio siurblio ankstintuvas veikia, bet manau principas panašus.
Paveikslėlis
Jei teisingai suprantu, pas tave vietoj šioje schemoje 1 numeriu pažymėto devaiso stovi elektromagnetinis vožtuvas, kuris atlieka šalto motoro degimo užankstinimą įtrauktamas tą nulūžusį ploną strypelį ir pilnai pasukdamas žiedą. Sušilus varikliui degimo ankstinimą priklausomai nuo apsukų atlieka kuro slėgis per devaisą Nr.9 ir parodytą tavo nuotraukose. Gal aš ir neteisus, nesnuotraukose ne pilnas mazgas matosi.

Anyway tas šarnyrinis varžtelis Nr 6 yra prilaikomas iš apiejų pusių, kad nesimakaluotų pirmyn atgal ir neleistu makaluotis žiedui. Jei pas tave nulūžo plonoji šerdies dalis, varžtas ir žiedas prarado stabilimą ir jo viduje besisukantys rolikai pradėjo jį sukinėi aplink ašį pirmyn atgal, taip išmaldami varžtą bei užplakdami tą cilindriuką. Bet man klausimas - ar pas tave motoras dirbo visą laiką gražiai iki šio gedimo?? O gal tiesiog tas procesas po plonosios ašelės nulūžimo yvyksta pakankamai greitai (maks per kokias 20 min), būtenta tas aprašytas laikotarpis:
Cituoti:
Iš pradžių pradėjo garsiai ir kietai kurkti, po tu užgęso, po to pagazavęs šiaip ne taip užkūriau ir tada jis pradėjo savo "diskoteką" - gazo pedalas atleistas, o apsukų rodyklė nuo 800 iki 1600 straksi, iš po kapoto kalašnikovo serijų salvės, variklis kaip 2 ar 3 cilindrais dirbtų, o išmetimo vamzdis kamuoliais dūmus varė.

Iš tokio apibūdinimo galima spėti kad tas žiedas tuo metu sukinėjosi aplink ašį belen kaip, tuo visiškai numušdamas degimą, todėl ir dirbo tik keli cilindrai, girdėjosi baisus kalimas (dėl nusimušusio degimo) ir apsūkos šokiėjo plačiame diapazone.
Taigi gal tiesiog nulūžo ta plonoji ašelė, ko pasekoje viskas ir įvyko. O ji nulūžo :roll: na gal ir dėl to kad tai yra būgas, gamyklinis būgas. tarkim ji per plona suprojektuota, arba pergrūdinta ar pan. Kaip suprantu būtent toks gedimas yra gana dažnas šiems siurbliams.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 13:45 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Va va - būtent dešinėje esanti schema labai vaizdžiai parodo kaip ten viskas yra, tik pas EPICą vietoje nr.1 yra elektroninis devaisas, bet man pasirodė, kad ten daviklis kurį stumdo tą ašelė, nes jei tai būtų elektromagnetas - ašelė būtų kaip šerdis - ji būtų sulindusi į el.magneto vidų. Tai, kad tas varžtas susimala gal net per 10 min, aš nenustebčiau, nes viduje veikiančios jėgos pakankamos jį greitai sumalti, juolabiau, kad daužosi, pagal schemą, į dešinę pusę, tai matyti ir ant pažeisto aliuminio korpuso. Bet kaip matau - tas masyvus žiedas tai tik kaip kuro pralaidumo vožtuvas - jo variklis neveikia, jis tik paduoda daugiau ar mažiau kuro? Jei taip tai stumoklis 7 vaikšto labai elegantiškai ir didelės jėgos jo neveikia, bet patekus į slėgio kamerą 8 oro burbulams atsiranda slėgio nestabilumas, ko pasekoje stumokliukas pradeda maltis pirmyn-atgal taip daužydamas tą ploną įvorę ir galų gale ji nusibaigia lūždama :(, o jau po to ir viskas kas likę susimala.
Pirmas gurgesys man pasigirdo kai tuščiu baku (pats kaltas) važiavau į ACS ir užgesau prie pat jų. Po to lyg nieko tragiško ir negirdėjau, po mano mechaninio bocho man te viskas tylu tylu buvo :). Bet Artė sakė, kad keisti garsai iš po kapoto girdisi. Antras kurkimas buvo jau praeitą pirmadienį Vilniuje, ir sustojus, bandant užsivesti prasidėjo kalašnikovo serijos :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 13:52 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pažiūrėjau pirmają temos schemą - tą ašelė (stumokliuko įvorė) sulindusi į elektroninį devaisą. O gal tas kuris ten jau ką nors sukinėjo kreivai ką surinko ir ašelė turėjo skersuojančią įvaržą, dėl ko su laiku ir nulūžo.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 14:44 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Štai kokį linką radau - http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=5232
Gaila nieko nesuprantu, bet kelios fotkės yra.
Čia ta foto kurią norėjau ryt padaryti:
obuoliukas baladojasi į violetine spalva padažytą korpuso dalį.

Paveikslėlis


O čia, kad vaizdžiau būtų kur mano sugadinta detalė stovi.

