WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 19:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Su karkimu ir as turiu bedu, pas mane 2 3 4 begiu gerai uzmynus tapke pradeda karts nuo karto karkti variklis ir traukos tuo metu nebuna, reikia atleisti gaza ir vel spausti tada pradeda begetis. Cia 2.1 lucas.

Panasiai man buvo su 1.9TD volksvagenu tai meistras nuo kazkokio vakuminio reguliatoriaus numove kazkokia slangute ir karkimasis liovesi. Kazka man pasake ir pridure kad cia karkia purkstukai nes kazkas pas mane uzsikimse ir normaliai neveikia, bet sako vazinek dabar su numauta slangelia.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 19:50 
Pas mane skaidri slanga nauja uzdeta,ziurejau-nebuvo jokiu burbulu.Autoservize tikrai geras ir patikimas meistras pamate prakiurusia metu senumo slangute,pakeite ir viskas.Jauciuosi kvailai,tokio menkniekio nesugebejau atrasti.
Pasibaige bedos,o i karkima nekreipiu dar demesio per daug.Per karscius didelius labiau karkia,bet man karkia jau 3 metus ir tegu dar,kol eis.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 20:38 
O jei vietoje pajungineti begius ir su stetoskopu nustatyti tikslu kaltininka ,kuri dalis karkia? O tas meistras,kuris ana masina sutvarke gal dar neprapuoles? Pasakytu tiksliai,visiems labai praverstu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 21:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
foto rašė:
Pasakytu tiksliai,visiems labai praverstu.

Prisidedu prie prasymo. Cia gal dar Profanas galetu isijungt i sia diskusija, ka jis pasakys?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 21:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Grubiai šnekant, karkimas atsiranda, kada yra ankstyvas įpurškimo momentas. Momentas yra statinis ir dinaminis. Statinis reguliuojamas sukinėjant siurblį ir stebint matavimo prietaiso parodymus (stroboskopas arba indikatorius). Paprasta
Dinaminis kampas yra reguliuojamas siurblyje automatiškai priklausomai nuo apsukų ir apkrovimo. Mechaniniame Lucase tai daro žemo slėgio kuro spaudimas stumdydamas atitinkamą plundžerį, EPICE tai daro solenoidas kuris dirba aukštu dažniu karpydamas impulsus, o juos savo ruožtu generuoja ECU pagal kelių daviklių parodymus. Normaliai, didėjant apsukoms degimo kampas yra ankstinamas pagal tam tikrą griežtą priklausomybę. Mechaniniam Lucasui šis dinaminis degimas gali būti reguliuojamas keičiant kalibruotas šaibas ir pastačius siurblį ant stendo. Praktiškai to lietuvoj niekas nedaro kiek žinau. EPICUI dar blogiau, kiek teko domėtis niekas net stendo jiems neturi :roll: Tai vat tiek info, kiek teko išstudijuoti šia lucasų dalį.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 22:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Na kad nuimto siurblio ant stendo niekur Lietuvoje nepatikrinsi, tai faktas, o nenuimto siurblio darbą gali patikrinti ir ne vienas servisas tiek Vilniuje tiek Kaune ar Panevežyje. Manau jei tas kalimas mašinoje labai dažnas, tai rimta diagnostika parodytų kame problema.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 22:51 
Saunu,kad yra protingu zmoniu,sugebanciu isamiai paaiskinti.Aciu.
Kai prasiau pagalbos savo masinos radijai paleisti,cia atsirado tik besisaipantys.Nemokejau programu susirasyti i atminti-pasisaipymai nepagelbejo.
Nukrypau.
Dinaminis momentas tikslus tai gerai,bet nebutina labai tikslus.Statini nustacius pagal vaziavimo maniera gaunamas pakankamai geras rezultatas.Daugiau vargo ji sureguliuoti ir tikrai ne pagal stenda ar stroboskopa,nes gamykliniai nustatymai padilusiam varikliui,o dar jei dinaminis paplaukioja,buna paplauke i sali.Ne visada jis pataikomas is kart su ivairiausiom galimom pasekmem.Taip,karkimas atsiranda ankstyvam degimui,kol dar variklis saltas.Jei labai ankstyvas-net ir siltam varikliui tas triuksmas nedingsta.Bet tai nuolatinis dyzelio karkimas,o mes sprendziame beda del trumpalaikio.
Kokie siurbliai kaip elgiasi,labai gerai,kad Pole parase apie tai.Kada atsiranda tas trumpalaikis uzkarkimas as nezinau.Siurblio apatini varzta pasukti reikalingas specialus raktas.Sunkoka derinti vaziuojant,bet galima.Mano masinai labai gerai nustate meistras ir nebekisau ranku,o sunaus xantijai sureguliavau.Gal reiktu paeksperimentuoti pasukinejant,bet nesu tikras,kad uzkarkia siurblys.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 22:54 
simas rašė:
Na kad nuimto siurblio ant stendo niekur Lietuvoje nepatikrinsi, tai faktas, o nenuimto siurblio darbą gali patikrinti ir ne vienas servisas tiek Vilniuje tiek Kaune ar Panevežyje. Manau jei tas kalimas mašinoje labai dažnas, tai rimta diagnostika parodytų kame problema.

Pas mane jis atsiranda tik per karscius daznokai,o ziema sukarkia per savaite karta.Tektu ilgai zirzinti ten pas juos.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 09 2010, 08:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Gal ta karkima ir reiktu sieti ir su paankstinimu, jis pas mane panasus kaip i bendzino uzankstinto karkima. Turejau kazkada bendzina-dujas tai pats pasukiodavau degima, uzsiankstindavau, jei perdaug uzsukdavau tai liaudiskai sakant pirstai kalendavo :) na ir dabar pas mane panasus garsas dyzelyje atsiranda.

