WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 31 2012, 01:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Domai, patarėt pastatyti stumoklius į viršutinį mirties tašką. Tai bedarant sujudėjo ir atsilaisvino viena gilzė. Aš ją pastačiau atgal į vietą, bet dabar perskaičiau Haynes knygoje, kad negalima judinti stumoklių nuėmus galvą arba būtina prisiveržti gilzes sukant varžtus į galvos varžtų skyles. Ar nebus kokių problemų? Dabar gilzė savo vietoje, viename lygyje su kitomis ir uždėjus tarpinę irgi viskas tvarkoj.


Šiandien uždėjau galvą, ją paprasčiausiai išploviau, supyliau tepalu, nusukau išmetimo kolektorių (jungsiu prie saviškio, nes tarpinės dar geros ir labai tingiu knistis su žiedu ir tos jungties varžtų pirkimu ar perdarymu, o ir radau vieną nutrauktą špilką ir per ten išpūsta šiek tiek suodžių), perdėjau nuo buvusios degimą, aušinimo korpusą ir pagalvės ausį, beveik naujas žvakes (važiuota tik kieme). Visos špilkos išsisuko kartu su veržlėmis, bet nusukęs pripuvusias veržles, špilkas įsukau atgal, panaudosim darkart be problemų.
Kolkas tik uždėjau, pavyko šiaip taip vienam užsilipus ant viršutinės priekinės ir palei valytuvus sijų užsidėti galvą ir vargais pataikyti. Dar nieko neprijungiau, bet tai bus atlikta rytoj ir gal užvesiu, dar reik pakeist arba nupjaut ir dadurt kelias žarnas.
RImto momentinio rakto neturiu, bet tikiuos benzininei galvai pakaks tokio kaip šitas paprasto: Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2012, 02:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Išsivaliau varžtų sriegius, patepiau ir prisukau galvą. Teko gerai paplušėti su tais varžtais, vieniem reikėjo biešenos jėgos, kiti prisisuko ne taip sunkiai, bet viskas pagal instrukciją. Na, ten jau tų laipsnių per daug negaudžiau, bet gal +-10-15 laipsnių nebus labai baisi paklaida...
Prisijungiau išmetimą.
Vargais negalais pavyko pastatyti ir metkes, lyg ir strigo, lyg ir ne, bijojau vėl prasukti vožtuvus, bet pažaidęs su velenėlio pozicija galiausiai suktelėjau alkūninį stipriau ir atsistojo į vietą be jokių garsų ir strigimų. Dabar jau sukasi ranka puikiai, tik liko kažkoks garsas iš variklio, bet tikiuosi, kad tai viso labo dėl sausų cilindrų.
Dar reikia pasikeist velenėlio laistytuvo gumeles ir bus galima statyt dangtelį bei jungt atgal visus laidus su šlangom.
Keisiu įsiurbimo tarpines, nes susiploję ir neišlenda už kolektoriaus plokštumos. Išmetimo buvo dar geros, bet kadangi jos pakeistos vietoj originalaus skydo ir tarpinių derinio į keturias atskiras tarpines, tai teks padirbėti. Skydo palikta tik viršutinė dalis ir ji buvo prisukta. Tie varžtai aišku nusisuko, tad prikabinsiu svarke keliais taškais, kad paskui nesunkiai nusiimtų su kirstuku.
Termostatą radai įdomų. Pradžioj atrodė, kad jame pristrigę daug hermetiko gabalų, bet supratau, kad jis originaliau su guminiu vožtuvu, vietoj tiesiog metalo į metalą kontakto. Ta guma tokia jau nelabai, bet pats termostatas, kaip ir standartiškai CItroen, veikė puikiai, beje jis 92ųjų gamybos.
Norių rytoj paleist variklį. O iki kito trečiadienio paleist į gatvę su TA. Nes reik imtis kabluko ir dar per savaitę išvažiuot ir su juo ant ilgo.
Tiek naktinių pasakų... :drunk:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2012, 17:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Tiek skaitant ir foto reportažo reikia :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2012, 08:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
AurisKo rašė:
Tiek skaitant ir foto reportažo reikia :)

