Awriux rašė:
šiaip jau antras žmogus sako, kad centrinė sfera turi įtakos.
Aš irgi rašiau, kad turi įtakos; vadinasi, viso jau trys?...

Bet prirašysiu ir papildymą: įtakos turi turi tik tokiu atveju, jei jau pridvėsęs stabdžių kranas (kas būdinga absoliučiai visiems žaliakraujams, jei tas kranas jau prabėgęs bent 80kkm), ir jei užorinta sistema. Tavo atveju taip ir yra: ir kranas, ir oras suportuose groja. Negi taip sunku nusiorinti suportus?

Tas trunks trumpiau nei rašinėjimas forume. Juolab, kad ir aprašymas jau kiek metų viešai guli
http://www.citrina.lt/remontas/XM/nuorin.htmlO jei kam knieti pasiginčyti grynai teoriškai, galiu padaryti ir tokį bajerį. Eliminuoju iš sistemos stabdžių kraną, užžiedinu jo grandines, vietoj centrinės sferos statau aplamai zaglūškę, nuorinu visus suportus, ir užkūrus variklį turiu megastabdžius. Nepavažiuosiu, bet užtat stabdys atsakančiai

. Užims viskas pusdienį laiko, bet galiu. Vien tam, kad parodyti, jog net ir centrinė sfera stabdžių tiesiogiai neįtakoja. Nagrinėjamos problemos atveju, ji skirta pagrinde kompensuoti stabdžių krano nuotėkiams. Todėl siūlyčiau didesnį dėmesį ir skirti tam pačiam stabdžių kranui ar orui stabdžių sistemoje, nei slėgiams sferose.
Pirma nusiorinkit, paskui žiūrėkit toliau. Centrinę sferą užpildyti tikrai nemaišo, bet
ne ji yra stabdžių problemų priežastis.
Gerai, suportus nusiorinius, nuo to geriau abejoju ar bus, na bet blogiau irgi neturi būti. Nu o dėl stabdžių krano, kokie dar požymiai atsiranda, kai jis būna nusidėvėjęs?