dj_aris rašė:
Sveiki brangieji. Žinau, kad ši tema kažkiek nagrinėta ir ką šis užrašas reiškia, bet dabar po tech. apžiūros nuostatų pakeitimo (sugriežtinimo) norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę. Esmė tokia, kad pasirodė šis "malonus" (diesel additive minimum level) užrašiukas. Tai reiškia, kad eolys skysčio yra mažai. Klausimai:
1. Už kiek pigiausiai jo galima įsigyti Lietuvoje ir kur?
2. Kur C8 yra eolys bakelis?
3. Ar turėtų piltis eolys 176?
4. Kokiam laikui užtenka 3L?
5. Koks jo veikimo principas (kur ir kaip, kokiu būdu jis plauna FAP filtrą)?
6. Ar visada esant eolio sistemoje negresia FAP užsikimšimas (ta prasme ar tvarkingai pilant eolys neteks keisti FAP)?
7. Ir ką dabar mano "iškastruotų" automobilių savininkai (gal jau ėjote TA su "kastratu"), koki pastebėjimai?
8. Kiek laiko galiu važiuoti su tokiu užrašu?
Ačiū koliegos. C8 vis tiek patinka

1. as siulau 3 kart pigiau nei parduotuvej
2. po kuro baku
3. nezinant pagaminimo datos, neaisku koksai eolis pilasi, iki 2004m kazkuriotais menesio ejo silpnesnes moncentracijos, o nuo 2004 stipresnes koncentracijos eolis (jei eolio bakelio kastelis juodas su baltu - senasis, jei su zaliu - naujasis
4. visu pirma pas tave pilasi 5L. senojo eolio 5 L - ~80 k km, naujojo ~ 160 k km
5. isdegina, todel norint kad fap'as valytusi reikia retkarciais pavaziuoti ilgesni atstuma aukstomis apsukomis (pilna fap regeneracija 10 min 3-4 k rpm rezimu)
6. nieko nera amzino, taip kad teks, kada labai priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes (vaziavimo stilius, eolio buvimas)
7. nezinau
8. ziurek 6 punkta