WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 10:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 12:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 05 2007, 20:26
Pranešimai: 201
Miestas: Kaunas
Sveiki, nezinau net kur ieskoti galu savo sankaboje, pradejo ji tureti daug tuscios eigos, nesugrizta pedalas atgal, buna kartais ir sugrizta...
Gal kas susidure su tokia sankaba ir gali ka padeti ? Nezinau net koki skysti ji "vartoja", nes neradau nei jokio bakelio, nei zarneles ant pagrindinio cilindriuko, neradau netgi nuorinimo, nors jo gal ir net neturi buti.... Nesupratau net kaip nusema cilindriukas nuo greisiu dezes, o jis dar ir plastmasinis, nepaspausi su replemis...Jei rasiu nuotrauka tokios sankabos dar idesiu veliau...( tam kad burti nereiketu :wink: )
O gal kas turi visa tokia pardavimui ir dar pigiai :roll: ?

_________________
C5 Break 2.0 HDI 02 m.
868649880


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 13:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Konstantinas rašė:
Sveiki, nezinau net kur ieskoti galu savo sankaboje, pradejo ji tureti daug tuscios eigos, nesugrizta pedalas atgal, buna kartais ir sugrizta...
Gal kas susidure su tokia sankaba ir gali ka padeti ? Nezinau net koki skysti ji "vartoja", nes neradau nei jokio bakelio, nei zarneles ant pagrindinio cilindriuko, neradau netgi nuorinimo, nors jo gal ir net neturi buti.... Nesupratau net kaip nusema cilindriukas nuo greisiu dezes, o jis dar ir plastmasinis, nepaspausi su replemis...Jei rasiu nuotrauka tokios sankabos dar idesiu veliau...( tam kad burti nereiketu :wink: )
O gal kas turi visa tokia pardavimui ir dar pigiai :roll: ?


Jei nera bakelio, reiskias turi senaja hidrauline sankaba, kuri yra nepildoma - uzdara. Nuoruoda i schema:
http://www.failai.lt/oh0at12kns0k/clutch2.pdf.htm

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 13:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 05 2007, 20:26
Pranešimai: 201
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
Jei nera bakelio, reiskias turi senaja hidrauline sankaba, kuri yra nepildoma - uzdara. Nuoruoda i schema:
http://www.failai.lt/oh0at12kns0k/clutch2.pdf.htm


Taip visiskai teisingai, bet kas ten tas 72 numeriu pazymetas ? Ir ar del tokio veikimo gali buti kalta pati sankaba, kuri pries 1.5 metu buvo pakeista ? Mano manymu tai tik kaz kuris cilindriukas kaltas, nes ir nuo oro temperaturos jos veikimas priklauso kaip pastebejau. Kai buvo daugiau salcio tai pedalas pirma paspaudima is vis nukrisdavo, veliau kaz kiek uzsipumpuodavo...

_________________
C5 Break 2.0 HDI 02 m.
868649880


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 18:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Uzdara- neardoma viskas teisingai, bet mes lietuviai pas mus viskas ardoma ir kartais net surenkama :) . Pradziai ten yra, kad ir uzdaros sistemos rezervuaras, jis vistiek atsikemsa. Sistema nenauja tai kartais uztenka tik ja papildyt, nes per tik metu vistiek yra kazkokie nuostoliai, o kiekis pakankamai mazas. Pildosi ji normaliais skysciais Dot 3 arba 4, nes jie vistiek maisosi. Svarbu kad butu gyvos gumeles.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 08 2009, 09:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei jau sankaba užsiorina, vadinasi, tos gumelės nebe visiškai gyvos :) . Ir kažkur turėtų matytis padrėkimai, kur tas skystis pradingsta; arba ant dėžės, arba po pedalu. Jei jau sankabos pedalo kietumas priklauso dar ir nuo oro temperatūros, tai kažkurioms gumelėms tikrai kajuk. T.y. skysčio papildymas, net jei tokia operacija ir pavyks ir tikrai tame problema (o problema gali būti ir išdėvėtose vidinėse gumelėse bei štokuose, t.y. skystis lauk nesiveržia, o tik nebesandarus cilindriukas nesukelia reikiamo slėgio), problemos neišspręs, o tik neilgam atidės būtinybę spręsti kapitaliai, t.y. keisti susidėvėjusį mazgą. Kuo bus šalčiau, tuo bus blogiau.
Vos atvėsus orams, dabar masiškai ima išlįsti nesandarumai; tiek dyzelio kuro tiekimo sistemose, tiek visose hidraulinėse. Dažnai pakanka pakeisti sandarinančias gumeles, bet kai šneka eina apie užsandarintus judančius hidraulikos vožtuvėlius (tiek sankabos, tiek ir pvz. galinių būgninių stabdžių cilindriukus), tenka keisti visą mazgą, nes dėl metalo išdilimų vien gumelių pakeitimas problemos nebeišsprendžia.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007