WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 17:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
Sveiki,
iš anksto atsiprašau, jei tokį klausima jau gvildenote, man per paieška atsakymo rast nepavyko. Ieškausi sau Xantios ir lyg ir radau man tinkanti/patinkantį variantą, tačiau...
Automobiliui keitė sferas ir po to automobilis tapo "kietas", ar tai gali būti sferų keitimo pasekmė, ar kažkas rimtesnio, kas sąlygotu dideles investicijas (xantia 96m, 2l. 16V)
Iš anksto dėkoju už atsakymus ir mušuosi į krūtinę sakydamas, jog esu kaltas, nes nesugebėjau atsakymo rast per paiešką.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 17:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pirmas dalykas, tai ne toje temoje rašai...
Antras dalykas, tavo aprašytas variantas (kad po sferų keitimo mašina sukietėjo) nėra normalu; tas rodytų į sukrautas sferas su nenormaliais žikleriais. Tame nieko mirtino, bet bent pusę gabalo keitimui į normalias tai pasiruošk...
Gali būti kažkas sudirbta ir su hidrosistema (kad ir keliant koks vamzdelis perpaustas), bet orientuokis, kad kaltos sferos, tiksliau- jų žikleriai.

Žodžiu, jei pirkdamas mašiną atskaičiuosi iš pardavėjo 500lt, greičiausiai, pliuse neliksi, bet gal nieko ir nepraloši.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 17:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
ups... dėl ne vietoje įrašytos temos sorry ir ačiū už greitą atsakymą. Auto dar nenupirktas, bandysiu kalbėt, kad pirma pas citrodaktarą apsilankytume, kuris diagnozuotų problemą.
Kainos labiau nuleist nelabai eina, nes minėtą xantią su tiesioginio įpurškimo dujom atiduoda už 1500 lietuviškų pinigų. Na, bus matyt :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 17:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ei bratka, o tvarkyta gal Panevėžy? :D
Tas pas mumim yr žinomas prikolas... :)
Ir šiaip būna sveika, jei nurodai savo dislokacijos vietą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 17:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
mano dislokacija - Mažeikiai,o automobilio Kuršėnai, tai tikrinama butu Šiauliuose(tvarkyta net nežinau kur buvo, pirmadieni važiuosiu normaliau kalbėt).
Šiek tiek gąsdina tai, kad auto prastovėjęs nenaudojamas netoli metų, bet tikiuosi apžiūros metu viskas išaiškės - pliusai ir minusai.
Naujokas aš pas jus,nors citrinoms prijaučiu senokai, tai tikiuosi labai nepyksit u- tokias smulkias klaidas kaip pasisakymas ne vietoj,ar nenurodymas kur randuosi. :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 18:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei Šiauliuose, protinga būtų patikrinimui numinti ligi Audro viewtopic.php?f=5&t=1273
Kita vertus, jei tu perki Xantiją vien dėl to, kad ji pigiausia rinkoje iš panašių metų ir klasės mašinų- verčiau ją pamiršk.
Kuo ji bus pigesnė pardavime, tuo daugiau tūkstančių sukiši į atstatymą. Čia ne golpas, kad gyvi ten amortikai, ar mirę v žopu- jis visvien kratosi, bilda, bet važiuoja. Xantijoje tą skirtumą tarp taburetės ir mašinos apibrėžia vos keli milimetrai pakabos aukščio (jei pats netingi, brūkštelk citrokolegai Evil AP apie tau rūpimus klausimus- jis tą jau praėjo). Su padvėsusia Xantija, priešingai nei su dauguma golpų, nepavažiuosi.

Žodžiu, jei tik turi galimybę nepirkti hidrocitro- tai ir NEPIRK!!! Nebent tai būtų apynaujis C5 ar C6. Bet jei babkės kišenių nedrasko ir su smegenim viskas gerai, citrą apeik diiiiideliu ratu ;) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 18:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
apie Audro jau teko girdėt-ten ir planavau nuvaryt pažiūrėt. Šiaip žiūriuosi xantia nes NORIU citro ir perku ne todėl, kad kaina maža :) Man automobilis reikalingas važinėt į darbą (100km pimyn ir atgal),o kiek teko domėtis xantia vienas iš mažiausiai problemų keliančių citrinų. Litai kišenės nedrąsko, bet automobilius esu linkęs prižiūrėt ir nelabai daeinu iki stadijos, kai viskas barška :) todėl tikiuosi, kad normaliai važinėjant ir prižiūrint eksploatavimo kaina nebus didesnė nei kokios japoškės.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 18:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei pasiseks nusipirkti nedamuštą (o jau pačiai jauniausiai Xantijai aštuoneri metai, ir toli gražu ne visos jos tobulai prižiūrėtos), važinėsi ir mėgausies, ir papigiaj. Bet neduok die užšoksi ant bugovos. Prakeiksi ir citrus, ir meistrus, ir netgi peizažą 50km spinduliu su visais pričindalais :) .

