WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 23 2009, 21:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ori0n rašė:
Na o griovėjai savo stiliuj, "if it's worth doing it's worth overdoing" apklijavo ford'a 380kg molio ir pridarė duobių.
Nu jie, kaip visada, "per užpakalį" :lol: . Kaip ir gera pusė jų "paneigtų" mitų, taip ir prie šio buvo prieita ne iš tos pusės. Įdubos turi būti ne golfo kamuoliuko dydžio, o bent 10x mažesnės. Kaip pas ryklį. Tada ir aerodinamika truputį kitokia gaunasi; ypač, dideliais greičiais.

P.S. rytoj išeiginė, tai pasistengsiu perknisti visus savo bukmarkus, ir rasti, kur ten buvo tas originalusis "ryklio odos" straipsnis su mašinos "kailio" fotke. Aš jį tikrai užsiseivinęs. Ir įtariu, kad pradžia buvo iš "technologijos.lt" transporto sekcijos :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 13:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Plastikiniai varikliai...? "Coming Soon to an Automobile Near You: Plastic engines?"; http://green.autoblog.com/2009/10/31/co ... c-engines/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 20:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
pasistengsiu perknisti visus savo bukmarkus, ir rasti, kur ten buvo tas originalusis "ryklio odos" straipsnis su mašinos "kailio" fotke.
Sorry. Tai, ką užsiseivinau, yra Boingų bandymų su "ryklio oda" bandymai. Mašinoms tas vis dar netaikoma; klydau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2009, 09:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Ka manot apie toki buda
http://www.waterboost.co.uk/cm_2009_may.pdf


Paskutinį kartą redagavo 1 m_m. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2009, 14:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
įdomi idėja ... vienas iš ES „Framework 7“ programos projektų mažinant eismo intensyvumą bei kelionės kainas – Sartre (Safe Road Trains for the Environment) - siūlo suformuoti „kelių traukinį“, susiformuojantį iš ta pačia kryptimi važiuojančių automobilių, valdomų bevieliais davikliais. ... kaip rodo tyrimai, važiavimas tokiame traukinyje padėtų sutaupyti iki 20 proc. kuro visiems traukinio „keleiviams“ (išskyrus pirmąją mašiną)...*

* - Europoje po kelerių metų gali pasirodyti kelių traukiniai; http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=25781273

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2009, 17:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Idomi ideja, bet. Jeigu kolona vedama pirmojo auto, tai manevravimas neimanomas, nes kas dedasi uz 30-ies automobiliu vedlys nezino. Taip pat tie kurie nores ivaziuoti i autostrada nebebus praleidziami. O kaip automobiliai sustos exra atveju. O Bijau ir pagalvoti, kas butu sustreikavus rysiui. Ir isvis kaip galima sutaupyti kura, tipo kad fura pastoviu 100km/h greiciu vaziuoja :roll:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2009, 10:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 10 2009, 20:10
Pranešimai: 27
Ideja idomi, del stabdymo ir saugumo manau technologijos jau dabar tai leidzia padaryti juk yra visokie perspejimai apie kliutis, atstumo palaikymai ect.
Kuro ekonomija losia ant pastovaus greicio ir oro pasipriesinimo pabandykit vaziuot arti furos (10 - 20 m) pastoviu greiciu ir atsilike virs 150 m tokiu pat greiciu, akseleratoriaus padetis keisis taip pat ir paduodamas kuro kiekis ;) arti furos vaziuosite "oro maise" ir jusu automobili veiks mazesne oro pasipriesinimo jega (nepamirskite ivertinti rizikos vaziuojant taip arti ;)).
Del ivaziavimo i autostrada vaziuojant "tarukiniams". Nemanau, kad tai yra problema juk yra greitejimo juostos, kuriose pasieki reikiama greiti, bei traukiniu ilgiai manau tikrai bus ribojami kaip ir atstumai tarp ju. Manevravimas :?: koks tikslas maltis is juostos i juosta jei vaziuoji is tasko A i taska B pastoviu greiciu kaip ir dauguma eismo dalyviu? Manau sita reikala tikrai nesunkiai galima sureguliuoti pvz pirma juosta furos ir lengvieji greitis 90 km/h besivelkantys ar nepavaziuojantys i kelkrasti ar kokia 0 juosta, antra juosta lengvieji (biski sportininkai) greitis 120 km/h visi atskiri "sportininkai" trecia juosta arba tegu prisitaiko prie tvarkingo eismo.

pratrukau :oops:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2009, 10:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tas atotraukinys tai gera ideja. Stabdyme jokiu bedu nematau - spusteles stabdi pirmos masinos vairuotojas ir po 0,01 sekundes stabdziai pasispaus visose kitose trauikiio masinose.
Ir diskutuot apie toki isradima reiketu nesiremiant musu salies vairavimo kultura.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2009, 19:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Netgi važiuojant paskui standartinę dėžės formos furą, tas "oro maišas" pastebimai efektyvus tik už 5-8m. Karavanas iš lengvųjų duos gerokai mažesnį efektą; paskui jas gerokai mažesni "maišai".

