WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 11 12 13 14 15 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 25 2011, 00:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tiesa, kas del variklio. Na, gal as cia ipratau vazinet su masinom, kur trumpi begiai, bet man jie BXe ilgoki. Jei reikia pasiekt 40 arba 60, kad galetum be variklio urzgimo mesti 3 arba 4ta begi.
O jei noris greiciau, reik dar 15-20 virsaus isukt, kad apsukos perjungus jau butu normalios. Kazkada skaiciau, kad ZXas, kad normaliai vaziuotu, reikia negailet apsisukimu. Tai atrodo panasi sistema.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 25 2011, 08:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Anksciau Danijoje buvo pigiau nei Svedijoje, kaip dabar - nezinau. Variantas dar yra keltu is Malmio ar Geteborgo i Gdanska. I Vokietija - gerai, bet teks dar minti iki Scecino, o nuo ten Pomores keliais link Lenkijos centro, jei taip paciam knieti bruzint si krasta. Aisku, galima ir autostrada svilpt, bet teks moket, o Varsuvoj trintis begalinese grustyse - pasirinkimas asmeninis :wink: . Puse velnio grizti per Talina (keltas is Svedijos) arba per suomius (didelis kilometrazas).

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 25 2011, 15:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Gal netyčia užsuksi į Kopenhagą, jei jau apie Daniją kalbos? Mane aplankytum su BX, alaus paragautume į jo sveikatą :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 27 2011, 04:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dėl alaus, tai ši mintis visai vilioja. Kaip tik dairausi, kaip čia su ta Kopenhaga. Taline jau buvau du kart su dviračiu ir su mašina, Rygoj dukart su dviračiu ir kartą su mašina. Noris dar kažko naujo pakeliui. Oresundo tiltas radau mašinai 40eur, ne tragedija, iki Kielio nuo Oslo per Kopenhagą lyg apie 1000km, tai irgi normalus reikalas, jei stovint trasose padoriu greičiu.

Šiandien prasukau 700km beveik vien kalnų keliais, dieną tai labai smagu ir patinka, bet trečdalis jų liko smarkiai lyjant tiesiai į priekinį stiklą ir prieblandoje arba tamsoje, retkarčiais patenkant į rūką, kai net ilgų negali įsijungti. Ir nežinau, ar kalta senos kartos ir pavargus optika (tamsoje ir sausai tai faros šviečia labai normaliai), ar senas stiklas, nors nesubraižytas, bet bjauriai laužiantis šviesą, ar truputį vandens plėvelės paliekantis valytuvas, bet kai susiduri su mašina akis į akį, nesimato absoliučiai nieko, geltona dėmė per visą matymo lauką, belieka vairą vesti palei tą maždaug 2m už mašinos priekio dar matomą dešinę kelkraščio liniją ir tikėtis, kad nesusidursi. Kai jos nebūna, atrodo, kad tuoj bus ragas, bet vis normaliai. Kartais, kai važiuoji posūkiu, viskas gana normaliai, nes šviečia ne tiesiai į stiklą. Bet aplamai tai jaučiausi labai nesaugiai ir savo stiliuj, kai jauti, kad kitas nevažiuotų šitaip. Į ką patartumėt pirma atkreipt dėmesį? Ar pasikeitus seną stiklą nauju efektas labai ryškus? Norisi ramiai važiuoti net prastomis oro sąlygomis, nes šiuo atveju patirties ar bent sugebėjimo ir logiško mąstymo užtenka, bet technika nelabai tai leidžia.

Tėvas sakė, kad Lenkijoj tas pats ir dar baisiau nuolat. Bandau žiūrėt keltų kainas iš Vokietijos į Lietuvą. Kolkas neatrodo pigu, tai ryt sumąstysim, ką daryt

