WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 01:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 10:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2005, 22:14
Pranešimai: 410
Miestas: Vilnius
o ta dirzu sakties uztempimo sistema tai neblogas saugumo dalykas
aisku jei tu esi prisiseges :wink:

_________________
Remigijus
Toyota avensis '99 1.8 16v; Peugeot 607 '02 2.2 hdi
Kam reikia plastikiniu langu ar žaliuzių kreipkites Tel. 861037129


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 20:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Mano nuomone butu tokia: testuose automobilis reziasi i siena, nors ir nedidelis salyginai greitis, pasekmes ziaurios. Ar galima butu lygint pvz kumscio smugi i plyta, pastatyta ant stalo, ir smugi - i is tu paciu plytu sumuryta siena? Ne. Taigi ka matom crashtestuose realiai atspindetu bene dvigubo (ar net daugiau) greicio atveji dvieju automobiliu kaktomusa. Zinau is gyvenimisku atveju keleta epizodu, kai daug didesniu greciu susidurusiu kaktomusa automobiliu vaziave zmogeliukai atsipirko palyginus nedidelemis traumomis....Kam nors gali susidaryti ispudis, kad as pries dirzus......ne velnio. Be dirzu nesu vairaves ne metro.

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 20:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Siaip, kiek pamenu tai NCAP testuose trenkiamasi ne i plika betono gabala, bet i betono gabala su priekyje pritvirtintu koreta, besideformuojancia kaip tikras automobilis, plokste is aliuminio.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 20:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
matosi, kad kazka ten gniuzdo, bet vis tiek masinos abi atsoka tikroveje, kartais labai smarkiai.
esu pats pyles i stovincio p 405 gala su p 205 80km/h- stabdziai slapiu asfaltu paskutiniais metrais ir masinos tikrai ne perpuse tiek nebuvo sudrapalintos(kaip visuomet buvau prisiseges)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2008, 20:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
O cia jau arciau tiesos, bet kaikurios masinos labai jau savo uodegytes iskelusios ir vel kazkas netaip :roll: http://www.youtube.com/watch?v=E7TmFt6OGZ0&NR=1

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 19 2008, 02:34 
http://www.youtube.com/watch?v=vpMKXqeCeTY

šiek tiek citroenų.. ir ypač puikusis saxo :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2008, 09:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 14:31
Pranešimai: 363
Miestas: Vilnius
http://nevsedoma.com.ua:80/index.php?newsid=23721

_________________
Rolis,
C5 2.2HDi '09 | C6 3.0HDi '12


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2008, 12:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Karolisxm rašė:
O cia jau arciau tiesos, bet kaikurios masinos labai jau savo uodegytes iskelusios


imituojamas staigus stabdymas, kai tavo nosyte gerai pritupia.

o cia keletas vaizdeliu suprantantiems rusiskai

http://www.autoreview.ru/Video/2007/Aut ... e_2_Hi.wmv

http://www.autoreview.ru/Video/2007/Aut ... nye_Hi.wmv

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2010, 20:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Kuo mašinos masė didesnė, tuo saugesnė. Nereikia nei testų, pats ne vieną mėsmalę šviežią matęs, išvadą padariau iš tikrų avarijų. Man tai juokinga, kai najobkos skyrius, oi atsiprašau, marketingo, paleidžia burbulą, kad koks kibiras, su keleiviais nesiekiantis 700 kg, savo klasėje saugiausias :lol: . Kaip gerai būtų, kad tik tos klasės mašinos važinėtų ir taranuoti galėtum tik tos "saugiausios klasės" mašiną.
Tokius filmukus turėtų parodyti vairavimo mokyklose. kompus ir taip turi, o projektorius irgi ne karvę kainuoja. Bet tik rūpi, kaip daugiau iškepti "vairuotojų" ir pinigų užsidirbti.
Taip pat galėtų stendas būti, kur parodose mašinų būna- galima "atsitrenkti" berods 30km/h atitikmuo greičio, toks kur nuo kalniuko kėdėje nusileidi. Smūgis įspūdingas. Galbūt vienai mokyklai ir per brangu, bet galėtų pagal rajonus "susimesti" kelios mokyklos ir pan.
Taip pat nepakenktų apsilankyti traumotologiame po avarijų pasižiūrėti, kaip seksovai atrodo žmonės, sugręžioti virbais, su kabančiom gyrom ir susiūti kaip frankeištainai. Bet kam tas vargas, juk pinigus ir taip paims "mokyklos".
O nesisegantiems diržų ne baudas reikia simbolines rašyti, bet atsitikus nelaimei, jokio nemokamo gydymo, jei gyvas, iš karto sąskaitą vynioti "na polnuju katusku". Dabar patiria didesnes traumas nei būtų su diržais, ir iš mano, taip pat ir tavo mokesčių gydo.
Arba pasodinti į tą stendą priešais medį, greičio atitikmenį padidinti iki ~40-50 km/h ir be diržų paleisti. Gydymas aišku vėl pagal atskirą sąskaitą, o jo tai tikrai prireiks.
Kitomis priemonėmis tai aklavietė (išskyrus biudžeto arba kišenių pildymą). Vaikų žaidimai- aš važiuoju be diržo ir manęs nepagausi, o kitas rengia "akcijas" ir "pagausiu, pagausiu". Kvaila.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2010, 11:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pestysis rašė:
koks kibiras, su keleiviais nesiekiantis 700 kg, savo klasėje saugiausias :lol: .

Nu čia gal ir be reikalo toks sarkazmas.
Pirmas dalykas, pats pažymėjai "savo klasėje", antras dalykas, tie NCAP testai visgi rimti. Nors ir vertina paskutiniu metu pernelyg daug dalykų; ir tiek pat tų žvaigždučių surinkę automobiliai gali turėti labai skirtingą atsparumą skirtingoms avarijoms, pvz. http://www.alfa.lt/straipsnis/10320215/ ... 3-15_07-00

Kad fura lengvai sutraiškys kokį C1 ir fura to gal nė nepajus, elementaru, kad traiškydama kokį Landcruiserį jau pajus- irgi aišku, bet kai susiduriančių mašinų masės skiriasi vos keliais šimtais kilogramų, kas labiau nukentės susidūrimo atveju, negali iš anksto žinoti. Daug kas priklauso ir nuo mašinos konstrukcijos, ir nuo diržų/pagalvių, ir nuo avarijos pobūdžio. Tsakant, pilnai tikiu, kad gerai nusitaikęs C1 gali nužudyti C6-ių vairuotoją :) .


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007