Kuo mašinos masė didesnė, tuo saugesnė. Nereikia nei testų, pats ne vieną mėsmalę šviežią matęs, išvadą padariau iš tikrų avarijų. Man tai juokinga, kai najobkos skyrius, oi atsiprašau, marketingo, paleidžia burbulą, kad koks kibiras, su keleiviais nesiekiantis 700 kg, savo klasėje saugiausias

. Kaip gerai būtų, kad tik tos klasės mašinos važinėtų ir taranuoti galėtum tik tos "saugiausios klasės" mašiną.
Tokius filmukus turėtų parodyti vairavimo mokyklose. kompus ir taip turi, o projektorius irgi ne karvę kainuoja. Bet tik rūpi, kaip daugiau iškepti "vairuotojų" ir pinigų užsidirbti.
Taip pat galėtų stendas būti, kur parodose mašinų būna- galima "atsitrenkti" berods 30km/h atitikmuo greičio, toks kur nuo kalniuko kėdėje nusileidi. Smūgis įspūdingas. Galbūt vienai mokyklai ir per brangu, bet galėtų pagal rajonus "susimesti" kelios mokyklos ir pan.
Taip pat nepakenktų apsilankyti traumotologiame po avarijų pasižiūrėti, kaip seksovai atrodo žmonės, sugręžioti virbais, su kabančiom gyrom ir susiūti kaip frankeištainai. Bet kam tas vargas, juk pinigus ir taip paims "mokyklos".
O nesisegantiems diržų ne baudas reikia simbolines rašyti, bet atsitikus nelaimei, jokio nemokamo gydymo, jei gyvas, iš karto sąskaitą vynioti "na polnuju katusku". Dabar patiria didesnes traumas nei būtų su diržais, ir iš mano, taip pat ir tavo mokesčių gydo.
Arba pasodinti į tą stendą priešais medį, greičio atitikmenį padidinti iki ~40-50 km/h ir be diržų paleisti. Gydymas aišku vėl pagal atskirą sąskaitą, o jo tai tikrai prireiks.
Kitomis priemonėmis tai aklavietė (išskyrus biudžeto arba kišenių pildymą). Vaikų žaidimai- aš važiuoju be diržo ir manęs nepagausi, o kitas rengia "akcijas" ir "pagausiu, pagausiu". Kvaila.
_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG

http://8783b02b.linkbucks.com/