mitsubishi carisma 1999m 1.9td F8QT matoras. pirkau kaip normalia masina zmonai, nes xantijos jai matai negrazios

po 2.5tukst km, pradejo kalent mators kai belenkas.
pradejus ardyt rasta, kad isdribe 3io cilindro galvoj voztuvu ivores.
pradetas remontas.
galva restauruota, lizdai nauji, ivores (kreipianciosios), voztuvai nauji, gumytes.
toliau: tarpines visos pakeistos, galvos, ismetimo, isiurbimo koliku.
pakeista tempejai, dirzai.
tepalai, filtrai, ausinimo skystis.
jbns siurblys LUCAS remontuotas....
+darbai... nes ne viskam viska moku viskam irankiu neturiu

dabar nesikuria prie salciu, itariu gesinimo voztuvas uztrigo, vakar pradeta operacija, bulgarkes grazto, ir rankinio lobziko pagalba nulaupyt apsauga islupt gesinimo voztuva...
dabar laukai sankabos remontas, nes isminamas guolis jau nervija.
tai paskaiciavus viso variklio remontas, plius da reiktu keliones paskaiciuoti i kauna vilniu ir atgal po keli ssyk del detalium, tai ri susideda belenkokia suma, o pirkti kita galva arba motora buvo minciu, bet velgi nezinai ka nupirksi...
as tavim sauliau pasitikiu kaip citroenu detaliu pardaveju, nes teke bendrauti jau nesyki, bet pvz draugelis pirko siauliuose audines 2.3 5kausi matora, surinko ir ka? pasirode, ciut gyvas... tode vos ne kate maise buna perki, nebent tas matoras dar butu uzdetas masinoj ir uzkurtum pralektum su juo.
bet dabar dziaugiuosi micium, nes ekonomiskas palyginus dyzeliuks, kompresija po 30, kuro net nzn kiek eda, nes zmona vazineja
