Na ilgai nieko nerašau, ir kolkas dar rimtai nerašysiu, nors gausis daug. Kėbulo darbai priekio beveik baigti, viskas užtaisyta ir nusmaluota, liko pasibaigt sparnus ir sudėt, dar savaitėlė laisvesnių vakarų ir turėtų būt gražiau.
Apsitvarkiau variklio sistemas. Profilaktiniai remontai ir perrinkimai starteriui ir generatoriui, išplauti abu (vandens ir intelkūlerinis) radiatoriai iš vidaus ir išorės, panaikinau antifryzo nuotekį, pasikeičiau myžančią dangtelio tarpinę, popierine tapusią alsuoklio šlangą, kaulines, bet dar neleidusias abratkes, oro ir kuro filtrus, genero ir hidraulinį diržus, šlangeles interkūleris-kažkoks daviklis-siurblys (viena užsikimšus, kitos visai kiauros). Viską kiek gražiau stengiaus išvalyt
Norėjau pasikeist ir velenėlio salnykus, nusprendžiau, kad nafik, galinė motoro dalis tepaluota - kad vienoj vietoj neberasos, mažas pliusas.
Su ta alsuoklio šlanga komedija. Vos pajudinau jos chamutą, ėmė ir nulūžo. Patrumpinau, bandžiau užmaut, perlūžo išilgai perpus

Teko pirkt originalą už 30lt ir dar pripjaut, kad tiktų.
Kuro filtras nekeistas gal kokių 10metų, stovėjo originalas Purfluxas juodas juodas. Seniau laikiau abratkių keitimą lengva procedūra, ale prasikrušau gal valandą. Kiekvieną teko nupjaustyt nuo purkštukų, bo tokios kietos, nenusimauna.
Gal kas žinote to daviklio paskirtį, kuris prisijungia per ilgą ploną šlangelę į tą trišakiuką, į kurį dar sueina nuo siurblio ir interkūlerio?
Varikliui liks tik pakeist diržą su galbūt tempėjais ir galbūt vandens pompa, tepalai su filtru ir bus liuksas. Dar galvoju apie karterį. Jis nekiauras, bet norėtųs išvalyt ten susikaupusius kakučius
Ir vakar, užpompavęs kurą, užvedžiau variklį. Virš mėnesio nedirbęs, prasipurtė ir gražu klausyt jokių pašalinių garsų, purtymųsi ir t.t., nu kaip man patinka PSA dyzelinis garsas.
Beje, kokios turi būti min apsukos. Pagal skydelį laiko apie 950-1k, garsas normalus, bet gal turėtų būti mažiau?