Dėl to net ir mūsų tautiečiai stebisi, kaip kaikurie prancūzai ar ispanai turėdami daugiau pinigų, vistiek važinėja su senais grabais. O jiem ką - sausa, šilta, tepalo įpila - ko tam varikliui ten ožiuotis...

Daugumą tų bolidų mūsų klimate nebesivestų po pirmų šalčių. Tepalas standartinis 15-20w/40, akumai dirba iki tokio lygio, kad pas mus žiemą jau variklio neapverstų, o ten dar kabina kaip priklauso, pakaitinimo žvakės nekeičiamos tol, nes vedasi ir bejų (PSA seniems varikliams negalioja), paankstinimai ir pacosai neveikia, nes jų ten ir nereikia.
Antifrizas iki -5-10C, langų skystis -4 - parduotuvėj iškaba "PARUOŠK SAVO AUTOMOBILĮ ŽIEMAI"

Yra antifrizo iki -25, parašyta koncentratas ir dviguba kaina. Pirkau. Šiiaip pagrinde antifrizas naudojamas, kad sistema nerudytų, nekalkėtų ir kam pompą teptų. Senuose grabuose darbiniuose vanduo teliuskuoja.
Padangos žieminės - žmonės apie jas girdėję, sako, kad yra galimybė nusipirkti pas tiekėjus, bet labai brangu.