exDalimis rašė:
5 pavara 105km/h rodo 1600 rpm.
Jau nesutapimas... Jei 95km/h yra 1200rpm, tai prie 105 niekaip nebus 1600. Nebent stovi variatorius?
Šiaip, su 1200rpm šisai aparatas niekaip neįstengtų palaikyti 95km/h- prie tokių apsukų, su tokia mašinos mase šiam varikliui niekaip nepakaktų galios nugalėti oro pasipriešinimą. Vadinasi, arba mumim trolina, arba klausimus uždavinėjantis ponas mus dezinformuoja vien per savo žioplumą...
Jei netingėčiau, suvedęs į programą jos duomenis išskaičiuočiau, ar šioji mašinėlė gali palaikyti 105km/h esant 1600rpm, bet tingiu- daug žaidimo. "Iš akies" panašu, kad gali, tai taip ir skaitysim.
exDalimis rašė:
"Data for CITROEN C4 HDi 90 ATTRACTION, manufactured or sold in 2011, version for Europe .... Performance: top speed 180 km/h (112 mph) (declared by factory); ..."
o jei is patirties, tai c4 66kw hdi 90km/h ~2k rpm
Buvo minėta, kad čia VTR'as, todėl aš a priori skaitau, kad čia galingesnysis variklis; su 110 eržiliukų. Bet kad palei 90km/h turi būti palei 2krpm (maksimalaus sukimo momento apsukos), elementaru.
Žodžiu, visas reikalas smarkiai trenkia troliu. Na, tokiu atveju mes atsakančiai pasilinksminsime jo sąskaita...
O jeigu reikalas visgi rimtas, padėsime sudoroti ir dilerius, ir patį PSA koncerną. Nėr ko žmonėms visokį šūdą pardavinėti...
Sintaras rašė:
Jeigu jau taip "is tikruju rimta problema", tai nuvaziuoji isisodini ta dileri,arba dar geriau duodi paciam pravaziuot.
Net ir to nereikia daryti... Mašinos priekinius ratus- ant pakėlėjo, kuri matarą, meti bet kurią šaibą ir žiūri, ką paišo spidometras. Ir pagal tech. dokumentaciją pasitikrini. Yra gi lentelės, kokiu bėgiu koks greitis turi būti, kai variklis sukasi 1000rpm. Visai nesunku išskaičiuoti, kokiu bėgiu prie kokių apsukų koks greitis turi būti. Nu ir jeigu neatitinka nominalų, dilerį, už įprūdytą tokią greičių dėžę- ant baslio.

O vėliau- ir patį Peugeot-Citroen koncerną...