Vakar tais pačiais dar siauresniais, nes važiavom rajoniniu keliu, keliais, teko truputį pralėkti. Kėlėmės nedideliu keltuku per ežerą ir jame nužiūrėjau labai man patikusį Golf mk1 GTI. Paskui žiūriu ateina diedas jau apie 60m su siek tiek jaunesne žmona ir nulekia. Kadangi jie pirmi išvažiavo iš kelto, tai maždaug už 20km juos pavijom. Atsistojau paskui tiesiog taip, nes kalnuose labai smagu turėt norvegą sponsorių, gali žinot, kaip ir kur galėsi važiuot, kad nestabdytum eismo su lėtais posūkiais. Ir taip gavosi prikolas, kad seniukui matyt atsibodo ir sumanė pabėgt. Tai galiausiai lėkėm dvi mašinos tais siaurais keliukais visokiais greičiais tarp 50 gyvates posukiuose iki 120 tiesiosiose. Seniuką matyt ramino žmona, nes manau, kad su pagal savo ilgį gana plačiu golfuku ir GTI važiuokle bei naujomis plačiomis Continental padangomis jis galėjo ramiausiai pabėgt, bet šiaip taip neleidau jam atsiplėšti apie 50km, o po to mes jau stojome prie parduotuvės. Nors labai supyko mergaitė ir paskui teko aiškintis, bet šiaip buvo labai smagu ir įdomu taip važiuot, o ir išbandžiau BX aukštų sūkių ir juodo dūmo rėžime. Beje, kad neišgasdinčiau, tai viskas nevyko ten taip ekstremaliai. Nors truputį buvo nedrąsu dėl visų keturių senų ir galinių skirtingų (dėl išsipūtusio per pusę padangos guzo teko užsidėti zapaskę) padangų, bet nei vienam posūky jos net necyptelėjo. Tiesiog greitai imami posūkiai ir daug gazas-stabdžiai rėžimo su greitai mėtomais bėgiais. Stodamas ir paleisdamas, golfukui pamojavau ir pakėliau nykštį dėkodamas už smagiai praleistą laiką :)
Beje, buvo ir teigiamų šio važiavimo aspektų mašinai. Pradėjo lengviau mėtytis pavaros, buvo apie 10min grįžęs tikrasis vairo lengvumas, kol vėl užgesinau variklį.

Kaip matau, Bardakai, esate daug apvažiavęs. Keliu jums kepurę, labai malonu su tokiais žmonėmis bendrauti :oops:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 01 2011, 01:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jau Kaune, grįžom per Malmo, Oresund tiltą, kur buvo labai vėjuota ir praktiškai nešė nuo kelio labiau, nei fūros, keltas iš Riodby į Putgarden, tada iki Kielio ir po dienos laukimo į Klaipėdą. Liko 50lt :D SUper
Dar spėjom ir krepšinį su draugais palėkt pažiūrėt, o dabar miegot, paskui paskaičiuosiu viską.


Prikabinti failai:
Tds1311.jpg
Tds1311.jpg [ 39.54 KiB | Peržiūrėta 2516 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 01 2011, 08:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
:labas: sveikinu sekmingai parlekus. O kaip tau Oresundo tiltu lekiant masinos nenesios, gi svoris tai mazas, ne furgonas :wink: Rankos kiek isiverzia, pastoviai prilaikant vaira nuo vejo suoru, bet niekis, svarbiausia, jog nenupute :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 01 2011, 16:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Taigi, kilometražas - 5397km. Padangų dydžio nuokrypis (165*65 vietoj 165*70) - 2,8proc. Kuro įpyliau 283 litrus. Atmeskim apie 5 litrus lemputei, kuri jau palei Raudondvarį pradėjo mirksėti ir Kaune užsidegė (Teko kelionės metu nuvažiuoti su pilnai degančia apie 120km, o kitą kartą po 60km užgesau, bet pastovėjęs užsivedžiau ir davažiavau iki degalinės). Taigi galutinės kuro sąnaudos atrodo būtų apie 5,3l. Ir čia buvo visokio važiavimo, kaip jau ir sakiau. Man patinka :)
Kažkas klibčioja kairėj pusėj stagiai sukiojant vairą arba stabdant, garsas ne šarnyrinio laisvumo, o kaip palaidų sriegių, šiandien dar važiuosiu apie 50km, o ryt ant duobės, įtariu gali būti atsileidęs šarnyras iš stupicos.
Žiūrėsiu spidometro trosą. Jis kiek mačiau, ten dviejų dalių, bet tas sujungimas atrodo nelabai paprasto ardymo, gal žinot, parsiduoda kartu ar atskirai, kaip XMo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 03 2011, 10:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Atsimenu, tėvas gal prieš 6 metus skundėsi, kad daugiau 130 nebevažiuoja. Nė velnio, ištaikiau vietelę ir pabandžiau. Anot spidometro, 165, ir dar yra vietos, tik jau nuo 150 trauka slobsta, o ties 160 visiška guma. Atsirėmiau į lenkiančios kitą automobilį fūros galą ir teko pristabdyti.
Ir visgi tpfu, nemalonu tokiais greičiais Lietuvos keliais lakstyti, o gal ir ratukai jau ne stebukllingo tiesumo, nes visas stabilumas kažkur išgaruoja ir kažkokios nereikalingos vibracijos, nors ir palyginus nedidelės, lenda. Geriau ramus 90-100 puškavimas. Ir erelio sparnų nesinori, nes pagal stažą, tai tik klevo gale ir trūksta.
Reikia per žiemą kažką pasidaryti dėl ir kurnors važiuojant autobanuose pabandyti, ir šiaip noris pamatyt tuos legendų apipintus "kelių kelius".

