WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 01:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 01 2011, 15:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2011, 12:46
Pranešimai: 18
exDalimis rašė:
kokonas rašė:
kad lyg ir girdejes kad pas 2 litrinius nera to devaiso kaip FAP filtras. nepamenu gerai bet jei neteisus kolegos mane pataisys.
o seip tokios bedos sprendzhiamso vazhiuojant ir diagnozuojant su kompu ar ant stendo.

pas 2,0 hdi 66kw fap'o nera, pas didziaja dauguma 80 kw yra, p.s. taip pat pasitaiko ir 2,2 hdi bei 2,0 hdi rhr be fap'o :wink:



pas mane 80kw tai kaip man suzinoti ar pas mane stovi fap filtras?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 01 2011, 17:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
dasisgod rašė:
o tarkim jaj katalizatoriu ispjovus variklio darbas pasikeis ar kuro sanaudos?

pasikeis, automobilis persijungs i avarini rezima - tau tai nepatiks.
o del suodziu filtro - parasyk kebulo nr.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 18:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2011, 12:46
Pranešimai: 18
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 18:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Dyzeliai liambdos zondu neturi

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 18:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 19:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2011, 12:46
Pranešimai: 18
Pukas rašė:
dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.


pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 19:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Tiesa sakant, mažokai naudos iš diagnostikos tavo. Meistras turėtų daugiau pasakyti ir padaryti kokias nors išvadas. Nelabai čia kas padės tau, per mažai duomenų. Reiktų bent jau turėti grafikus kaip kinta kuro slėgis, įsiurbimo kolektoriaus slėgis, ir oro srautas priklausomai nuo apsukų. Tada galima būtų daryti kokias nors išvadas.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 19:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2011, 12:46
Pranešimai: 18
Pukas rašė:
Tiesa sakant, mažokai naudos iš diagnostikos tavo. Meistras turėtų daugiau pasakyti ir padaryti kokias nors išvadas. Nelabai čia kas padės tau, per mažai duomenų. Reiktų bent jau turėti grafikus kaip kinta kuro slėgis, įsiurbimo kolektoriaus slėgis, ir oro srautas priklausomai nuo apsukų. Tada galima būtų daryti kokias nors išvadas.


cia jau pas dizelistus reike waryti ar turbinu meistrus ce pas paprasta elektrika buvau tai jis ta ir sako ka kompas jam rodo teks waryt pas rimtus meistrus,


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
dasisgod rašė:
Pukas rašė:
dasisgod rašė:
nu ka sendi pajungem ant kompo C5 2004m 2l HDI del traukos, kaip ir sakei turbinos voztuvas netolygei dirba ce viena beda antra beda kuro slegis netolygus o ta siurblio dalis kuri tai reguliuoja sake kainuoja apie 800lt :? o pasirodo pas mane nera FAP filtro paprastas katalizatorius stovi, gal kas zinot kur jam lemdos zondas stovi prie katalizatoriaus bakelio nera gal ant kelniu kur buna? nlb yra priejimo apziureti...


Na lyg ir nėra jokio liambda zondo jei neklystu :? . O turbinos vožtuvas ir turi netolygiai dirbti, jo atsidarymas priklauso nuo slėgio įsiurbimo kolektoriuje. Reikėtų žiūrėti kokiose ribose kinta slėgis įsiurbimo kolektoriuje keičiant apsukas. Dėl kuro slėgio reguliatoriaus nelabai galiu pasakyti, forume buvo apie tai nemažai kalbėta, paskaityk. Šiaip man labiau būtų panašu į turbinos problemą tavo atveju.


pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....

o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2011, 21:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 01 2011, 12:46
Pranešimai: 18
pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....[/quote]
o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams[/quote]

as esu is radviliskio siauliu rajono, jaj zinai koki gera specialista uzrodik tikrai butu puiku pas toki apsilankyti kad pasalintu gedimus...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2011, 14:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
dasisgod rašė:
pirma kart girdziu kad neturi lamdo zondo... gal tu ir teisus nedrystu ginciotis.... del turbinos tai dirbant laiswom apsukom turbinos slegis 815 liktai o turi buti 1100 kiek tas elektrikas sake, kai gazo paduodi tada rodo tikslei skaciu nepamenu 1450 kazkur o turi buti maziau bet elektrikas sake taip turi buti net geriau jaj didesnis slegis....

o cia tas turbinos slegis kokiais mato vienetais? ir isvis koks dar turbinos slegis dirbant laisvom apsukom? :drunk: parasyk is kokio miesto esi - busi nusiustas pas suprantanti zmogu - nereiks metyt pinigu s***rankiams[/quote]

as esu is radviliskio siauliu rajono, jaj zinai koki gera specialista uzrodik tikrai butu puiku pas toki apsilankyti kad pasalintu gedimus...[/quote]


Na aš asmeniškai tam gale nepažysttu meistro, bet čia kai kas minėjo kad toks Saulius iš Panevėžio lyg normaliai gaudosi bei įrangą turi jo tlf berods 86 20 97 056, userio vardas forume spakenas. Susisiek, gal padės.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 20:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 01 2012, 20:42
Pranešimai: 88
Pas manes su trauka irgi nesamones :( Auto 2.2 hdi 98kw. draugas turi lygiai tokia pat citroena c5. Tai jo trauka ir mano auto trauka, kaip diena ir naktis skiriasi. Pas ji lupa kaip zveris auto, jokiu cipavimu nera dares. Pas mane pns nuo 1.5 tuks. apsuku pradeda tik traukti, pirmu antru begiu labai yra uzbukinta masina. Tarkim ivazinejant i koki zieda smarkiau, tai ziauriai uzbukinta yra :( srauto matuokle idealiai veikia, turbina restauruota pries 4men. pns. Nebezinau ka dar galeciau tikrinti. Gal kokiu minciu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 21:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Pas mane anksciau jau buvo uzsideges uzrasas Antipolution fault ir kaip parode kompas tai del FAP filtro uzsikimsimo, bet su filtru nieko nedariau (nevaliau)... tai is esmes tik klaida pratryne ir viskas... Na tai kaip ir reikejo tiketis, savaitgali teko pavaziuoti i stacia kalna ir Antipolution vel sekmingai dega... taigi galvoju ta filtra kaip sakoma virezyt nafig... ta vietinis meistras gales padaryti uz 200 Lt (cia jau kaip sakoma viskas iskaiciuota) Tai ir galvoju ar dar bandyt regeneracija padaryt ar iskart lupti ji lauk? Ka patarsit?

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 10:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
paprotinkit del to filtro salinimo... kokie pasikeitimai (geri ir blogi) nuo to automobiliui? Kaip kazkuriam forume skaiciau tai TA turetu ir be filtro praeiti, bet kas dar?
kadangi daugiausiai vazineju labai trumpais atstumais (apie 2-3 km kelio, 8 val. "poilsio" ir vel 2-3 km kelio) ar galimas daiktas, kad tas filtras man vel greitai uzsikims?

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 16:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
Taip važinėjant, tau filtras greit užsikiš. Tavo važiavimo grafikais, jis negali net įsijungti valymo (regeneracijos) funkcijos. man filtrą (programiškai) pašalino Taurius iš forumo, jokio skirtumo nepastebėjau, tik pats fiziškai FAP pašalinau iš duslintuvo. peugeot klube dėl dūmingumo problemų nekyla, tai kodėl tau turi kilt ;o)

Svarbu: purkštukų teisingas darbas ir teisingas oro srautas.

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007