Cituoti:
Pataisytas radiatorius vietoje. Atrodo ne kaip, normaliai netelpa į vietą, nes sąvaržos kliūna už kronšteino, bet vaizdelis vis tik patikimas. Nebuvau sistemos visai išvarvinęs, bet supyliau ~7l antifrizo. Telpa lyg 8l?
Viskas čia gerai. Nuorinai tuo varžteliu radiatoriaus dešinėje (vairuotojo) pusėje? Reikia jį prasukus palaukti, kol pradės veržtis lauk skystis, tada užsukti. Bet tas galios tik atsidarius termostatui. Nepamenu, kiek ten telpa, bet gali būti, kad ir 7. Pavažinėk, išsivaikščios dar tas skystis, dapilsi

Čia ne nauja mašina, kad dėl litro antifrizo pridėtų į kelnes
Cituoti:
+ventiliatoriai įsijungia pašilus varikliui (šilo gal 15 min. ...

)
Tai yra normalu - čia dar prie tokių temperatūrų, pamatysi, kas bus, kai bus vėsu. Aš tuos ventiliatorius matydavau ir girdėdavau dirbančius tik remontuodamas kieme, nes važiuojant neįsijungė nėkart, net kamščiuose (aišku, beviltiškuose ir nebuvau, nes Varšuvoje būta prie +5C, o kai buvom karštom dienom SKandinavijoj, tai pas juos kamščių nėra. Beje, kabluko su tokiu pat beturbiniu varikliu ventiliatorius beviltiškam kamšty Barselonoj taip pat nelabai rodė veiklą, nors ir radiatorius mažas ir propeleris vienas.
Cituoti:
? neaišku ar veikia antra termodaviklio, valdančio "greitą" ventiliatoriaus režimą pusė
Antro greičio pas mane nėra, tik nepamenu, kaip tai nustačiau. Ar tai daviklis dviejų kontaktų, ar tik du laidai. Man atrodo, kad tik du laidai, kurių spalva mėlyna. Betkuriuo atveju, nereikia to antro greičio, nes neįsivaizduoju, ką reiktų daryti, kad užkaitintum šitą variklį.
O jei antras greitis pas tave yra, patikrint paprasta sujungus du kontaktus daviklyje. Daviklį patikrinsi virdamas puode ar kitaip kaitindamas nebent, arba nesvietiškai užkaitindamas variklį, pvz atjungęs radiatorių.
Cituoti:
? neaišku ar veikia indikacija skydelyje. Kaip patikrinti?
Indikaciją skysčio trūkumo patikrinsi nuleidęs skysčio žemiau daviklio, esančio bakelyje iš nugaros, o ne radiatoriuje (Bardakui neteko turėti BX su atskiru išsiplėtimo bakeliu). Bet jei jis dar bus šlapias, gali ir ne visada dirbti. Šiaip šitiem varikliam skysčio trūkumas nėra tragedija, maniškis ilgą laiką važinėjo tuščiu bakeliu, nes paprasčiausiai ten kažkur šlangos leido ir išsiplėtimo bakelis beveik visad buvo tuščias.
O užkaitimo indikacijos patikrint nežinau kaip, tikriausiai gautųsi sujungus tuos du daviklius, esančius prie termostato, į masę, turėtų užsidegti geltona arba raudona, priklausomai nuo daviklio. Per 10 metų BX eksploatacijos neteko matyti nei vienos iš tų lempučių degančių.
Cituoti:
- nuo temperatūros apsukos nepriklauso. Kaip suprantu, neveikia paankstinimas/paaukštinimas esant šaltam varikliui? Visąlaik rodo kiek žemiau 1krpm.
Termostato korpuse tam skirtas įsuktas papildomas termostatas su troseliu, valdantis siurblio svirtelę, esančią gale, prie variklio. Aš tą termostatą pasikeičiau nauju, šiek tiek pradėjo veikti, bet ne stebuklas, nes tingėjau tiksliai reguliuoti.
Jį galima nusipirkti, tinka nuo betkokio automobilio su XUD varikliu, skiriasi tik troselio ilgis. Pirkau Mehary ar Robete - kaina apie 45Lt.
Atleiskit, Bardakai, bet atvirkščiai, turi apsukos mažėti vėstant varikliui

Dyzeliniai varikliai šalti mažomis apsukomis labai jau kalatojasi, tam teisingai šiek tiek kilstelimos apsukos iki sušyla aušinimo skystis. Kitaip šaltas variklis prie -25C kartais net atsisako dirbti be gazo.