Ir man kažkaip atrodo, kad čia vėl pradedama per kitą galą :) . Karavane važiuojantys džipai kiekvienas rys visvien daugiau, nei atskirai važiuojantis koks "Polo", o karavanas iš "Polo'ų" neturėtų prasmės, nes sąnaudų pokytis tebūtų keli procentai. Pernelyg mažas jų frontalinis paviršių plotas ir pernelyg geras aptakumas. Iš čia išvada: gaminti ir naudoti reikia normalesnes mašinas, o ne mesti milijonus į pasekmių šalinimą (visą tą elektroniką ir laiko gaišimą jai sukurti bei suinstalinti), apeinant tų didelių sąnaudų priežastis. Landkruizeris visvien niekada mažiau už kokį golpą nerys, leisk tuos kruizerius karavanu kad ir trim aukštais.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 21 2009, 20:58 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
Klysti proffanai
Karavanas is polų būtų labai efektyvus, o is CX'u ne. CX'o Cx tėra 0.28 ar 0.27, kai polo bus virš 3 :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 21 2009, 21:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ai; nepradėkim, nes mašinų klasės (dydžiai) pernelyg skirtingi, ir teks skaičiuoti ir frontalinį plotą, dauginti iš to pasipriešinimo koeficientų (t.y. suskaičiuoti, kokį oro gūbrį kuri mašina stumiasi priekyje savęs, ir kiek tam bereikalingai išdegina kuro), ir CXas gale greičiausiai praloš. O ir koks, galų gale, skirtumas...
Visoje užmačioje, kai žadama sutaupyti net 20proc kuro, matau ekonomiją tik dėl mažesnio, nei atskiros mašinos, karavano greičio, ir smaukymųsi (greitėjimų-lenkimų-stabdymų) nebuvimo, nes karavano vedlys, kaip teigiama, būtų profas; o ir lenkti kokią furą visu karavanu būtų problematiška :) . Bet aerodinamika tame gros paskutiniu smuiku; tiek dėl mažesnio greičio, kiek dėl jau minėto "oro maišo" neefektyvumo.
Ir karavano nauda, kaip nesunku išskaityti, akcentuojama tame, kad bus galima sėdint už vairo autobane žaisti kompu, o ne kad labai taupysis kuras :) . Ir tokiu būdu, žali vairuotojai išliks tokiais daug daugiau metų, nei dabar; patirtį kaups dar lėčiau... Kol prieisim iki to, kad ne kurie šoperėliai išvis kojos nekels iš miesto, jei nepasitaikys pakeleivingo karavano- nes nežinos, kaip plente elgtis :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2009, 11:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Olandijos mokslininkai pasiūlė inžinerinį sprendimą kaip pagerinti krovininių automobilių aerodinamiką ir tokiu būdu sutaupyti kuro sąnaudas. Tam jie siūlo krovininio automobilio gale įtaisyti siaurėjančią dviejų metrų ilgio „uodegą“ – atlikti eksperimentai jau įrodė, jog tokia konstrukcija leidžia sutaupyti apie 7,5% kuro...*

* - Sunkvežimių „uodega“ leistų sumažinti kuro išlaidas; http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 29/227&l=2

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2009, 12:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Viskas saunu, tik dabar reikes pradeti gaminti 2m trumpesnes puspriekabes, kad nevirsyti leidziamo autotraukinio ilgio. Ir kroviniu vezejai tikriausiai nelabai apsodziaugs del sumazejusio krovinio.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2009, 13:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Viskas saunu, tik dabar reikes pradeti gaminti 2m trumpesnes puspriekabes, kad nevirsyti leidziamo autotraukinio ilgio. Ir kroviniu vezejai tikriausiai nelabai apsodziaugs del sumazejusio krovinio.


dar reik nepamirst, kad pries iskraunant reikes ta "spoileri" nulupti, o veliau vel uzdeti arba sukonstruoti automatini pakelima, kuris padidins puspriekabes kaina tiek, kad sutaupytas kuras neatpirks...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2009, 13:49 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Evil rašė:
... sutaupytas kuras neatpirks...

Bet sutaupys!
Vieni skaiciuoja kuro taupuma, kiti - pinigus.
Daugkas neatsiperka su "taupymo sistemom", bet zmogai visvien perka, investuoja pinigus ir dziaugiasi, kad taupo kura...
:mrgreen:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 17 18 19 20 21 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007