Reportazo maza, visas filmas ilgametrazis gautusi :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2012, 09:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Bjauriausia tai tas, kad neužvedu, tai filmas neišgelbės. Lyg ir bandė sudirbti vienu metu, bet neįsisuko. Patikrinau, siurblys veikia, kuras iki purškalo ateina su geru spaudimu. Lyg ir kibirkšties mažai, retokai skelia, manau turėtų būti dažniau, kartą per apsisukimą. Kibirkštis ant žvakės net nesimato, bet pirštu šiek tiek jaučiasi, stiprumas - kaip mopedo. O esu girdėjęs, kad automobilinė gerai purto. Šiandien dar nupjovęs vienos žarnos suskilinėjusį galą ir dadūręs, pildysiu aušinimo sistemą, bandysiu pakeisti babiną, gal patikrinsiu, ar yra nors kiek kompresijos. Jei nesikurs toliau, su pilna aušinimo sistema jau galėsim timptelt ant šniūro keletą kilometriukų.
Pavakare, kad neįvažiuotų koks debilas, nes mašina be TA ir draudimo, dar ir išregistruota... :?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2012, 12:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kalt buvo babina. Sekantis etapas supilti skystį ir gerai užkaitinus matyti, ar tarpinė bei kitos tarpinės savo vietoj ir darbiniam stovy.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2012, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Taigi, tepimas yra, kompresijos į vandenį nepučia, užkaista ir aušinasi normaliai, bet pučia garą per išmetimą (vadinas, senų, kad ir gerai atrodančių, tarpinių, naudoti negalima) ir eina aušalas kažkur iš variklio galo. Laša tai per dėžės reduktorių, bet pareina iš pačio viršaus. Lyg ir ne galva, bent jau noriu taip galvoti, be to, bandžiau liežuvio testu. Tikiuosi termostato korpuso suleidimo su galva tarpinės, nes jos ten nebuvo, o tik mikroninis sluoksnis hermetiko, o aš ją padariau iš kartono ir impregnavęs vašku įdėjau. Tikriausiai kartonas netinka, reik paranito? ar kažko panašaus? Tikriausiai ir tarpinės niekur negausiu visos, reiks gamintis, o gal dėti hermetiką ir nesukt galvos?

Bjauru, kad tam išmetimo kolektoriui reikia vėl nuimti dangtelį, apsauginę skardą ir t.t. ... Bet pirma išsiaiškinsiu dėl aušalo, nes jei leidžia galvos tarpinė, mesiu lauk tą remontą ir grįžęs po komandiruotės už pusės metų keisiu visą variklį. Šitas vistiek jau kalena, ir gan smarkokai, neduočiau jam daugiau metų.

Iš turimų dviejų laisvos eigos vožtuvų parinkau geresnį, stabilesnes apsukas laikantį, su kitu net geso...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 02 2012, 22:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Manau visiškai neprotinga naudoti senas ir "ale" geras tarpines. Jei jau vieną sykį užspaudei, tai kox dar gali būti "tolkas" iš jų? Išsiėmęs seną tarpinę iškart metu lauk net nežiūrėdamas ir statau naują. Nejaugi Kaune nėra anei vieno tarpinių gaminimo taško? Kur palieki pavyzdį ir tau padaro bet kokią tarpinę (galvos tarpinę ten pat atsieina už 40lt.liux kokybės), pas mus ten pat ir galvą prišlifuoja. Nes taip chaltūrindamas pats sau vargo ir papildomų klaustukų užsikrauni ant pečių ieškodamas sliekų, kur jų galėjai ir išvengti statydamas naujas tarpines.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2012, 09:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Kartonas nesideda vietose, ypac susijusiose su skysciais - tik hermetikas. Beje, hermetikas hermetikui nelygus (ziuret pagal temperatura ir skysciu pobudi) ir tepama sluoksni reikia kontroliuot, kad liekanos i sistema nepapultu ir nenusestu kur peciuko sachtose - uzkis ir gan greit.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2012, 15:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Galvos, įsiurbimo ir dangtelio tarpinės naujos Elring, 100Lt. Originali išmetimo man atsieitų dar 50+ Lt. Varginančios kainos, kai tarpinės kaina prilygsta galvai.
Kartonas man laikydavo puikiai tepalą, kurą, degujį mišinį, galvojau pabandysiu ir čia.
Ačiū, dabar tikrai žinosiu, kad netinka, o ne pats kažką negerai padariau.
O iš tikro tarpinių lakšto galima daryti? Tokio, kur būna vandens pompų tarpinės, termostato tarpinės?
Nieko, lygtais su galva viskas gerai, tai prasiardysiu ir žiūrėsiu.
Nusipirkau hermetiko, matysiu situaciją.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2012, 10:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Kartonas man laikydavo puikiai tepalą, kurą, degujį mišinį, ....

