WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 12:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 25 2011, 09:04
Pranešimai: 3
Sveiki, beda su 1.9td 66kw, buna daznai kad neuzsidega pakaitinimo zvakiu lempute ir nebeuzsiveda masina,pastovi keleta valandu ir atsigauna.gal kam yra teke susidurt su panasia problema? Pakaitinimo zvakes naujos idetos.Tikrinom ar ateina kuras,tai kai neuzsidega lempute - kuro irgi nepaduoda.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Žvakių lemputė ir kuras tikrai nieko bendro neturi. Dėl žvakių - tikrinkit žvakių pakaitinimo rėlę. O dėl kuro nepadavimo biškį nesupratau. Jis nusėda ar kaip? Šlangutės tuščios? Jei taip, tai ieškokit kur yra nesandaru. O jeigu atsijungiat šlangutę nuo siurblio ir tikitės, kad sukant starterį pradės bėgt iš padavimo kuras, tai nesivarginkit - to nebus, nes kurą pumpuoja tik aukšto slėgio siurblys.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 15:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vadovas rašė:
buna daznai kad neuzsidega pakaitinimo zvakiu lempute ir nebeuzsiveda masina
Panašiausia, kad kirdyk žvakių relės ar saugiklio kontaktams... Susirask kažkur po kapotu (dešinėje po ranka už farų, žiūrint iš priekio) juodą dėžutę, į kurią ateina keli postoriai kabeliai (ir vienas išeina tiesiai į žvakes), ir juos paklibink/patampyk. Net jei kabeliai ir neatsilups- dėžutę visvien atsidaryk, ir pasižiūrėk, kas darosi viduje. Gali būti nužaliavę, nusioksidavę etc. Relė greičiausiai bus sveika, jei jau retsykiais, varikliui atvėsus, vėl suveikia... Jei ten nesimatys akivaizdaus bugo: junk testerį, masę imk nuo akumo minuso, pliusą ant į žvakes išeinančio laido, junk degimą ir žiūrėk, kiek ten bus voltų.

Kuro nepadavimas gali būti susijęs ir su oro gaudymu, bet pirmoj eilėj, kadangi neužsidega net pati žvakių kaitimo lemputė, siūlau žiūrėti ką surašiau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 16:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pirma tokiu atveju dar patikrinčiau klemų priveržimą. Netikėjau, bet pats įsitikinau, kad tik su uždėtais ir tvirtai prispaustais kontaktais nedirba relė, kol normaliai neužverži varžteliu. Nors starterį puikiausiai suka.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 16:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Netikėjau
O aš ir dabar netikiu :) . Starteris ima virš kilovato; žvakės bent du kartus mažiau. Nebent vienu metu buvo kaitinamos žvakės ir sukamas starteris; tada, kaip ir nusilpusio akumo atveju, pirma išmetė silpnesnius srovės naudotojus?... Skydelio lemputės juk tokiais atvejais irgi užgęsta, nors akumas starterį dar šiek tiek suka.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Žvakių lemputė mirkteli ir iškart užgęsta, ne daugiau, kaip pusė sekundės. Sukam raktelį ir starteris puikiausiai sukasi, lemputės negęsta, mašina nesiveda, nes nešildyta. Laidai po pakartotinio sukimo kelis kartus po 10s, būna jau karštoki. Reikalas ne tame, kad relė nesudirba, bet ją "išmeta" po labai trumpo laiko, ir tai puikiai rodo ne tik lemputė, bet ir du SPRAGT iš po kapoto. Gal tai gali priklausyti nuo varžos grandinėje, padidėjusios dėl nepriveržtų kontaktų? Priveržus klemų varžtelius reikalas iškart susitvarko, ir taip jau antrą kartą :roll: Na nežinau, gal ir čia gedimas tuomet...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 16:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne visiškai supratau, kas buvo aiškinta, bet jei supratau teisingai, visa esmė yra nekontaktą arba per mažą kabelių diametrą rodančioje frazėje
tadas1991 rašė:
Laidai po pakartotinio sukimo kelis kartus po 10s, būna jau karštoki.


Tas pats galioja ir temos autoriaus atveju; įtariu nekontaktą...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2012, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Jei ka tai temos autoriuj, rele rasi prie akumuliatoriaus,kvadratine juoda plastmasine dezute, visai salia visi prisuktu minusiniu laidu.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2012, 14:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2012, 13:54
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Sveiki
Pas mane tas pats su Evasionu irgi 66kW ir 1.9 TD. Taciau prie to paties man dar ir imobilaizerio (klaviaturos) abi lemputes dega (vienu metu ir raudona ir zalia). Ar tai susije? Niekaip niekur nerandame gedimo. Ko tik nedarem ir kompa keitem ir ta klaviatura buvom issiarde ir papildomus + ir - davem niekas nepadeda. Su testeriu prasiejom per viska kas imanoma niekas nieko neuzkliuvo.... Pradedam galvoti kad kazkuris laidas juokiasi garsiai is musu :( bet zinant visa laidu raizgalyne sunku kiekviena ranka prasieiti... Sestadieniui masina mirtinai reikalinga ir kolkas jokiu prosvaisciu... Net diagnostika nesusirisa su kompu ir patikrinti negalim :( Gal kas turit kokiu ideju?

_________________
Evasion 2.0 HDI 2000m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2012, 23:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O akumas turi bent 12,5 volto?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 13:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2012, 13:54
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
Siaip dabar kai jau n kartu sukiota starteris ir viskas tikrinta pasede iki 12.3 bet pries tai tia buvo normalia pakrautas akumas. O kiek turi buti ir kuo tai susije, jei imobilaizerio lemputes uzsidege kai akumas buvo normalai pakrautas?
Dekui uz info

_________________
Evasion 2.0 HDI 2000m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 22:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Galimas atvejis, kad imobilaizeris pablūdo dėl per mažos įtampos tinkle. Bet kokiu atveju, dabar teks aiškintis su imobilaizeriu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 01 2012, 08:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
http://www.youtube.com/watch?v=_Be9HcyUd2Q

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2012, 19:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 27 2012, 13:54
Pranešimai: 16
Miestas: Vilnius
vienok vienas is 3 laidu kaltas :). Nupuvo kazkuris, nes saugiklio fazej duoda 12V deja reles kontakte ateina jau tik 5V o davus apkrova (ijungus mase) tuose kontaktuose rodo 0. Taigi dabar laikinai uzsimaitinu tiesioginiu budu nuo akumo. Veliau ieskosim kaip ta isspresti :). Vienok elektros schemos yra geras dalykas, tik reikia jas gauti ir moketi skaityti :)

_________________
Evasion 2.0 HDI 2000m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2012, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pala pala, tai čia ant kurio relės laido ir kur čia saugiklyje? Ten gi sistema paprasta kaip du iks du. Į relę tiesiai nuo akumo ateina storas laidas, iš jos išeina kitas storas laidas tiesiai į žvakes, be jokių tarpininkų. Tai jei su tais storaisiais laidais bėda, tai siūl pakrapštyt jų galus, mažu pažaliavę gerokai ar kur nuo kokio kontakto paprasčiausiai varžtukai atsisukę.
Ar čia relės nepamaitina? Tokiu atveju pirmiausia patikrint fiškę josios, antru kartu į spynelę ikišt nagus, pabandyt laidais sujungt tą grandinę. O elektros schemose nieko sudėtingo nėra senesnių automobilių, ten gi jokių elektroninių schemų ir naglumų nėra, visur eina pliusas, minusas arba signalas, liepiantis kažką daryti. Pakanka vidurinės mokyklos fizikos žinių :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007