WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 1.9 td apsukos važiuojant
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 09:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 19 2006, 09:53
Pranešimai: 52
Miestas: Švenčionys
sveiki
problema tokia: xantia '94 1.9 turbod važiuojant, jungiant bėgį (išmynus sankabą) apsukos truputuką šoktelna ir lėtai leidžiasi (na pati užgazuoja) kol neatleidi sankabos... kame gali būti problema? :?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 20:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
O tai gazuojant nevažiuojant apsukos krenta laisvai po užgazavimo ar irgi nenori laisvai kristi?
Jei nevažiuojant viskas normaliai, tai važiuojant gal neatleidi gazo pedalo :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 20:15 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 19 2006, 09:53
Pranešimai: 52
Miestas: Švenčionys
na vat deja, kad ir nevažiuojant jos nenoriai krenta. pasižiūrėjus įdėmiau aptikau, jog traukutė prie kurios kabinasi aseleratoriaus trosas iš kitos pusės remiasi į kažkokį ''vožtuvėlį'', o šis ir trugdo traukutei normaliai gryžti į normalią padėtį. pirštu jį prispaudus ir ir traukutė gražiai gryžta ir apsukos normalizuojasi. tik nežinau kaip šį dalyką pareguliuoti...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 20:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Kaip suprantu kuro siurblys Bosch? Jei taip tai ten yra šalto variklio padidintų apsukų įtaisas. Tas trosiukas eina į tokią vakuuminę dėžutę. Viskas ok, tik gal pradėjo veikti ta dėžutė(prieš tai ji neveikė ir siurblys buvo sureguliutas be jos veikimo). Šiltam varikliui esant tas troselis turi būti laisvas. Jo šarvo ilgis reguliuojasi kaip mopedo ar motociklo(rusiško) stabdžių trosas. Va ten prie siurblio yra toks reguliavimo įtaisas. Atpalaiduok troselį ir turėtų būti tvarka. Dar gali pažiūrėti ar ten atraminiai reguliavimo varžteliai neatsileidę. Na ten jų reguliavimas žodžiais nenusakomas - yra tam tikra literatūra(pas mane yra knygutė apie dyz.kuro siurblius tad nuorodos kompe nenurodysiu). Dar tas yra aprašyta Xantios manuale.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 21:15 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 19 2006, 09:53
Pranešimai: 52
Miestas: Švenčionys
na, aš atleidau tą troselį. literatūroje http://citroen-xantia.5go.ru/esu skaitęs, kad esant karštam varikliui troselio laisvumas gali siekti apie 6 mm. varžteliai prie to troselio (Винт регулировки оборотов быстрого холостого хода 8, Винт регулировки оборотов холостого хода 9) http://picasaweb.google.lt/e.silinis/KuroAparaturaBOCH?feat=directlinkyra priveržti, tačiau klausimas ar jie tinkamai sureguliuoti. deja, atleidus troselį padėtis nepasitaisė, staigiai spūstelėjus ir atleidus pedelą jaučiasi, kad nenoriai krenta apsukos... gal bandyti reguliuoti tais varžteliais?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 21:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
E.S. rašė:
na vat deja, kad ir nevažiuojant jos nenoriai krenta. pasižiūrėjus įdėmiau aptikau, jog traukutė prie kurios kabinasi aseleratoriaus trosas iš kitos pusės remiasi į kažkokį ''vožtuvėlį'', o šis ir trugdo traukutei normaliai gryžti į normalią padėtį. pirštu jį prispaudus ir ir traukutė gražiai gryžta ir apsukos normalizuojasi. tik nežinau kaip šį dalyką pareguliuoti...