Siu skysciu kitas lyginamasis svoris, slegis ir pletra, tad kazkiek ir laikydavo.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2012, 10:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laiko ir vandenį tas kartonas, pasirodo, tarpinė pati šiek tiek drėgna, bet nesisunkia, na kaip ir su tepalu būdavo, lašas per metus. Nu ir tegu sau, antrąkart nebeardysiu, impregnuota buvo normaliai.
O leido, pasirodo, per termostato korpusą. Termostatas originalas 93ų metų gamybos, tai jo tarpinė irgi tokia pat "nauja". Dedant antrodė dar pusė bėdos, bet pasirodo skilus. Tarpinė ten tokia, kad gausi tokią pat nebent su nauju termostatu. Pritepiau chrienmetiko ir dabar laikys. Supyliau naują AD antifrizą.

Kažkaip ir kelnės užsisandarino ties sujungimu su galva... Matyt, pakaito, gavo drėgmės, nagaro, padegė ir prasiplėtė. Kažkoks garsas yra, bet atrodo labiau iš pačio nesandaraus duslintuvo vamzdžio.

Surinkau visus diržus, dangtelius, pristūmiau tepalo į tą naglą tempėją, bet ūžimas ir kaitimas visai nesustojo, tik padirbus labai aptilo. Lai sukas iki mirties...

Pakeičiau tamsiai bordavą vairo stiprintuvo skystį nauju šviežiu ATFu. Gaila, kad pavyko iškrapštyti ir pakeisti tik litrą skysčio, nes jo ten dar turėtų būti apie 0,5-0,9L likę seno.

Bekaitindamas variklį įmečiau penktą bėgį, prašveičiau vieną penkis metus rūdijusį st. diską, liko kita pusė. Galui teks duoti prasidirbti pačiam, gaila ne 4x4 :D

Kokia yra leidžiama TA maksimali disko krašto faskė?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2012, 10:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kažkur internete esu skaitęs, kad TA praleidžia tik tuos dujų balionus, kurie galioja bent iki sekančios TA.
Bet dabar imu TA atlikimo aprašą, skaitau priedą - reikalavimus. "Baliono patikra apžiūros dieną yra galiojanti", vadinas turėtų praleisti su 2012 -11 štampu ant baliono?

Kaip dėl tų gumyčių ant šarnyrų sveikumo ir TA? Vienos stabilniko traukės gumos labai į pabaigą, beveik mirę, bet pati traukė dar gyva. Labai jau tingiu dabar juos keist, pasibaigs traukė ir pakeisim viską iškart.
Draugo dėl trūkusios vairo kolonėlės gumos nepraleido, bet čia bišką kitaip.

