Tepalai svarbiausia tinkamos klampos ir ne padišovi ar turginiai. Normalaus gamintojo betkokio. Tai nereiškia, kad tik ELF, MOBIL ar TOTAL - brangiausiai. Pilnai sueis ir visi shellai, nestės, valvolainai, Q8, agipai (eni dabar vadinas), bp, gm ir t.t. Tas variklis ne iš popieriaus pagamintas

Dėžės tepalo nepamirškit pasižiūrėt (ypač jeigu drėgnoki pusašių salnykai).
Diržo ir tempėjų sąskaita niekada neverta taupyt, nebent mašina naudojama tik vietoje ir variklis taip vadinamas freewheeling, kur viskas laisvai sukasi - tada galima nė nekeist, kol nenutrūksta. Šitam motorui galima tikrai labiau pataupyt, negu kokiam senajam XU ar XUD, nes meistrai sako - 90proc. tikimybė, kad vožtuvai lieka sveiki, o sulaužo pakelėjus. Tai juos pasikeitei ir toliau važiuoji, remonto kaina iki pora šimtų, neįskaitant paskirstymo detalių kainos, kurias jau vistiek reikės keisti.