Na degnostika nezinau ar padetu, nes as pries pora geru savaiciu grizau is Panevezio ten buvo isardyti EPICUI voztuveliai ir pakeistos gumeles. Tuo paciu prijungta prie kompo ir patikrinti visi parametrai, kaip meistras sake tai viskas dirba taip kaip reikia. Na nebent galima abejot meistro kompetencija, bet as tiesiog manau tas karkimo atsiradimas buna tik tam tikrose salygose ir jas sudaryt labai sudetinga, kad tuometu tikrint parametrus.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 09 2010, 08:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na mano nuomone tas garsas panasus, kai purkstukai gauna oro. Siandien ryte toki garsa isgavau kai paspaudziau 2-u begiu iki 3000 rpm ir paskui i trecia. O vakar kelis sykiu isgavau kai perjungi i laisva pavara ir riedi ant 40-50km/h is po gazo paspaudimo.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 09 2010, 17:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Gali ir taip buti, kad ten del oro pradeda karkti purkstukai ar siurblys, pas mane karkimas 2-3-4 begiu gerai imynus beveik visada sukarkia, o ant laisvu dar niekada nekarke. Ir viskas prasidejo ziemos metu, oro truputi vienas kitas burbuliukas atiteka iki siurblio karts nuo karto, bet tai vaziuojant nepatikrinsi, gal kada variklis stipriai suvibruoja junginejant pavaras arba duodant gazo ir kazkur pasiurbia daugiau to oro ir pradeda karkti.

Kazin ar apsimoka tiesiai nuo bako pravesti gumines paduodamasias ir gryztamasias kuro slangutes, nes dabar tai ten sujungimu milijonas ir per bent kuri gali pasiurbcioti ora. Originalios tai kazkokios pusiau plasmasines labai kietos. Dar cia skaiciau kazkur kad galima ideti volkswagenini ar japoniska dyzelio filtra, nes tas lucas plasmasinis irgi geras oro gaudytuvas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 09 2010, 18:54 
Kuro filtras tinka bet koks,o slangutes paprastai prakiura prie variklio.Gal ir tiesa zmogus raso,kad kai pagauna oro,sukarkia,nes kai variklis geso,tai panasiai karke tuo metu apsukom nukritus iki kokiu 300.Gali buti,kad tai paprasciausia kiauros slangeles beda.Man buvo dviejose vietose jau pratruke,dar i baka plastmasinis dangtelis isileidzia,ant kurio uzsimauna slangutes.Ir tas buvo perskiles ir sieteliui bake uzsikimsus per ta plisima siurbe ora stipriai.Plastmase uzsivirinau,o slangutes pasikeiciau.Po gero pusmecio naujos slangutes sutruko ir dabar jau meistras pakeite kai kurias dalis.Man karke vasara,bet tai galejo buti nuo oro gaudymo.Veliau jis dingo,neseniai vel isgirdau.Tikrai,panasu,kad sutampa karkimo laikas su kiauromis slangutemis.Neuztikrinu,bet dabar taip galvoju.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 00:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Luką maitinant oru dinaminis degimas blaškosi kaip pasiutęs, nes šokinėja žemos pusės kuro slėgis, kuris jį ir valdo.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 17:19 
Pas mane bosas,gal kitai kas.Burbulai tiesiogiai neejo.ejo oro ir saliarkos misinys,tokia pemza tiesiog ir nesimate per skaidria slangute ne vienam zmogui.Ne visada matosi tie burbulai pasirodo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 23:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
Prisidedu prie prasymo. Cia gal dar Profanas galetu isijungt i sia diskusija, ka jis pasakys?

Visų pirma, tai iš mažosios, ir su dviem "f" ... :)
O apie reikalą, priežastys (neskaitant magaretų, kai reikalas jau su "motor šrot total" arba kai škyvo dundėjimas įvardyjamas kaip "karkimas") įmanomos tik dvi: arba oras (kai po užkūrimo kalenimas atsiranda tik po kažkurio laiko, ir neužilgo dingsta), arba bugai su degimu bei vožtuvais (kai kalena nuo pat užvedimo, tarpais dingsta, paskui vėl kalena, o paskui toliau kalena arba nebe). Galima ir šių bugų mišrainė. Galimas ir persislinkimas, t.y. antrojo aprašymo bugai būdingi pirmajo aprašymo bugams. O būna ir atvirkščiai.
Jei jau dyzelį ištiko toks kalenimas, geriau nebandykit spręsti patys; greičiausiai, dyzelių meistro konsultacija ir darbas atsieis pigiau, nei samopalno remonto pasekmės.
Būna (bet tas būdingiau "dCi", t.y. Opel-Reno chebros motorams), kad priežasties aptikti išvis nepavyksta. Nu niekaip, niekada ir jokias metodais. Nepadeda nei kompiuterinė diagnostika, nei netgi tautinis "davai keičiam viską padriad, bile atsisuka" metodas. Paprastai, sako, tai įvardijama kaip mistika, ir, sako, kad taip nutiks galima išsiburti netgi pagal horoskopą... :)
Šiaip, P8C (pvz. Liverio) atveju kompiuterinė diagnostika parodys bugą, kad yra negerumas su degimu, bet ji neparodys priežasties. O negerumu gali būti kad ir užšalęs ir tik vėliau, kuriant variklį išjudintas kakų kupinas kuro filtras...
Diagnostika to tikrai neparodys; dažnai netgi apie vandenį filtre įspėjanti lemputė neužsidega.
Tai ir telieka spėlioti, bet inetu tas vargu ar pavyks. Jungtis/žiūrėti vietoje reikia. Ir labai tikėtina, kad teks paspėlioti. Bet tą geriau daryti matant/girdint motorą... :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007