WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 05:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 15 2011, 23:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2?

kandidatas butu XM 2,5td 95m.
yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus,
bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje).
Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus.
Gal ka daugiau papildomo turi EURO2?
Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies.
Kam iskilo klausimas kam to reikia?
Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 00:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
o cia tai naujas :drunk: EURO yra teisinis aktas reguliuojantis deginiu kieki ismetamosiose dujose.o ten apie kuro sanudas ne zodzio.....

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 09:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
liuka rašė:
o cia tai naujas :drunk: EURO yra teisinis aktas reguliuojantis deginiu kieki ismetamosiose dujose.o ten apie kuro sanudas ne zodzio.....

Zmogus klausia ne apie dokumenta, o apie variklio perdirbima Euro rodmenu atitikimui :roll:
whisky.lt rašė:
AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2?

kandidatas butu XM 2,5td 95m.
yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus,
bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje).
Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus.
Gal ka daugiau papildomo turi EURO2?
Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies.
Kam iskilo klausimas kam to reikia?
Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai kad ir euro1 ir euro2 jau seniai nebeturi kažkokios tai prasmės. Ar čia sukilo gamtos saugojimo šauksmas? Juk kuro sąnaudų sumažinimas gali būti paprastesnis, negu sertifikatų gainiojimas. Pirmas pasiūlymas - nesirinkti 2,5 variklio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 15:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
liuka rašė:
o cia tai naujas :drunk: EURO yra teisinis aktas reguliuojantis deginiu kieki ismetamosiose dujose.o ten apie kuro sanudas ne zodzio.....

Zmogus klausia ne apie dokumenta, o apie variklio perdirbima Euro rodmenu atitikimui :roll:
whisky.lt rašė:
AR daug reikalu is EURO1 padaryt EURO2?

kandidatas butu XM 2,5td 95m.
yra pardavime geras, ir ner prie ko prikibti pagal 95 metus,
bet EURO1 (ir tik viena oro pagalve, apie tai kitoje temoje).
Kiek mano fantazija nesa tai technine motoro dalis yra ta pati, tik skiriasi kuro maitinimo sistema el. dalyje, EURO2 turi oro srauto matuokle ir tada kitoks ECU bus.
Gal ka daugiau papildomo turi EURO2?
Nes jeigu tik tiek skirtumu kuriuos paminejau tai is EURO1 padaryti EURO2 tereikia ECU, oro srauto matuokles, kitokios oro paimimo slangos ir su tuo susijusios papildomos el. instaliacijos dalies.
Kam iskilo klausimas kam to reikia?
Ats.: kuro sanaudos EURO2 zenliai mazesnes nei EURO1, net labai zenkliai.

bet prie ko cia kuro sanudu mazejimas? jei taip tai naujas C5 turetu vidutiniskai vartot 2,5l dyzelino....
euro2 standartas isigaliojo nuo 1996m.vidurio.tad velesni XM turetu zymiai maziau (kaip teigia whisky.lt)degalu.o tikrovej taip nera 8)

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 23:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
ne visi motorai patape EURO2 naudoja maziau degalu.
Mane asmeniskai nuvyle 2.1TD gaves elektronini ipurskyma, nei kur sanaudos mazeja, ir dar kuro kokybes reik ziuret :?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 23:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
liuka rašė:
bet prie ko cia kuro sanudu mazejimas? jei taip tai naujas C5 turetu vidutiniskai vartot 2,5l dyzelino....
euro2 standartas isigaliojo nuo 1996m.vidurio.tad velesni XM turetu zymiai maziau (kaip teigia whisky.lt)degalu.o tikrovej taip nera 8)


vat butent, cia liecia tik 2.5TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 17 2011, 23:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
tadas1991 rašė:
Tai kad ir euro1 ir euro2 jau seniai nebeturi kažkokios tai prasmės. Ar čia sukilo gamtos saugojimo šauksmas? Juk kuro sąnaudų sumažinimas gali būti paprastesnis, negu sertifikatų gainiojimas. Pirmas pasiūlymas - nesirinkti 2,5 variklio.


LT koks bebutu EURO tai kolkas tikrai neturi prasmes, taip.
Bet, XM su 2.5TD su oro srauto matuokle ekonomiskiausias kurui 8) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 13:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
whisky.lt, iš kur tu ištraukei tokią teisybę? Turiu '95 ir '98 XMų reklaminius bukletus. Abiejuose 2.5TD sąnaudos (ECE) nurodytos vienodos: mieste 10,9/100, vidurkis 7,7/100. Apie emisijas, deja, nerašoma; tais laikais dar nebuvo mados.
Pemesk nuorodą, iš kur traukei infą apie EURO-1 ir EURO-2 sąnaudų skirtumus 2.5TD atveju?...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 22:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
apie kuro sanaudas is praktikos


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 23:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
whisky.lt rašė:
apie kuro sanaudas is praktikos
:roll: manau, tai nerimta sneka :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 20 2011, 22:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei šnekėti aštriai- turime trečio lygio kontaktą su iliuzijų pasauliu... Senokai taip arti manęs nebuvo nugrūdę :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 20 2011, 23:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Po simts pypkiu, jei praktika matuojant kuro sanaudas pylant kura iki bako kamscio, yra nerimta sneka, tai tik galeciau dar karta nusikeiti: kad jums kelnese ezys isdygtu! :D
Kaip visad nuklistam nuo temos.
man tik reikejo suzinot kiek el. detaliu ir dar ko nors daugiau esti 2.5TD EURO2. Ziurejau 2004m Autodatoje jokiu duomenu apie ipurskima nera, dar pora progamulku - isvis XM buvo gamintas iki 1996m. gal ir reklaminiai bukletai 98m copy nuo 95m.
Gal koks forumietis naudojasi protinga programa ir gali paminet kiek yra skirtumu?

P.S. man yra gerai, kad LT nevertina Citroen ir dar labiau XM, nes pigiau jie kainuoja nupirk. Ir dar gerai, kad XM myletojai 2.5TD motora mala su "S" -dar pigiau kainuoja pirkt.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 21 2011, 22:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Didelis aciu forumieciui uz atsiusta info.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: iš EURO1 į EURO2
StandartinėParašytas: Sau 29 2011, 21:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 05 2009, 15:55
Pranešimai: 11
tu cia rimtai su tom kuro sanaudom... tas euro2 ima kuro maziau vien del to kad naujesnis motoras susidevejas maziau ir tt... greiciausei euro2 variklis pasieke reikalavimus euro2 gaves rimtesni katalizatoriu, suodziu gaudykle ir tt, o srauto matuokles ir kita papildoma elektronika atsirado del kitu priezasciu, technikos progreso... neuzsimik tokeis zaidumais, reiks pravotke keist arba dadet, nieko gero gali ir nesigaut, kuro sanaudos tos pacios, bereikalo ismesti pinigai ...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007