Jei ta akseleratoriaus svirties amortizatoriu nuspaudus viskas tvarkoj, tai sakyciau, nepradek reguliuot varsteliu kitu, kabinkis prie to amortizacinio vostuvelio. Jis neatsileidzia, nepasireguliuoja? Galu gale gal jis nusiima? Tada pabandyk. Kazkas turetu but toj vietoj.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2010, 21:40 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 19 2006, 09:53
Pranešimai: 52
Miestas: Švenčionys
matai visa tai prasidėjo poto kai man kuro aparatūrą pareguliavo Dyzel Servise Vilniuje. reguliavo kuro padavimą... deja ne ant stendo... bandysiu dar pažaist su tuo vožtuvėliu, nors įtariu, kad kažkur kitur gali būti šuo pakastas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2012, 17:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 31 2012, 17:33
Pranešimai: 7
Sveiki, esu cia dar naujokas :) kas galetu paaiskinti kaip veikia 406 :oops: 1.9TD Bosch padsosas? niekaip nesuprantu, jis buvo atjungtas ir svirtele jo uztvirtinta nes svirteles spiruokle buvo luzusi ir paduodamo vakumo voztuvas sudeges, saltuoju metu atsirado problema ta, kad sunkiai vedasi, griebt griebia is karto tik kai lb salta apsisukimai pernelyg mazi, kad net nedirba pedalo nepalietus, o lieciant ji labai tiksliai reikia pataikyti nuspausti, nes perdaug nuspaudus visai nebegriebia... bet siltesniu oru problemos nebuvo, tad voztuva uzdejau nuo atjungtos ekologijos... ir neaisku kaip jis turi but pajungtas... ar vakumas turi buti paduodamas pastoviai i deafragma ar tik tada kai voztuvas sudirba? bei kokiu jis principu sudirba? nuo ko ateina ta komanda jam sudirbti? dabar as padares taip: vakuma i deafragma paduoda pastoviai o atjungia tada kai voztuvas sudirba, apsisukimus nustaciau kai vakumas paduotas 950 o kai atjungtas 1100 ar teisingai taip? ir kaip teisingai atstatyti gazo aseles padeti minimalia? nes vienoje riboje minimalios padeties varzta vos tik sujudinus apsukos staigiiai pasoka gal kokiu 100rpm... bei problema su kuro sanaudomis mieste beveik 10 o uzmiestyje pakanka ir 5,3-5,4 ltr pakrautam, kai anksciau gal pries metus su trupuciu vazinejant mieste dar arsiau pakakdavo 7ltr per akis... na zinoma pries tai kai dar nebuvo sugedes tas voztuvas... Peugeot forume praradau visas viltis gauti ten kokios pagalbos, ten pas juos kaip po audros stilis, tilu, ramu... man tereikia tik paaiskinimo, esu ne zalias ir suprantu, ka darau, bet siuo atveju truksta ziniu... rusiskai nesuprantu... ejau prasyti, kad kaimynas isverstu informacija apie siurblius, bet ten minimaliai viskas ir man to nepakanka tam, naudojausi P406, P806 knygomis, apie ta pati siurbli tam paciam varikliui daug maz vienodai aprasyta, tik skirtingomis linkmemis nusukta... na nepykit, kad cia tklydau, bet tikrai man reikia pagalbos siame reikale, ir narsiau jusu forume bet to ko ieskau neradau :/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2012, 23:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Visų pirma, tai padsoso dyzeliniam varikly nėra. Tam naudojamas įpurškimo paankstinimas ir laisvų apsukų pakėlimas. Na, bet galima liaudiškai vadinti ir taip.

Nelabai supratau apie kokius čia vakuumus kalbat? Ar peže tikrai ten kažkas tokio yra? Jei ten sistema ta pati "senoji elementarioji mechanika" (o ji XUD9TE turėtų būti), tai neįsivaizduoju, kaip ir kam siurblyje gali būti reikalingas tas vakuumas? Jei čia turit omeny šlangelę į siurblio viršuje esančią pūslę su diafragma, tai gal ji dar sujungta ir su interkūleriu? Tokiu atveju ten paduodamo kuro reguliavimas pagal turbinos slėgį, o ne vakuumą ir užvedimo tas neįtakoja.

Šalto užvedimo ir darbo užvedus kokybę ten reguliuoja du trosai. Prieky esantis trosas - degimo paankstinimui, kuris reguliuojamas pagal pratekančio antifrizo per korpusą, į kurį nueina kitas troso galas, temperatūrą.
Gale siurbio (prie variklio) yra laisvų apsukų reguliavimo trosas. Jis kitu galu prijungtas prie laisvos eigos termostato, kuris įsuktas į variklio termostato korpusą, kur sueina daug šlangų. Jei tas laisvos termostatas nekeistas 5-10 metų, neprošal jį būtų pasikeist, bet įtaka ten tik ta, kad užvedus šaltą nereiks laikyt gazo pedalo, kad nesipurytų ar neužgestų. Gaut naują - ne problema ir nelabai brangu: http://manodalys.lt/product.php?id_product=1071150060 . Yra ir parduotuvėse - pigiau. Dėl jo reguliavimo nesu įsitikinęs, bet, manau, tiesiog įsukti ir, pašildžius variklį, trosą prisukti įtemptą tiek, kad dar nelenktų svirties, bet nebūtų laisvas.
Dėl paankstinimo termostato - nežinau, neteko matyt rinkoj. O ir oficialiam citroen kataloge tokios detalės prie nekurios sistemos neatradau.
Bet jei nesikuria nenuspaudus pedalo arba gęsta užvedus ir užmynus pedalą, tada bėdos čia ne juose, o pačiame siurblio reguliavime ar siurblyje.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 09:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Prieky esantis trosas - degimo paankstinimui, kuris reguliuojamas pagal pratekančio antifrizo per korpusą, į kurį nueina kitas troso galas, temperatūrą.
Gale siurbio (prie variklio) yra laisvų apsukų reguliavimo trosas.
O tu tikras, kad šneka eina tikrai apie bošą, o ne apie lukasą? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 16:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
O tu tikras, kad šneka eina tikrai apie bošą, o ne apie lukasą? :roll:


Na...

linas162 rašė:
Sveiki, esu cia dar naujokas :) kas galetu paaiskinti kaip veikia 406 :oops: 1.9TD Bosch padsosas?


