Pole rašė:
2.1D tarpinė gal ir raritetas, bet 2.1TD tikrai dar nėra raritetas, variklis ėjo į daug mašinų modelių ir ganėtinai ilgai.
Kompensatorių deja nuimtai galvai nepatikrinsi kurie geri, o kurie blogi - jei sako kad tikrino, tikrai norėčiau sužinoti kaip

. Vožtuvus pritrina tikrai ne defaultu, nebent susitari. Tam reikia atjungti vožtuvą nuo spyruoklės, o tai pakankamai marudnas darbas kuris kainuoja papildomus litus. Nu bet jei sakai kad padarė, nedrįstam abejoti.
butent-2,1D galvos tarpine ir yra raritetas
kompensatorius tikrino pries nuimat galva

kad zinotu kiek ju yra blogu,kad galima butu pakeisti.o kas del Voztuvu- juk nuemus galva ja ar tai ar kitaip tenka slifuoti.o kad paruost slifavimui,ja reikia isrinkti(nes kaip padesi ant horizantaliu slifavimo stakliu?).o nuslifuota galva renkant, tuo paciu ir pritrinami voztuvai nes po slifavimo sudejus nepritrintus voztuvus jie nebus sandarus.is praktikos zinau
