Bėdos prasidėjo su pirmaisiais pašalimais (praeitą žiemą viskas buvo gerai). Po pirmos šalnos bandant užkurti lyg ir norėtų griebt, bet nesikuria. Papompavus tą rankinę kuro pompą ir pazirzinus kokia 20 sekundžių (neskaičiuojant pertraukų) šiaip ne taip užsikūrė. Kitą dieną po nakties vėl šalna, vėl toks pat užkūrimas. Dabar, trečią dieną išvis nebesikuria, prazirzinom iki išsikrovė akumuliatorius ir nieko.
Sistemėlė stačiai primityvi: po kapotu yra ta rankinė pompa, po jos eina toks filtrukas
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1047160020 (neidentiškas, bet labai panašus) ir iš jo tiesiai į siurblį (Bosch). Pilamas praktiškai tik žymėtas dyzelinas, paprasto ragauja labai retai.
Prietaisų skydelyje lemputės dega visos, kurios ir turi degti užkūrimo metu, tiesa, kartais kūrimo metu degalų rodyklė arba lieka vietoj (rodo, kiek kuro bake) arba sėda dugnan.
Dar toks dalykas, kad daugiau papompavus kuro matosi, kaip tas filtriukas užsipildo, bet tuoj tas kuras kažkur nusenka.
Keista būtų kaltinti siurblį dėl šito, nes užkūrus variklis dirba kaip bitutė, pirmas dienas, kai dar užsikūrė, problemų važiuojant nebuvo.
Ir va tokie tūpi nepatyrusiojo klausimai:
1. Kur randasi kuro filtras, tas tinklelis kažkoks, ir kaip prie jo prieiti? Gal būtų neprošal patikrinti ir pravalyti?
2. Ar gali dyzelis užsisiurbti, kaip tai galėjo padaryt benzininiai karbiuratoriai? Tarkim, jei siurblyje yra per daug kuro.
3. Kuo geras ir naudingas yra tas kuro filtras, kur originaliai stovi virš termostato? Pas mus jis uždėtas, bet nepajungtas, neprisiruošiam šlangų nusipirkt
4. Gal kur sistemoje ar siurblyje vandens prisikaupė? Dėl to gali nesikurti?
Būsiu dėkingas už atsakymus...