Nu pas mane toks jausmas kad turbina uzputinet pradeda panasiai nuo 2 kRPM.
o kolegai kad nuo 1,8 kRPM traukt pradeda, nes pradeda gauti apkrova variklis, automatiskai didesnis ismetimas, kas ir vercia suktis turba.
"Bet maniske tikrai vangoka. Na aisku, as saviskei EX xantijai 1,9 TD buvau ir slegi pakeles iki tiksliai nezinau kiek, tas dacikas kuris buvo uzdetas, rode jog puciama buvo iki 1,6 bar'o ir jausmas panasus buvo, nes sokdavo i prieki kaip zveris

o va ta kazko nenori taip, vistiek kaip 80 kW turetu geriau nestis.
Reiks jungt prie kompo, reiks EGR ardyt. O apskritai, niekas nebandet uzglusinti to prakeikto EGR??? na aisku, HDI gali tai buti sudetingiau nes ten visus sudelius valdo kruvos daciku ir vakumu, kai tuo tarpu pas paprasta TD viskas labiau mechaniskai... kazkokiam prancuzpalaikiu forume uzmaciau kad tokiai HDI uzglusino nafik ta EGR.
Pas mane darbiniam renault master 2,8 TD 4 kausu, buvo irgi uzglusintas EGR'as, tai patikekit, raketa ne masina ten buvo. Aisku, ne sprintui skirta masina, bet trauka manau turetu buti smagesne nei dabar yra. Pamenu turejau XM 81 2,1 td, irgi raketa gera buvo, tikrai smagiai masina trauke.
p.s. idomu kaip naujas C5 3,0 biturbo dizeliukas sukasi.... gal kas esat toki ciupineje?