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 15:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Voba.. kokį vaiduoklį užkėliai :lol: super :appl:
Tai vistik išeina kad tas elektroninis devaisas tėra elektrinis devaisas t.y. elektromagnetas :roll: Nu tada viskas logiška, nes jei jis toks nebūtų, liktu neaišku kas užankstina degimą užvedimo momentu.
Masyvus žiedas, kaip tu jį vadini atsako už įpurškimo fazę, bet ne už kuro kiekį, plačiau čia:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Perskaičiau tą lenkų temą, nu ir tai patvirtino tik tą, kuom aš jau seniai ir ne kartą įsitikinau. Mūsų "auksarankiai" meistrai (kaip ir lenkų beje :wink: )tesugeba viską keikti, o remontuoti nieko nemoka. tas pats ir pas lenkus. Žmogeliui gaudė orą, ar tai rasojo tas siurblys - nu gerai žinoma šių siurblių problema :wink: . Žodžiu jis paskerdė siurblį pats, nes užkniso klausyti meistrų kaip tai yra sudėtinga ir kad šitie siurbliai praktiškai neardomi :lol: Nusipirko visas tarpines už 150zl ir pasikeitė. Jo įsitikinumu,kaip beje i mano tas siurblys nėra joks elektroninis stebūklas, o paprastas mechaninis siurblys su keliais davikliais. Jo teigimu jis žymiai paprastesnis už taip išliaupsintą bošą, o kodėl toks remonto kainų skirtumas visiškai nesuprantama. Anyway labai neblogas fotoreportažas įrodantis kad tas siurblys paprastas kaip 2 kapeikos. Jei ten tiek darbo ir tokios kainos kaip tu sakiai, tai mle tokį turėdamas pats tvrkyčiau - nematau ten už ką tiek mokėti.
Aš asmeniškai po šios info galutinai atmetu orą - negalėjo oras nulaužti tos elektromagneto šerdies. Ji nulūžo dėl kitos priežasties, labiausiai tikėtina man yra tai, kad kažkas nelady su jos konstrukcija,arba kažkoks "šūdarankis" ten jau nagus buvo prikišęs :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 15:32 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Apie žiedo paskirtį keisti fazę, nagrinėdamas schemą, jau spėjau pats išsiaiškinti :) ir šiaip apie siurblio darbo principą jau pradėjau suprasti :). O dėl anktinimo - yra ten masyvi spiruoklė, kaip ir mechaniniame, kuri laiko plunžerį suspausta į cilindrą ko pasekoje ir yra užankstinimas. Bent jau taip išmasčiau iš mechaninio aprašo :). O tas elektroninis devaisas kokis tai kuro slegio reguliavimo vožtuvo daviklis :).
O, kad Lucas EPIc yra kaip du pirštus... tai man ir ACSų Arūnas sakė. Ale to vieno piršto mistinis likimas taip ir lieka nusuvokiamas :(.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 18:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Pole,tavo rodytoje knyguteje,125 ir 127 puslapiuose pamatysi kaip tik xmo mechaninio siurblio paankstinimo pvz. O Epic siurblio davikliu ir solenoidu paskirti 153. Pagal 153psl 15-a pozicija pazimetas paankstinimo (masyvaus ziedo) padeties daviklis,lyg ir.
O ta "adata" galejo nuluzti kai issimales masyvaus ziedo reguliavimo varztas issoko is savo vietos. Tada varztas pateko prie paankstinimo plunzerio, o masyvus ziedas galejo suktis asies sukimosi kryptimi, kartais uzkabindamas varzta, kuris kniedijo paankstinimo plunzery.
Masyvus Ziedas tam tikru momentu lyg ir skirtas kuro kiekiui padidinti( psl 155). O kadangi tas ziedas sustodavo ne savo vietoje tai ir apsukos bei dumai neisvengiami(piesinelyje 4-iu plunzeriu, o pas mumi lyg ir 2-ju)

Kodel lenko siurblyje(su vaiduokliu :) )Rotorio plunzeriai ne vienodoje padetyje(isverskite, aciu)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 21:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
... "adata" galejo nuluzti kai issimales masyvaus ziedo reguliavimo varztas issoko is savo vietos.

Kokios bent jau teorinės to pirežastys galėtu būti?


Cituoti:
Kodel lenko siurblyje(su vaiduokliu :) )Rotorio plunzeriai ne vienodoje padetyje(isverskite, aciu)

Jie stovi kampu, todėl vizualiai atrodo, kad ne vienodai :).

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
O ta "adata" galejo nuluzti kai issimales masyvaus ziedo reguliavimo varztas issoko is savo vietos. Tada varztas pateko prie paankstinimo plunzerio, o masyvus ziedas galejo suktis asies sukimosi kryptimi, kartais uzkabindamas varzta, kuris kniedijo paankstinimo plunzery.


Nelabai įmanoma. Pirma jis iššokti ten neturi vietos, antra žiedui pradėjus suktis kartu su ašimi iškarto užgestu motoras nes nevyktų suspaudimo ir įpurškimo fazės. Tas žiedas yra panašiai kaip alkūninis velenas motore. Manau kad pirmiausia lūžo "ta adata"

Cituoti:
Masyvus Ziedas tam tikru momentu lyg ir skirtas kuro kiekiui padidinti( psl 155). O kadangi tas ziedas sustodavo ne savo vietoje tai ir apsukos bei dumai neisvengiami(piesinelyje 4-iu plunzeriu, o pas mumi lyg ir 2-ju)


Nea, žiedas neatsakingas už kuro kiekį, o tik už įpurškimo taktą. Kuro kiekį reguliuoja kitas mazgas. Cituoju:
Paveikslėlis

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007