xamas rašė:
As skaitau, kad tikrojo sedano nebuvo apalamai. Nei tas DS, nei tas ujobiscia AMi nepanasus net i zigulius, ar tu metu Gaz 21. Vot taip. Visos kitos teorijos man dzin. Reik kad auto butu su sikna ir stiklas su ja nesidarinetu, nu siuo atzvilgiu DS labai artimas, nu bet vistiek dar truksta

mjoooo... xamas griežtas kaip visados

ale nedrąsiai informuoju:
0. visi klasikiniai

iki TA imtinai buvo tik sedanai klasikine prasme (išskyrus specversijas)
1. tikrasis (senasis) Ami
6 buvo tikras sedanas (nežiūrėk į tą atbulą galinį stiklą)
2. DSas yra tikras sedanas, stiklas atskirtas nuo bagažiaus, tik pas jį labai silpnos geležos gale buvo, tai bagažinės dangtis ir nusmuko iki pat lempų
3. CXui irgi stiklas atskirai nuo bagažiaus, ale iš DSo tą pačią galo nusmuktkelniškumo ligą paveldėjo
šeip jei kalbam apie kėbulų stilius, rekomenduočiau pasidomėt karietų stiliais (iš kurių ir kilo tie visi pavadinimai) bei klasikinių awto kėbulais
pvz
http://www.mtfca.com/encyclo/pix/15sedan.jpg - Ford T su tikro sedano kėbulu, o ne taip kaip šiandien mes tą sedaną įsivaizduojam...
tiek žinių iš sedanų fronto...
