Jei jau reikia Korvetės variklio- nafig jį bandyti sukišti Į DSą?

Jami tokiu atveju Korvetę, žemini, forsuoji, apkrauni kad ir aštuoniais raudonais spoileriais (kiek tik širdis geidžia), važiuoji kad ir ant plikų ratlankių (bo tokiu atveju didesnius ratlankius galima įkišti, kai padangos vietos neužima), pasityčioji ir kitais geidžiamais būdais, paskui priduodi tiesiai metalo laužan (bo normalūs šrotai tokią vargu ar ims), ir nesuki nei sau, nei kitiems galvos.
"Tiuningo" gerbėjai nuo tokio devaiso susileis, o amerikėnai gal ir išvis išsilydys.
Bet fotkėje esantis metalo/stiklo šmotas bando nešti į DSą; gal netgi iš jo ir padarytas

.
Tas priveda prie klausimo, o kas yra tas DSas.
Paprastai aiškinant, DSas- tai, kas ir atrodo, ir važiuoja kaip DSas. Fotkėje pavaizduotas šrotwagenas anaiptol nevažiuoja kaip DSas; o ir primena jį tik priekiu ir viršutiniais stopais.
Klausimas: kurių velnių gaidinti klasikinę mašiną, daryti su ja velniaižin ką (kad ir kišti Korvetės variklį), žeminti tiuniguoti spoileriuoti, bet stengtis, kad išorėje ji visvien turėtų DSo bruožų? Dėl to, kad DS savo laikais buvo nepralenkiamas, o kaip gražiausia visų laikų mašina figūruoja ir šiandien, ar kaip?

Tokiu atveju optimalu būtų nusipirkti vis dar išlikusių DS Cabrio (kurio brėžinį įmečiau), pakeisti jam vien variklį į galingesnį, gal dar ir skersinius stabilizatorius, ir turėti mašiną, kuri ir atrodys, ir važiuos kaip DSas, gal tik kiek greičiau

.
Niekad nesuprasdavau to noro už paskutines babkes nusipirkti golfą 1.6D, o paskui bandyti jį apklijuoti spoileriais, pripjauti spyruokles, statytis turbiną, dėtis didesnius/platesnius ratus, po dugnu ir valytuvais kišti neonkes, bagažinėje vežiotis 1000W kolonkę, dar įsimesti XMo sėdynes, dar pasiratstailinti, ir galop sankryžoje klaikiai gauti nuo apipuvusio, bet be pribumbasų (todėl keliais šimtais kg lengvesnio) irgi 1.6 dyzelinio eskorto.
Jei jau ieškai eksliuzyvo- imi DSą. Jei ieškai musclecaro- imi Mustangą ar kažką iš dar dešimties meniu punktų. Ieškai mega- Ferrari Lamborghini Maserati Lotus etc. vam na pomošč.
Bet tai nafig iš DSo daryti kažką aliasport?

Man tas turbūt niekada nedašus. Nes, kaip jau minėjau, DSas yra tik tai, kas važiuoja kaip DSas, o visa kita kas tik atrodo panašiai kaip DSas- sintetika. Kam iš klasikkaro daryti šrotwageną?
