setadieni paskambino meistras ir pranese kad Jorgette suremontuota

kadangi sestadienis nebuvo laiko pasiimt.atidejau sekamdieniui.
uzsikure is puses apsisukimo ir maloniai nudziugino ausis garsas is po kapoto.
sis dziaugsmas man kainavo 1000lt.
praset detaliau-prasom:
svaistiklio ivores ir stumoklio pirsto pagaminimas -200lt
tarpine po galvute- 180lt.
darbas,variklio galvos varztai,poverzles po purkstukais,
galvos slifavimas,stumoklio ziedas ir t.t.-620lt.
meistras pasake,kad variklio galva jau buvo imta lauk.nes prie velenelio rado pajuodusia galvos varzto poverzle.tai galima daryt isvada,kad galejo ir tie patys meistrai blogai prisuko alkuninio veleno tvirtinima,kuris xmindei "mistiskai" atsisuko ko pasekmes greiciasiai atsilepe i svaistiklio ivores susidevejima.

cilindruose kompresija po remonto 29 28 28 29.
paaiskejo,kad 2,1d variklis yra jau "kolekcinis" nes jam detaliu gaut yra l.l.sunku. todel ir ivore su pirstu teko gaminti.(nusiunciau xmindei foto isimtu detaliu,gal jis ides i foruma).
pradejo greiciau isilt variklis

.dingo trukciojimas staigiai greitejant,taip pat ir letejant.isvaziavus is meistro kuri laika nemaziai dumino is duslintuvo. ir traukos nebuvo,bet po to viskas susitvarke.pravaziavau Kauno aplinkeliu nuo Neries tilto iki Marveles-traukia gerai,variklis dirba tyliai.parodos kalna 3pavara su greitejimu(jau norejosi 4 ijungt).