WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 10:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 20:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
dar del tepalu, tai eGzpertai, teigiantys kad tie visi auksciau nurodyti parametrai yra tik fizikines savybes tai klystat. pvz viscosity index'as parodo kiek tvirta plevele susidaro ant tepamo pavirsiaus ;) o jei tvirta plevele, tai jis tepa, metalas i metala nesidrozia ;) del to pas mineralkas ir yra 120-150 o pas sintetikas nuo 170.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 20:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
dar del tepalu, tai eGzpertai, teigiantys kad tie visi auksciau nurodyti parametrai yra tik fizikines savybes tai klystat. pvz viscosity index'as parodo kiek tvirta plevele susidaro ant tepamo pavirsiaus ;) o jei tvirta plevele, tai jis tepa, metalas i metala nesidrozia ;) del to pas mineralkas ir yra 120-150 o pas sintetikas nuo 170.


tai jau jo atsirado egzpertas... Visu pirma tai viscosity index reiškia skysčio klampos kitimą priklausomai nuo temperatūros. Kuo jis didesnis tuo skysčio klampa mažiau priklauso nuo temperatūros. Savaime suprantama, pas sintetinius tepalus jis didesnis, nes jų klampa mažiau kinta.

O kas liečia Castrolį, tai jo efektyvumu labiau tikėčiau nei HAFC ir kuro sanaudų sumažėjimas visai tikėtinas kaip ir su kita gera alyva.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 21:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
o ar verta piltis pačius brangiausius tepalus (kad ir tą patį Castrol) jei naudoji xado?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2009, 21:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
lt079if rašė:
o ar verta piltis pačius brangiausius tepalus (kad ir tą patį Castrol) jei naudoji xado?

xado daugiau del susidevejimo atstatymo, aisku ir trinti sumazina, bet neilgalaikis tas trinties sumazejimas. Pilciau normalu gamintojo rekomenduojama tepala, tiek pagal klampuma tiek pagal standartu atitikima. Musu kibirams, kuriems nereikia ten visokiu longlife specifikacijas atitinkanciu tepalu, moketi uz tepalo litra daugiau kaip 30 litu yra nesamone ir pinigu svaistymas. retas kuris ta masina greziam, retas kuris planuoja su ta masina vaziuot dar puse milijono kilometru. eksperimentuoti su visokiais tepalais neverta, nes kad pastebesi kazkokias ten teigiamas brangaus tepalo savybes mazai tiketina, bet kad noredamas palepinti masina lenktyniniais tepalais gali isgirsti kompensatoriu kalima - realu. Statistinio forumo dalyvio citroeno projektavimo stadijoje vargu ar buvo tepalu, geresniu nei visiem iperkama 20-25 litus uz litra kainuojanti totalio sintetika. va flyneris kiek savo skelbime rase, tai i savo trilitri pyle totalio pusiausintetika, kurios 5 litrai kainuoja ~80 litu, vaziavo daug, gaza paspausti irgi mego, tas xmas dabar triuksmo rankose ir masina toliau vaziuoja, kuro normaliai vartoja, negirdejau, kad nors puse zodzio apie pacio variklio bedas ar dideles sanaudas butu uzsiminta.


Del tepalu keitimo intervalo, jei jau tiek daug kalbame apie tepalus. Susibalamutijau dabar visiskai. Zodziu valvoline tepalu patarejas 1995-2001 metais gamintam XMui dvilitriui 16v be turbinos (variklio kodas XU10J4R) rekomenduoja keisti tepala kas 20000km. jei vazinejama nedaug, nedaznai, tai keitimo intervalas trumpeja iki 10000km. Cia ramu, as vazineju kasdiena, variklis isyla pilnai, keiciam kas 20k. Einam toliau. Vedu i ta pati valvoline advisoriu citroen xantia, tai ten 2,0 16v pasirinkimas platesnis, varikliui tuo paciu kodu yra 1994-1995 metai, yra 1995-1996, 1996-1998, 1999-2000 metais gaminta masina. Visur variklio kodas toks pats kaip ir Xme - XU10J4R. Tik 1994-1998 gamintose xantiose keitimo intervalas 15000, o 1999-2000 metais gamintose 20000Km. tai kas kiek, jomajo? zinau tas pats variklis buvo ir su metaliniu ipurskimo kolektorium ir su plastikiniu. pas mane plastikinis.
toliau dar idomiau, imu as peugeot 605, tuo paciu varikliu, imu 2,0 16v 1995-2001 metais gamintas, variklio kodas toks pat kaip xm ir xantia, tada jei retai vazineji keiti kas 10000km, jei masina iki 1999 metu ir normaliai vazineji, tai keiti kas 15000 o jei masina naujesne nei 1999 metai - keiti kas 30000 km. KAS PER SUDAS? ir dar pezui siulio arba 0w30 arba 5w30, kai citroenui siulo 5w30 arba 5w40 tepala. Tai kas kiek keisti? Ziurint i Xmo lentele - kas 20, ziurint i xantios - kas 15, ziurint i pezo - kas 15. ziurint i pezo 406 1996-1998 metais gaminto tai keisti kas 15, o jei pezas 406 gamintas nuo 1999 - kas 30k km. Nors variklio kodas tas pats, deklaruojami kilovatai ir niutonai tie patys, koncernas tas pats.

