WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2005, 09:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Ipurskimai buva 1.1-60AJ Bosh MA 3.0, 1.4-75AJ Bosh 2.2 arba MA 3.0, sitie mono arba Zentral einspritzung, 1.4 GTI turejo 95AJ ir pilna ipurskima Bosh-Motronic MP 3.1 buvo tik 3 dureliu,vot buvo GT/Exclusive su 1.4 mono ir penkiom durim.. GTI buvo 5 mm zemesnis uz savo broliukus, turejo ausinamus stabdziu diskus, 185/60 HR 13, 5.5" colio ratukus, 1 cm trumpesnis uz kitus, lekdavo 186km/h, iki 100 per 9.9s, mieste srebdavo 8.9ltr.Svere pilnas 1235kg :)

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2005, 10:11 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
Ipurskimai buva 1.1-60AJ Bosh MA 3.0, 1.4-75AJ Bosh 2.2 arba MA 3.0, sitie mono arba Zentral einspritzung, 1.4 GTI turejo 95AJ ir pilna ipurskima Bosh-Motronic MP 3.1 buvo tik 3 dureliu,vot buvo GT/Exclusive su 1.4 mono ir penkiom durim.. GTI buvo 5 mm zemesnis uz savo broliukus, turejo ausinamus stabdziu diskus, 185/60 HR 13, 5.5" colio ratukus, 1 cm trumpesnis uz kitus, lekdavo 186km/h, iki 100 per 9.9s, mieste srebdavo 8.9ltr.Svere pilnas 1235kg :)


Xamai, lenkiu paciam galva uz info. :alah:
Taigi, vis tik GTI negamino penkiaduriu!
Nus, Arvi, tau belieka tik nueiti iki savo aiksiuko i uzsirasyt purskalo duomenis. O tada mes jau paskelbsim nuosprendi, kokis vis tik pas tave aiksas. :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2005, 08:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
1.4 GTI turejo 95AJ ir pilna ipurskima Bosh-Motronic MP 3.1 buvo tik 3 dureliu
Da viena smulkmena.Buvo 95 AJ ir 100 AJ.Ilgai mislijau kuo jie skiriasi.O pasirode dusliku.Taigi vazinejau kol nukrito duslikas.Pasilenkiau paziuret kas atsitiko-telefonas ant gatves pliumpt,per ji kazkokia fura organas liko,net kortele istrysko,bet buvo ir geroji puse.Ismeciau katalizatoriu ir, paziurejas i kataloga radau,kad 95 tai su katalizatorium,o 100 be.Tai dabar mano pasidare 100.Tiesa su tuo katalizatoriumi 95 nebebuvo,vos kelios skylutes buvo like...
Uztat dabar gerai traukia.
A penkia duriu nebuvo nei GTI nei Sport.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2005, 09:34 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Mario rašė:
Nus, Arvi, tau belieka tik nueiti iki savo aiksiuko i uzsirasyt purskalo duomenis. O tada mes jau paskelbsim nuosprendi, kokis vis tik pas tave aiksas. :D


Na, tai dar pasakykit, kur tu duomenu ieskoti, bo siaip ten po kapotu bais maza vietos :)
Tai, kad tai ne TZX tai faktas, nes pastarasis buvo gaminamas tik su senuoju interjeru. Toks na nepac rimciausias argumentas, bet... Kad pas man ne GTI tai irgi fkatas, kitap nuskrisciau :D
NORS: del GTi, tai irgi tiesa, nes vienu metu buvo gaminamas GTi su monopurskalu :wink:
Kai tik nustos pustyti sniega, eisiu paziureti kas dedas po kapotu 8)

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2005, 09:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
ArvydAX'as rašė:
Na, tai dar pasakykit, kur tu duomenu ieskoti, bo siaip ten po kapotu bais maza vietos :)

Atsidarai kapota, is apziuri pati monoipurskima is visu pusiu. Atrodo ant sono turetu buti prasyti jojo duomenai.

