assembled rašė:
Nuo paskutinės žinutės nuveikta:
*Šviečia stabdžių lempos. Atstatyta grandinė tarp varlytės ir lempučių.
*Normaliai mirksi posūkiai. Bėda buvo lempoje. Kažkiek trumpino kontaktai galinės lempos jungtyse ir relė "matė" per daug apkrovos ko pasekoje veikimo intervalas pasidarė begalinis (priešingas tankiam mirksėjimui, kai perdega lemputė reiškinys).
*Pakeitas PLIP pultelis kartu su imtuvu, centrinio valdymo blokui atstatytas nunykęs pliusas. Mašina vėl rakinėjasi ne tik raktu.
*Pas dr. Alvydą perrinktas galinis korektorius po visiško sistemos nuleidimo per jį.
*laikinai patemptas hidrosiurblio dirželis, nes tiek atsileidęs, kad siurblys sukasi kada netingi.
Klausimai:
Kur geriausia ieškoti priek. stabilizatoriaus traukių, gumų? Jaučiu bus kokiam Eolte, bet gal yra kur geriau.
Kaip geriausia lopyti radiatorių? Chemija į sistemą, košė iš lauko, virinimas-litavimas? Kol kas neturėjau kada išlupti pažiūrėti kas ten, tai žinau tik tiek, kad vairuotojo pusėje leidžia.
Kaip normali hidraulika turi reaguoti į žvyrkelio tarką? Dabar neįmanoma važiuoti greičiau kaip ant 20-30 km, nes atrodo panelė iššoks per langą. Čia normalu ar kokia anomalija? Aukštis vietoje, mašina šiaip minkšta, plaukia kaip laivas keliu, kol nepasitaiko aštrūs nelygumai. Tada komfortui ateina pabaiga.
Savaitgalį planuoju darbų sesiją, reikia susirinkti informaciją iš anksto

Sveikinu su PLIP sutvarkymu, Labai smagi ir man patinkanti sistema. Deja, turėjo pas mane kažkokią bėdą, lyg ir kažkurios durelės ar jų daviklis strigo, tai kartais net ir rakinant raktu atmesdavo, o tokiu atveju vienos durelės lieka atrakintos ir pasireiškia BX centrinio sistemos "bugas" - jei nors vienos durelės skirtingai nuo kitų - centrinis veikia tik nuo pačių durelių (spynelė ar mygtukas - ant to pačio kronšteino abi traukės), o nuo PLIP ar signalizacijos (jei ji įdėta) - neveikia.
Bet sistema vistiek smagi. Dabar maniškiam yra signalizacija, tai rakinu radijo bangom iš toliau, nei per langą, bet PLIP vistiek smagiau

Su važiuoklės dalim šitom retesnėm (tipo, ne šarnyras) nėra taip, kad nusipirkti bet kurioj parduotuvėj. Visada pirma žiūriu Islandijos Robete, man patinka jų lankstumo ir nuolaidų sistema, senom užsistovėjusiom (BX) dalima padaro protingai, kartais ir trečdalį numeta.
Paskui Meharis gerai, esu kažkada ir žėruty klausęs vairo traukės, tai turėjo tik antgalį. Traukę tada gavau Kaune aplink save tik Robete, paskutinę turimą Vema. Kaina -22LT

Nors profilaktiškai važiuoklę taisyk
Beje, sau norėjau praeitą vasarą dyzeliukui stabilizo gumas pasikeist profilaktiškai, tai pardavėjas tam pačiam RObete jokiuose kataloguose ir net mikrofišose jų kažkaip nerado. Nusprendėm, kad jei ten tokios ir yra, tai neservisuojamos, net jis pats ne vienus metus ne vienu BX važinėjo ar tai remontavo ir prekiavo, bet niekad neteko jų nei keisti, nei parduoti.
Nors dabar mikrofišose atsidaręs radau kažkokias prabangios formos gumas.
Su ta tarka, nežinau, bet mano nuomone, taip jau yra, ar dėl senumo. Kažkas taip paskaičiuota, kad jam lengviau linguot per didesnio diametro duobes ar nelygumus ar net asfalto duobes ir sukelt plaukimą, bet nesuspėja taip greit varinėt pakabos pirmyn-atgal per tą tarką. Pas mane antras BXas ir abu nemėgsta jos ir nemoka su ja susitvarkyt. Šiaip gėda prisipažint, bet kai kartą kaimo žvyrkeliais drąskėmės naktį per balių, galva jau ne ta ir nebuvo kažkaip tuo metu gaila spaust ar laužyt, tai galiu pasakyt, kad nuo 70 ar 80 jau visai kitas reikalas. Lygiai tas pats ir per Citrinos orientacinį ralį, kai lėkėm nuolat iki 110kmh, tarkos nesijautė. Bet ties 20-30 ar neturėtų taip smarkiai jaustis, pagrinde rimtumas prasideda ties 40.
Šiaip niekad neteko vairuoti XMo, bet įtariu, kad jis būtų daug komfortiškesnis šioje trasoje. Juk, kaip kažkas ir sakė, BX tai pusiau plastmasinė mašina
