Turiu patirties. Vazineju jau 4 metus su olandiska Necam/Koltec iranga, kuri buvo imontuota masinoje Olandijoje nuo pirkimo dienos 2001 metais. Tik nusipirkus buvo persijunginejimo dujos- benzinas vaziavimo metu problemos, servise Vytenio gt. sumokejau gal kokius 700Lt ir kokius 2 metus dziaugiausi. Po to dar buvo problemos, kurios is esmes buvo labai lengvai remontuojamos, taciau servise uz tai imdavo didziulius pinigus. Papiktino, isigilinau ir sia iranga remontuoju dabar reikalui esant pats. Pagaminta ji labai gerai ir savo metu buvo labai brangi. Atvarytoje masinoje reiketu ideti papildoma duju filtra, nes greiciausiai Olandijoje jo neidejo. Musu duju kokybe tinkama ir gal net ne taip jautriai i filtru uzsitersima reaguoja,kaip IV kartos irangos purkstukai. Manau tokios masinos isigijimas yra labai ekonomiskai pagristas.
Masina su tokia dujine iranga gali kainuoti net pigiau nei be jos.
Paskaiciuokim:
mano paties nuvaziuota 130000 ( spidomertas rodo 310000)
benzino butu sunaudota 10400 L vidut.kaina 4.00Lt=41600Lt
duju sunaudota 13000 L vidut.kaina 2.00Lt=26000Lt
remontas per 4 metus su baliono pakeitimu: sakykim 2000Lt
na benzino uzvedimui ir pasildymui mazdaug 240 L x4 = 960Lt
Per 4 metus arba po 130000Km sutaupyta
12640Lt - masinos pirkimo kaina.