Limited rašė:
Be reikalo Profanai cia maike plesaisi, kad masina negali virsyti nurodyto dokuose greicio.
Tai kad aš pats ir rašiau, kad
gali...

Surašiau, ir kokiomis maždaug sąlygomis. Tačiau bendri fizikos dėsniai tebegalioja; jų niekas neatšaukė. Tam tikrai masei (šiuo atveju XMo) su tam tikru oro pasipriešinimo koeficientu (šiuo atveju ~0,3) neštis tam tikru greičiu reikalinga tam tikra variklio galia, ir prieš šitą nepapūsi. Jokios superduper alyvos nesuteiks 2.1TD varikliui, turinčiam 110 gamyklinių "arklių", ~200-210AG galios, kuri reikalinga 240km/h palaikymui, kaip ir "šešiukė" su 167AG dėl dujų ar benzino sudėties, kaip ir dėl bet kokių superduper filtrų, neįgaus 240-250AG, kad pasiekti ir išlaikyti 260km/h greitį. Ir taip buvo, ir taip liks per amžių amžius.
Nuobodžiai pasikartosiu: neturėkite iliuzijų, kad jūsų spidometras rodo tiksliai (visi jie rodo per daug; esant standartinio dydžio padangoms, ir kuo greičiau važiuojama-tuo labiau meluoja), lygiai taip pat iliuzijų ir apie tai, kad "automobilis privalo eiti tiek, kiek parašyta ant jo spidometro". Galima sužaisti su įvairiais faktoriais ir prisidėti virš "gamyklinio"
faktinio max. greičio
faktinius 10 ar netgi 20km/h (kuo silpnesnis variklis-tuo tą padaryti lengviau), bet tik tiek. Didėjant greičiui, eksponente didėja ir naudojama galia, kurios kėlimas, be rimtos invazijos variklin ir kuro/oro tiekimo sistemon, yra paprasčiausiai neįmanomas.
Aš lig šiol imu isteriškai kikenti prisiminęs, kaip neseniai vienas beūsis jaunuolis man apsiputodamas aiškino, kaip jis su draugelio keturių pavarų GolfII 1.6D lėkė 200km/h greičiu, o jo dabartinė benzininė 1.6 Xantija tiek netraukia, todėl yra "šūdas, ne mašina".
