Deimantuko postas : Vakar apturėjau didžiulį orgazmą . Atrodo sutaisiau ha2. Įsigijau klaidų nuskaitymo prietaisiuką, kuris man pirštu bakstelėjo, kas blogai. Pirmą kartą nuskaičius, jis parodė visas įmanomas klaidas-matyt susikaupusias per ilgą mašinos amžių. Klaidas ištrynus ir pavažinėjus, rodydavo greičio daviklio klaidą. Prieš prietaisiuko įsigijimą jaučiau, kad kažkas su ha negerai, nes pavažiavus ir keistai ilgai(apie 5km.), ha įsijungdavo, ką nustatydavau diodo, kurį atsivedžiau į saloną, dėka ir kartais jis reaguodavo į vairo, stabdžių, akseleratoriaus daviklius, o kartais pasidarydavo kieta ir būdavo tokia tol, kol išjungdavau ir vėl įjungdavau degimą. Keista buvo ir tai, kad sustojus ir neišjungus variklio, ha reaguodavo į staigius vairo pasukimus. Nuo greičio ha darbas visiškai nepriklausė. Vyko kažkoks beryšizmas. Pasiėmiau elektros schemas, pasimatavau įtampas tuo patikrindamas ateinančius laidus į daviklį-viskas atrodo buvo gerai. Išardžiau jungtį į greičio daviklį- išvaliau žalėsius iš kontaktų. Išsitraukiau iš dėžės greičio daviklį, nugręžiau kniedes ir pasiskerdžiau jį. Radau visko: purvo, tepalo, žalėsio. Išvaliau. Šalia mano garažo dirba elektronikas. Nuskuodžiau su elektros schemute, išlupta iš greičio daviklio pas jį. Sakau, gal galėtum pažiūrėt. Pavartęs rankoje jis atidavė ją man ir pasakė, kad ji gera, viskas čia užlieta laku ir hermetiku, tik turiu nuvalyti tris kontaktus ir viskas veiks. Nors ir įtariai, bet patikėjau juo(visgi elektronikas) ir nuvalęs kontaktus, surinkau viską ir vėl pradėjau važiuoti. Jokių praktinių ha darbo pasikeitimų nepajutau. Grįžau į garažą, pasitikrinau klaidas-tas pats. Grybauja greičio daviklis. Lupu jį lauk vėl. Ardau ir su mažyčiu peiliuku skutu apsauginį plokštelės hermetiko sluoksnį. Peiliukas atplėšia aiškiai atsiklijavusį nuo drėgmės ir rūdžių hermetiko gabalą, o kartu su juo ir kažkokį elektronikos išradimą, panašų į statinę, kurio ilgis 3 mm., o storis- 1 mm. Galima sakyti labai apsidžiaugiu. Juk radau blogybę. Imu pincetą, lituoklį, lydmetalį, valau vietą, kurioje jis turi būti, aiškiai pamatau, kai nuvalau labiau, kad jis atsilitavęs, o litavimo vietose buvo žalia. Sulituoju, širdy suspurda vilties kibirkštis. Nieko nehermetinu, o tiesiog surenku viską ir puolu važiuoti. Įvyko stebuklas .Pajaučiu , kad ha pradeda elgtis kitaip: jau pasiekus 40km/val greitį ha pradeda reaguoti į vairo staigesnį pasukimą, staigesnį stabdymą, smarkesnį akseleravimą. Kartais jis įsijungdavo ir pralėkus naujojo aplinkelio netaisytom, senom, banguotom dangom, bet posvyrių daviklis suveikdavo rečiausiai. Sulėtinus mašiną iki mažesnio, nei 30km/val. greičio arba sustojus, ha nereaguodavo nei į vairo suktelėjimą, nei į stabdžio staigų nuspaudimą. Jis reaguodavo tik į staigesnį akseleravimą. Viską parodydavo diodas salone. Tiek įsijaučiau į šitą žaidimą, kad kelis kartus, stebėdamas diodo parodymus, ha reakciją į daviklius, vos nesukėliau avarijos. Grįžau į garažą ir vėl nuskaičiau klaidas- jų nebuvo. Tada vėl išėmiau greičio daviklį, išardžiau, nuriebalinau, padengiau plokštę hermetiku, surinkau jį, įstačiau į dėžę, įzoliavau laidus ir lyno šarvą, sujungiau viską ir dar apvyniojau visą mazgą plėvele nuo vandens ir purvo ir užtraukiau plastiko užtrauktukais. Džiaugsmui nebuvo ribų. Dabar vėl susuksių į priekį teisingas sferas.
_________________  Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08' P407c 2.7HDi 07' 150kW
|