Esu turėjęs su Valeo generatoriumi taip pat bėdelę (2,0 HDI, 80 kW). Viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjo cirpsėt po kapotu. Krovimas buvo geras. Pasikeičiau visus generatoriaus diržo įtempėjus, dirželį. Alkūninio skriemulys buvo pakeistas nauju anksčiau. Deja, cirpsėjimas gal kiek ir pritilo, bet nedingo. Buvo jau kilęs įtarimas dėl stiprintuvo, bet stiprintuvų specas griežtai pasakė, kad ne stiprintuve bėda. Generatorių sukant ranka, kai buvo keičiamas dirželis, taip pat viskas buvo OK (aišku, matyt ranka sukant ir nėra realu kažką patikrint

). Taip ir važinėjau puse metų cirpsėdamas, kol žiemą, prie -20 užkurus auto, pamačiau, kad nekrauna, bet gerai stuktelėjus per generatorių, pradėjo kraut, net pasijuto ant variklio apkrovimo. Po kokios savaitės, krovimas staiga dingo važiuojant autostradoje. Pavažiavus kokius 10 km, taip pat staiga krovimas atsirado.
Visa cirpsėjimo ir nekrovimo kartais bėda paaiškėjo, kai važiuojant daužyt kiaušinių (turiu minty Velykas), kažkas subildėjo po mašinos galu ir po poros km vėl dingo krovimas. Kadangi kelionės tikslas buvo už kelių km, nutariau nestoti ir važiuot. Atidarius kapotą radau dirzelį vietoj ir tik vėliau pastebėjau, kad generatoriaus skriemulys įtartinai mažas. Taigi, pamečiau pusė skriemulio - viršutinę jo dalį, bet dirželis liko vietoje ir kurį laiką dar sugebėjo sukt generatorių.
Taigi, apturėjau didelį malonumą

nuimt generatorių ir jį ištraukt iš po kapoto. Bet didžiausias "malonumas" buvo išvalyt dirželio liekanas iš visų skriemulių griovelių.
Generatorių remontavo meistriukai (nes pačiam nepavyko atsukt skreimulio) Justiniškėse- pakeitė skriemulį ir profilaktiškai guolius, o prie angliukų nagų nekišo, nes sakė, kad jie dar geri.
Tai va, nuo to laiko dingo ir cirpsėjimas, ir krovimo dinginėjimai ...