Aš, kaip ir jūs pats kažkada rašėte, esu linkęs šventai tikėti autoriaus žodžiais, kai jie parašyti internete ir pats negaliu matyti gyvos situacijos.
Beje, šįryt BXą kūriau su panašiais simptomais, bet pakako tiesiog ilgiau pasukti starteriu, kol įsisuko pakankamai cilindrų, kad pramuštų kitų nedirbančių cilindrų kompesiją. Linkiu autoriui pabandyti taip padaryti, gal pavyks. Tuomet įtarčiau viso labo žvakes arba purkštukus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2012, 19:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
linas162 rašė:
1.9TD Bosch

O va šitai pražiopsojau... :oops:

Šiaip, tokiu oru purkštukai nesikūrimą jau nelabai lemia. Pagrindiniais tampa akumas (neįstengia išsukti starterio iki reikiamų apsukų), žvakės (nekaista viename ar keliuose cilindruose), kompresijos stygius bei tasai "padsosas", jei tiksliau- įpurškimo ankstinimas. Jei paankstinimas išvis neveikia ir dar neduokdie degimas (tiksliau, įpurškimas) nors kiek užvėlintas, penkiolikmečio variklio (t.y. su nebe šviežia kompresija) prie -25C jau nebeužkursi. O jei viskas sustyguota kaip priklauso, net ir pagyvenęs dyzelis kuriasi kol saliara nepraranda takumo. Iki kokių -33C be problemų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 13:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 31 2012, 17:33
Pranešimai: 7
Pas mane ten yra tik du trosai, gazo ir apsuku reguliavimo kaip supratau variklio puseje ir tas apsuku reguliavimo nueina i diafragma pritvirtinta ant isiurbimo kolektoriaus kampe, kuria valdo vakumas paduodamas per trisaki voztuva kuriam vakuumas paduodamas nuo vakuumo siurblio.. o stai tokio http://manodalys.lt/product.php?id_product=1071150060 pas mane nera, vietoj jo stovi sildomas kuro filtras... toki pribumbasa teko matyti tik ant 309 1.9D... pas 806 1.9TD kaip ir pas manaji 406 1.9TD ta pati sistema, bet problemu nera nors 406 prabeges 240k o 806 510k na aisku tik, kad 806 nebeverta kurti net prie -25 bet prie -20 dar be rimtesniu problemu bet jau tepaliuko nebeatsisako sis visuomet :D, o 406 kuriasi ir prie -35 bet reikia ant starterio ilgiau viniot nes griebt griebia is karto, bet savaime variklis dar saves kuri laika neisstengia isukt... vos vos gazo pedala palietus situacija pagereja, bet persistengus dar labiau pablogeja... zvakes geros, pries pora dienu tikrintos, bet jau skaiciuoja paskutines dienas nes nuo pirkimo dar nekeiciau isskirus 2 kuria jau pakeiciau du kartus :D beje gal dar kas patarsit kai issukt 3-4 zvakes esancias uz siurblio? nuardes buvau gan smagiai betikrindamas ir prie to pacio norejau susisukti isigytas naujas BERU :) nors raktu, galvuciu turiu ivairiausiu, bet nepritaikiau jokio rakto nes arba per ilgas ir neiseinas uzmaut ant zvakes nes trukdo siurblys arba per trumpas ir mazai uzkabina zvake.. o uzmetami man pasirode tinkami nuzysti kampus arba nulauzti zvakei... nors ir su juo problematiska... beje, automobilio metai 96 :) ir beje pas drauga BX ir pas ji tokia pati sistema apie kuria kalbu...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai pirma reikia žvakes pasikeist, nes jos skirtingos ir skirtingų būklių, kas kad rodo trumpą. Keli cilindrai nenori pradžioj dirbti ir dėl to ir neišlaiko variklio stabilios būklės.
Gal galima foto tos sistemos, kaip visa tai atrodo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 06 2012, 13:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 31 2012, 17:33
Pranešimai: 7
tadas1991 rašė:
Tai pirma reikia žvakes pasikeist, nes jos skirtingos ir skirtingų būklių, kas kad rodo trumpą. Keli cilindrai nenori pradžioj dirbti ir dėl to ir neišlaiko variklio stabilios būklės.
Gal galima foto tos sistemos, kaip visa tai atrodo?


gal tu ir teisus :) bet va jokiu raktu zvakem uz siurblio nepritaikau... :/ kad nera ten kas ir fotografuoja prie siurblio troselis jungesi taip paciai, tik, kad kitas galas ne ausalo temperatura tiesiogiai reguliuojamas o kaip ir minejau elektroniniu budu... o ka as ten nufotografuociau? tik vakumine diafragma kuri patempia troseli kai voztuvas gauna elekronini signala...sudetingiausis cia yra voztuvas su trimis vamzdeliais... priklausomai nuo to kaip sujungsi zarneles nuo to priklausys ir tos deafragmos darbas, nes vienoje padetyje kai negauna signalo gali paduoti vakuma, nepaduoti jo ir laikyti vakuma diafragmoje (jai jis buvo sudirbes) arba sistemoje is kurios ateina vakumas... ideciau ir foto, bet man problematiska truputi tik su jomis...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007