Beje, jei važiuojant girdisi ūžesiai (tiesa - palyginus, žemo dažnio), kurie sukant į dešinę šiek tiek dažnėja ir stiprėja, tai pirmas įtariamasis - kairės pusės guolis?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 03 2011, 11:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Nebutinai,gali but ir galinis vairuotojo guolis,nes jis gauna irgi apkrovos,tokiu atveju reikia jau istempus ausis klausyt ar priekis uzia, ar galas..

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 03 2011, 17:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Bet ūžia tikrai priekyje. Ir labai nesinori, kad tai būtų dėžė.
Galiniai nebus, nes buvo išardyti, patikrinta jų būklė (takeliai ir šaratai puikūs), Išplauti, pertepti ir sutvarkyta visai sudūlėjusi papildoma apsauga nuo dulkių ir vandens.

Beje, kas dėl dėžės. Tikriausiai, įtariant jos kaukimą, geriau iškart berti ir tvarkyti, kol išklerę guoliai nedamušė dantračių?

Kitas klausimas. Sankaba susikabina nuo labai žemai, man taip nepatinka, nes dažnai truputį nedaminu ir gaunasi džergžt, uch... Ją pakelti galima įtempiant trosą, man rodos. Kaip nustatyti tą vietą, kur jau nebegalima tempti dėl prasidedančio išminamojo guolio kontakto? Kitaip sakant, kad sankaba nevestų.

Dabar gaunas reziume mašina kaip ir tvarkinga, bet krūva užknisančių smulkmenų, kurios labai erzina ir gadina važiavimo malonumą. Reikia bent pagrindus susistyguot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 03 2011, 17:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Ar sankabos trosas ties sakute neturi kokios papildomos "gaikes"? Jei ne - pabandyk ideti, o paskiau sukinedamas vidurine troso jungti, kiek paleisi ar iversi - priklausomai nuo to ka nori tureti. Man tas padejo ilgam, kol guolis neisejo ir masinos nepardaviau :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 11 2011, 17:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dėkui už patarimus. Bandysiu prie tos sankabos dar prieiti. O kolkas sutvarkiau spidometro rodyklės virpesius. Maniau, pakaks sutepti arba pakeisti trosą (labai tikėjaus, kad apatinis), bet, pasirodo, problemos kur kas gilesnės. Troso anei kaip nepavyko ištraukti, tad lupau su visu reduktorium. Pasirodo, ten kažkas buvo išdilę, perkaitę ir viskas išsilydę (gal kada buvo važinėjama be tepalo dėžėje). Tai kadangi ašelėje troso skylėj irgi plastmasė, tai troso metalinis galas ir ten pateko. Bandant ištraukti, trosas nutrūko ir liko toje ašelėje, viskas. Taigi, teoriškai būtų padėję pakeisti ašelę su trosu ir prikrauti papildomų šaibų, bet nusprendžiau viską padaryt normaliai.
Nupirktas naujas apatinis trosas Adriauto, nauja ašelė Sasic ir naujas reduktoriaus korpusas PSA, panaudoti seni, bet dar geri salnykas ir guminis žiedelis sandarinimui. Viso 65lt (labai daug, vai vai :doom: ) ir dabar iš skydelio tyla ir rodyklė stovi, kaip įkalta, prie visų greičių.
Vaizdas prieš ir po


Prikabinti failai:
Tds1337.jpg
Tds1337.jpg [ 375.09 KiB | Peržiūrėta 2448 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 06:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ir stovint ir važiuojant dažnai (ne visad) nepriklausomai nuo apsukų mirga ir liustros, ir panelės apšvietimas. Gerai, kad mašina be elektronikos prabangios. Relė-reguliatorius įtariu? Kaip manot?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 07:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ir stovint ir važiuojant dažnai (ne visad) nepriklausomai nuo apsukų mirga ir liustros, ir panelės apšvietimas. Gerai, kad mašina be elektronikos prabangios. Relė-reguliatorius įtariu? Kaip manot?
Kaip suprast - mirga? Blankiau, ryskiau sviecia? Kokios liustros? :roll: Jei tai, ziurek paneleje lempocku lizdus ir tvirtinimus (plata) pradzioje, veliau kontaktus ir t.t.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 09:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Ir stovint ir važiuojant dažnai (ne visad) nepriklausomai nuo apsukų mirga ir liustros, ir panelės apšvietimas. Gerai, kad mašina be elektronikos prabangios. Relė-reguliatorius įtariu? Kaip manot?

Generatoriaus dirzelio tempima senai tikrinai? :roll: ,o gal ir sepeteliai i pabaiga ,kabina -nekabina

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 11 12 13 14 15 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007