Rementis dauguma, keisti kas 15, o ka usermanualas raso? gal kas turi ar zino kur yra padetas internete jis? Mano Xmas 1997 metu liepa nuriedejo nuo konvejerio, priekines groteles jau naujausio modelio, su didziuliu sevronu centre, nes dar yra buve kiek mazesnis sevronas centre 1995-1997 metais, tai pas mane jau ale naujausia laida, jau ir salono veliurine medziaga naujausiuose Xmuose sutinkamo rasto.

Radau neste advisoriu tai ten irgi, XMui kas 20000km, su xantiom tas pats kaip valvoline, su pezais tas pats, saltinis pas budu tas pats vadinasi, tik siulo savo produktus. tik kad neste siulo tokius pat tepalus pezui ir citrui, o valvolino pasiulymai skyresi.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2009, 07:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
moketi uz tepalo litra daugiau kaip 30 litu yra nesamone ir pinigu svaistymas.

Žinoma. Tasai pas mus pilstomas Magnatec'as 10W40, ant kurio vėžinuosi, kainuoja vos 23lt/ltr. Yra megašustrų tepalų ir po 50lt/ltr, bet va tokie, tai jau nafig senam dyzeliui :) .

O kas dėl tavo variklio, tai juk važinėji pats, ir tepalus keitiesi pats? Žinai tiek važinėjimo režimus, tiek matai tepaliuko spalvą keičiant...? Tai pats ir spręsk. Man atrodo, jei tuos 20kkm pravažiuoji per mažiau nei metus, gali be galvos skausmo ir keisti kas 20kkm. Įdomumo dėlei, po to paskersk tepalo filtrą. Jei rasi didelių negražumų, ateičiai žinosi, kad verčiau keisti kas 15kkm, ir tiek. Nereiks jokių ekspertizių.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2009, 09:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Totalio sintetika 5w40 ar 5w30 kainuoja tuos pacius 23 litukus :) tai negi ta pusiausintetika magnatecas, prie visko dar budamas afigienai brandinis ir isreklamuotas, gali buti geresnis nei ne tokio isreklamuoto gamintojo pilna sintetika? :) Viskas kainuoja, tiek alyvos bazes, tiek priedai, tiek darbuotoju sedinciu laboratorijoj darbas, ir reklama baisiai kainuoja, ir uzdirbti visiem reik. Tai jei castrolis reklamuojasi daugiau, ir ju priedai ale geresni butu, o ir laboratorijose ju darbuotojai ten plusa ieskodami kuo geresniu deriniu, tai is ko jie gyvena? :)

Ok, keisiu po 20, skersiu filtra. Mano vazinejimo rezimas paskutiniu metu tikrai varikliui ir tepalam turetu patikti, mazai miesto, daug trasos ant pastovaus 120.

Tik nepapulkit ant padjobkiu tepalu. vienas su didmenininkas su servisais dirbantis zmogus informavo, kad balandi vienam kauno zinomam servise rado tris statines padielno mobil1, taip pat rado jau spetas istustinti padielnas backas su BP, Castrol ir pan markiruotemis. Bukit atsargus. Servisas susigunde 5Lt/l kaina.
O ir renault buvo afigienai pasisike, vienu metu visiem garantiniam automobiliam pyle paprastus tepalus vietoj longlife, o kai turbodyzeliui keitimo intervalas 30k km ir supili pigu suduka, tai turbinos garantinio periodo neislaike.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2009, 11:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Naujiejiem automobiliam suprantama ir sinetika ir skystesnis,ir kai tiek km prasukama nekeiciant tepalo, tai kokybe manau labai svarbu.Mano mastymu geriau ne toks "krutas" tepalas, bet dazniau keisti.. ka ir darau tiek vw tiek xantia pilu pacia pigiausia pusiau sintetika ir keiciu kas 8kkm(ir dazniau) ir nesuku galvos ir tikrai nuo to varikliui neblogiau..o ir ant dusios ramiau...