Jei yra aukščio reguliavimas lempų, laidai, varikliukai, suktukas salone, ar gali būti neveikiantis ir sureguliuota stabiliai? Gal reikia išimt tą suktuką salone bent?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 07 2012, 19:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiandien jau važiavau, iki dujinikų. Biškį neramu, nes ne tik be TA, bet dar ir statusas - išregistruota. Kažkaip kelis kart užgeso pati vos išmynus sankabą, įtariu tą vožtuvą streikuojant.
Dujinikai: radom užsioksidavusią fiškę, bendrom jėgom ją sutvarkėm, tada radom, kad ir kompas kažkaip parėjo, nors prieš tai puikiai veikė. Dedam kitą kompą naudotą - įsijungia, bet nedirba ir neprisijungia prie kompo. Hmm, dedam dar vieną - neįsijungia, apsioksidavus plata. Senų kompų atsargos baigėsi - naujas? Naujo nėra vietoj, tokių senienų retai reikia, bus rytoj. Ok, atvažiuosim rytoj, sutvarkysim, tada į centrą paimt savininkės iš darbo, į regitrą, šalia ir TA. Tik va kad į Raudondvarį važiuot reiks, tai mon nipatink, visad geriau sekasi Chemijoj :?
Naktį dar lopysiu duslintuvą, yra daug mažų skylučių ties buvusiom virinimo siūlėm (Kauniečių gamybos, lyg Elektrėnų gatvėj ar kur ten), jis vos gyvas, vamzdis kai kur beveik popierius, bet užtenka kad būtų sandaru, paskui bachūras pats pasikeis. Dėsiu į vietą zapaskę, visus žaislus, kurių reikia bagažinėj, siurbliuosim, valysiu skuduru variklio apačią, keisiu dėžės tepalą ir imsiu lauk stabilniko traukę, kurios gumeles iš pat ryto pakeisiu.

Važiuoja tai labai maloniai, man patiko. Kietoka, bet ir turėtų būt pakietinta, nes Furio. Pakaba tyli, nebilda, galbūt ūžia kažkoks guolis, bet neįkyriai, arba dėžė. Lyg ir atrodė bukokas variklis, bet paskui paspaudžiau pedalą daugiau ir pasirodo dar pusė velnio, tik pedalo veikimas keistas. Stabdžiai šiaipsau, lėtai stabdo super švelniai ir maloniai, bet kai spaudžiant stipriau... Tikiuos dar prasimankštins arba bus taip, kaip sakė Safriukė... :|

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2012, 12:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dujų kompo nebus, tai palikau paprastos įrangos montavimui. viskas tinka, pakeis tik pravodkę vietoj ekosistemos į paprastą mygtukinę.

Pakeičiau dėžės tepalą ir kairio pusašio riebokšlį, tos pačios pusės stabilniko traukės gumeles ir šarnyro gumelę, pritepiau molibdeno vidun. Traukės vieno galo varžtas suvarytu sriegiu, ir taip jau ir buvo, tai prasuko man tą prilaikantį vidinį šešiakampį net ir teko pjaut veržlės šonus. Pakeičiau paprasta su dviem šaibom, šiaip taip užsisuko.

Pavaliau tuo pačiu kairės granatos ABS griovelius, tai sabaka pradėjo dirbti, ir lemputė(prieš perkant buvo išimta, pats įdėjau), kurią jau norėjau lupt lauk, užgeso, bet dirba tai visada iki maždaug 40kmh, po to jau normaliai, pagal situaciją.

Važiuojam tvarkyt dokumentus, draudimas jau tvarkoj, rytoj ir TA bandysiu kaip visada - NA URA :D
Duslę kai pakrapščiau, tai pradėjo gabalais byrėt. Vidurinį bakelį dar su svarke kelias mažas skylutes ant siūlių užliejau, o tarpinis vamzdis tarp antro ir trečio - kapiec. Dedi tašką - nago dydžio skylė, malonu dirbt. Teks lėkt pas duslintuvininkus, kad pakeistų bent tą vamzdį, bo visa kita dabar kaip ir tvarkoj.

Tiesa, tik užvedus pergazavus gęsta, nevažiuoja. Būtent užvedus ketvirtą kartą pasidaro viskas normaliai ir važiuoji be bėdų. Kartais užgestą važiuojant ir tenka suktelt raktelį. Nesuprantu, kaip ir nebus laisvos eigos vožtuvas... Gal kokie purkštukai kemšasi???

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 305 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007