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2005, 11:28 
Version 1 (AX GT)
1360cc
4 cilinders 8 valves 1 double SOLEX carburettor

va sita zveriuka teko rankose patureti pora menesiuku :)
Garantuotas faktas:
AX vs Megane Coupe. Vieta Motoru gatve :) kad ir kaip besistengtu 2l 16 V doch meganui per silpnas, kad aplengtu AX.
O "geras dviratis" mane beveik kasdien Balsiuose nervuodavo i darba bevaziuojanti :) sustrai belengdamas ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2005, 21:36 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Xamas rašė:
Ipurskimai buva ...... 1.4-75AJ Bosh 2.2 arba MA 3.0, sitie mono arba Zentral einspritzung.......

Ant kompo radau parasyta "BOSCH" ir dar sauja skaiciuku. Taigi remiantis sia info, galima teigti, kad tai GT, nes abu Xamo pateikti bosch'ai ir mono.
Xamas dar rašė:
..... vot buvo GT/Exclusive su 1.4 mono ir penkiom durim....

O gal tai sitas modelis? :D
Mario rašė:
P.S.: tai pas tave, Arvi, tada isviso GTI!

... GT(inj) jei traktuoti, kaip sitoj lentelej: http://home.att.ne.jp/wind/ax/maniax/diffs.html

O dabar dar paziurekime stai cia :shock: http://home.att.ne.jp/wind/ax/maniax/ca ... 99201.html (nukliksekite iki ketvirtos nuotraukos):lam: Ten aisku parasyta Japoniskai, bet jei pasikliauti akimis, tai ir jeroglifu nereikia suprasti. Ka dabar Mario manai? As tai visai pasimetes :drunk:
](*,) :brieds: :leb:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
GTnuo exclusiv faktiskai niekuom nesiskyre, tik turbut turejo but kazkur uzrasai. Ju ir varikliai, ir tech charakteristikos identiskos, taip kad priiimam tavo kaip viena is tu ir nesukam galvos. Pats nuspresk kuriam jis artimesnis, ar sportiniam ar pezhonikam stiliui. O kad ne GTI tai faktas kaip blynas , nes pas tavy mono ipurksimas. O sedynes veliurines ar "maishines" ?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 08:52 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
O sedynes veliurines ar "maishines" ?

Veliurines ir dar priekiniai langai elektriniai :mrgreen:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
NU tai turi viena is nedaugelio Exclusiv :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 09:47 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
NU tai turi viena is nedaugelio Exclusiv :wink:

:chiki:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 09:53 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
ArvydAX'as rašė:
O dabar dar paziurekime stai cia :shock: http://home.att.ne.jp/wind/ax/maniax/ca ... 99201.html (nukliksekite iki ketvirtos nuotraukos):lam: Ten aisku parasyta Japoniskai, bet jei pasikliauti akimis, tai ir jeroglifu nereikia suprasti. Ka dabar Mario manai? As tai visai pasimetes :drunk:
](*,) :brieds: :leb:

Nu, kas link TRS'o, tai sitas variantas labiau tiketinas, nei kad GT. :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 10:19 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Mario rašė:
Nu, kas link TRS'o, tai sitas variantas labiau tiketinas, nei kad GT. :D


Na, man tai zodziu persasi tokia formule: GT + pribambasai + pora dureliu gale = TZX. Iliustruojamas TRS - japonijos rinkoje, o Europoje tuo metu ji pakeite TZX (In 1991, the 14 TZX replaced the 14 TRS(saltinis: http://www.histomobile.com/1/Citroen/19 ... .htm?lan=1)) Reiskiasi, zmogenas kuris man teige, kad TZX niekad nebuvo gaminamas su MK2 melavo :cry:

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 04 2005, 10:49 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
ArvydAX'as rašė:
Na, man tai zodziu persasi tokia formule: GT + pribambasai + pora dureliu gale = TZX. Iliustruojamas TRS - japonijos rinkoje, o Europoje tuo metu ji pakeite TZX (In 1991, the 14 TZX replaced the 14 TRS(saltinis: http://www.histomobile.com/1/Citroen/19 ... .htm?lan=1)) Reiskiasi, zmogenas kuris man teige, kad TZX niekad nebuvo gaminamas su MK2 melavo :cry:

Nu tai gi liuks variantas: TRS + visi pribumbasai = retas dalykas! 8)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007