Liveris rašė:
Prisidedu prie prasymo. Cia gal dar Profanas galetu isijungt i sia diskusija, ka jis pasakys?
Visų pirma, tai iš mažosios, ir su dviem "f" ...
O apie reikalą, priežastys (neskaitant magaretų, kai reikalas jau su "motor šrot total" arba kai škyvo dundėjimas įvardyjamas kaip "karkimas") įmanomos tik dvi: arba oras (kai po užkūrimo kalenimas atsiranda tik po kažkurio laiko, ir neužilgo dingsta), arba bugai su degimu bei vožtuvais (kai kalena nuo pat užvedimo, tarpais dingsta, paskui vėl kalena, o paskui toliau kalena arba nebe). Galima ir šių bugų mišrainė. Galimas ir persislinkimas, t.y. antrojo aprašymo bugai būdingi pirmajo aprašymo bugams. O būna ir atvirkščiai.
Jei jau dyzelį ištiko toks kalenimas, geriau nebandykit spręsti patys; greičiausiai, dyzelių meistro konsultacija ir darbas atsieis pigiau, nei samopalno remonto pasekmės.
Būna (bet tas būdingiau "dCi", t.y. Opel-Reno chebros motorams), kad priežasties aptikti išvis nepavyksta. Nu niekaip, niekada ir jokias metodais. Nepadeda nei kompiuterinė diagnostika, nei netgi tautinis "davai keičiam viską padriad, bile atsisuka" metodas. Paprastai, sako, tai įvardijama kaip mistika, ir, sako, kad taip nutiks galima išsiburti netgi pagal horoskopą...
Šiaip, P8C (pvz.
Liverio) atveju kompiuterinė diagnostika parodys bugą, kad yra negerumas su degimu, bet ji neparodys priežasties. O negerumu gali būti kad ir užšalęs ir tik vėliau, kuriant variklį išjudintas kakų kupinas kuro filtras...
Diagnostika to tikrai neparodys; dažnai netgi apie vandenį filtre įspėjanti lemputė neužsidega.
Tai ir telieka spėlioti, bet inetu tas vargu ar pavyks. Jungtis/žiūrėti vietoje reikia. Ir labai tikėtina, kad teks paspėlioti. Bet tą geriau daryti matant/girdint motorą...
