m_m rašė:
Jei su etanooliu nebetraukia tai problema pacioj masinoj lazkur. Man su juo ksiusa ejo kaip beris.
Su daugiataskiu ipurskimu ir protingu kompu tai turetu ir eit normaliai, monoipurskimas gal kiek sudetingiau. Principe Etanoliui sudeginti reikia maziau deguonies nei benzinui, tai jei automobilis butu be lambda zondo butu pastoviai per liesas misinys ir sunkiai veiktu automobilis. Su veikianciu liambda zondu kompas "pamato", kad ismetamose dujose per daug deguonies ir pariebina misini ir viskas veikia kaip turi but, tik zinoma, etanolio sudeginama zymiai daugiau nei benzino.
Kai kurie automobiliai gali nepajegti aprupinti tiek kuro, kai kurie gali mesti klaida apie variklio gedima. Problemos su uzsivedimu gali buti del to, kad kol neikaites liambda zondas varikliui kuro misinys paduodamas apskaiciuotom proporcijom (stechiometrinis misinys), kuris benzinui yra maždaug 14.7:1, o etanoliui 9:1 turėtų būti, bet kompas tai to nezino!
Kiek skaičiau tie adapteriai tai tą ir daro, kad koreguoja kuro padavimą, prailgina purkštuko atidarymo laiką, kad būtų įpurškiama daugiau kuro.
_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver Xantia '94 2.0i VSX - buvo...