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2009, 18:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ir kas ta pati pigiausia pusiau sintetika? O zinai kad pvz kokiame motec (buves pemco) tepale nera nei puses reikalaujamu plovimo priedu? del ko po poros tukstanciu kilometru tepaliukas vis dar skaidrus, o varikliui nuo to oj kaip negeriau. kitu priedu ten irgi labai ne prudai, pataupyta. Uz tai ir kainuoja centus.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2009, 21:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Kosmoz rašė:
ir kas ta pati pigiausia pusiau sintetika? O zinai kad pvz kokiame motec (buves pemco) tepale nera nei puses reikalaujamu plovimo priedu? del ko po poros tukstanciu kilometru tepaliukas vis dar skaidrus, o varikliui nuo to oj kaip negeriau. kitu priedu ten irgi labai ne prudai, pataupyta. Uz tai ir kainuoja centus.

Tiesa sakant net nesidomejau, bet beveik kiekvienoj autodetaliu parduotuvej buna pilstamo,toki ir naudoju,ir ne vienas as...

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 05 2009, 14:26 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Apie tepalus daug zinot, gal galit pasakyt apie Shell, Mannol tepalus ? Pirmaji jau kelis metus pilu i savo dyzelius, antrieji remia pazystama ralista.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2009, 10:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:


Del tepalu keitimo intervalo, jei jau tiek daug kalbame apie tepalus.
Rpasiulymai skyresi.

dar karta aiskinu, tepalu keitimo intervala nustato ne tepalo gamintojas, o automobilio gamintojas. Ieskokis savo auto user manualo ir keisk kaip parasyta....egzperte :), o ka pilti, tavo asmeninis reikalas.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2009, 11:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
xamas rašė:
Kosmoz rašė:


Del tepalu keitimo intervalo, jei jau tiek daug kalbame apie tepalus.
Rpasiulymai skyresi.

dar karta aiskinu, tepalu keitimo intervala nustato ne tepalo gamintojas, o automobilio gamintojas. Ieskokis savo auto user manualo ir keisk kaip parasyta....egzperte :), o ka pilti, tavo asmeninis reikalas.

egzperte, galvoji tie tepalu gamintoju advisoriai siaip susigalvojo kam kas kiek keist? Jie ir eme manualus, o as manualo po ranka neturiu, intike irgi nelabai ka radau, hayneso manualai irgi nieko nesako. bet kai matai kad masinom identisku varikliu skirtingus keitimo intervalus nurodo pradedi ieskot galu, kodel taip yra.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 07 2009, 12:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Darai tyrima per tepalu gamintoju rekomendacinius katalogus, padarai vidurki ir turi rezultata. Arba kruopsciau paieskai inete bei pas citro vartotojus. Dazniausiai tu paciu metu xm knygeles budavo vienodos, tik jose lenteles skirtingos pagal variklius. Klausk forume....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 23:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
"Ohajo universiteto mokslininkai sukūrė įrenginį, kuris gali iš šlapimo atskirti vandenilį, saugiai saugoti šias dujas ir vėliau jas ekstrahuoti energijos gamybai [...]. „Discovery News“ nurodo, kad „viena karvė gali pasiūlyti užtektinai energijos, kad devyniolikai namų būtų tiekiamas karštas vanduo“* :lol:

* - Kurą išgauna iš šlapimo; http://www.lrt.lt/news.php?strid=4348509&id=5245573

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 27 2009, 15:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
keiciau siand tepalusi ir specialiai tiek total quartz 9000 5w40, tiek valvoline synpower 5w40 tarp pirstu patryniau, nu tokiu "laboratoriniu tyrimu" tiriant nepastebejau kad kuris is ju butu slidesnis vienas uz kita :) 5L totalio banke kainuoja ~120 eolte, 5L valvolino su akcija ~150 (litras dykai). valvoline importuotojo STOKER tinklapyje 4litru pakuote kainuoja 151Lt, o litrine banke 39, taigi sumoj 190 iprastinese pakuotese be jokiu akciju ir nuolaidu. Mokejau maximoj su nuolaidomis 119 litu uz 4+1 :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007