Pasikartosiu dar sykį: jei tik turi galimybę nepirkti, tai ir nepirk. Nusenę Xantijos jau nėra tas devaisas, kur gali pirkti užsimerkęs. Net ir Audro purtymas ne viską išryškins; kai kas išlįs tik eksploatuojant. O kas dėl pusės gabalo ant naujų keturių sferų, tas beveik garantuota; vos tik nusipirkus.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 18:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
ačiū už perspėjimus :) lygiai taip pat galima užšokt ir ant bugovo golfo. O būtiniausioms išlaidoms nusiteikes palikt 1000lt, tikiuosi tiek užteks sferoms, tepalams,dirželiui.
O susitvarkius tikiuosi, kad kaip ir kitoms mašinoms užtenka pakeist laiku jau minėtas detales ir bent kartą per pusmetį pasitikrint profilaktiškai.
tikrai nesitikiu stebuklo, kad važiuot ir nedėt nei lito, jau senai išaugęs iš to amžiaus :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 20:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Vilius0310 rašė:
ačiū už perspėjimus :) lygiai taip pat galima užšokt ir ant bugovo golfo. O būtiniausioms išlaidoms nusiteikes palikt 1000lt, tikiuosi tiek užteks sferoms, tepalams,dirželiui.
O susitvarkius tikiuosi, kad kaip ir kitoms mašinoms užtenka pakeist laiku jau minėtas detales ir bent kartą per pusmetį pasitikrint profilaktiškai.
tikrai nesitikiu stebuklo, kad važiuot ir nedėt nei lito, jau senai išaugęs iš to amžiaus :D

Mažai bus 1000 litovcų jei pridėsi hidrosistemos plovimą, filtrų valymą LHM+ keitimą, priekinio stabilizatoriaus traukių keitimą ir dar gal galinių šakių guolių keitimą (jei nemėgti važinėti bildančia mašina). :wink:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 08:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
Tai cia pirmai pradziai :) nors kaip suprantu geriau daugiau sumoket ir priziureta pirkt - yra ir toks variantas. Auto kaip seimininkas sako pas Audro priziuretas, siuo metu sfera viena keist reikia, visa kita tvarkoj. Bet kaina dvigubai didesne.
Ir dar vienas klausimelis - paaiskinimas, kad keite sferas ir ju "nepririso" prie auto kompiuterio skirtas nesuprantantiems akis apdumt siekiant paslept bedas, ar toks veiksmas realiai atliekamas?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 10:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sferos niekaip nesusiję su jokiu kompiuteriu... Groja tik jų žiklerio diametras bei slėgis.
Kitais žodžiais, sprendžiant pagal aprašymą ir konvertuojant tai į spyruoklinių mašinų terminus, tavo nusižiūrėtoje Xantijoje sudėti kietesni amortikai ir kietesnės bei trumpesnės spyruoklės. Joks kompas to niekada neidentifikuos. Nors kietumas dažnai būna ir dėl blogai nureguliuoto mašinos aukščio, šiuo atveju balsuočiau už netinkamas sferas, jei jas tikrai keitė, ir problema atsirado tik po to.
Yra Mažeikiuose forumietis nedas; mašiną galima ir jam parodyti, kad ligi Audro nesitrenkt.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 12:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
aišku - šiaip iki Audro kelias perpus trumpesnis, bet bus matyt ką sumąstysiu, nes mažeikiuose eitu mašiną tuo pačiu ir "per kompa" patikrint, nes obd2 jungtys jau ten yra.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 14:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Jei tik 1000Lt turi numates remontui, geriau iskart pamirsk Xantija, juolabiau kainuojancia itartinai pigiai ir akivaizdziai turincia problemu. As pirkdamas uz 4000Lt Xantijai iskart numaciau 4000Lt pirmu metu remontams, neskaitant padangu. Realiai per pirmus metus tik remontam suejo ~2800Lt, eksplotacinem islaidom (tepalai, LHM, dirzeliai, filtrai, antifrizas ir t.t. neskaitant padangu) ~1100Lt. Ir dar turint omenyje, kad nuvaziuoju tik 15kkm per metus ir nera jokiu duju, bei variklis paprastas 8V.

Turedamas 2500Lt biudzeta vargu ar isvis pirkciau masina, bet jei jau pirkciau tai kazka Saxo, ZX lygio, su kuriom is bedos gali vazinet ir esant zenkliems trukumams vaziuokleje, bei nesibaimint, jog del neprieziuros neteksi vairo, stabdziu ir pakabos kur nors kaime velai nakti. Nes privesti hidraulini citroena iki normalios bukles tikrai reikia nemazu investiciju, bei pastovios prieziuros. Ir svarbu tai, kad negali delsti su atskiru mazgu remontu, nes dauguma sugedusiu ir laiku nepakeistu mazgu gali prisideti prie kitu, brangiu mazgu gedimo.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 20 2009, 20:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 11 2008, 20:34
Pranešimai: 31
Miestas: Vilnius
Mano manymu mazokas biudzetas.As pats pirkau Xantia 99m uz 10000lt,pats variausi is Vokietijas.Visas pradinis remontas kainavo 4000lt. :D Geriau susiras neuzmusta ZX,masina nekelenti problemu.Pats vazinejau tris metelius,remontui maziau isleidau(aisku paliginus nedaug vazinejau).Paskiau uzsimaniau XANTIOS :bum:

_________________
Da lampocki!!!
Xantia break 99 2.0 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007