Kai variklio temperatūra darbinė - šlangos netui būti minkštos, kaip košė, kaip šalto motoro. Ten juk vistiek garas, temperatūrinis plėtimasis - turi būti standžios, bet ne kietos. Pirmiausia kiltų įtarimas termostatui. Nesvarbu, kad jis neseniai keistas - ne visi ir nauji gerai veikia. Temperatūrą turėtų palaikyti apie 80-90C. Kritimas iki 70 šitam varikliui beje dar nėra tragiškas - trasoje ir žiemą tai įmanoma, nes termostatas net neatsidaro, o variklis jau atsiaušina vien nuo šalto oro srauto savo paviršiumi tiek, kad pats nebeišgeneruoja tokio šilumos kiekio.
Jeigu ir skydelyje vasarą krenta temperatūra ir tada aiškiai pradeda nešildyti - pradžioj ieškoti termostato bėdų. Bet labai įdomu dar ir tai, kad prie 70-80C jau nešildo. Nes šiaip ties berods 83 (bent taip yra seniesiems D varikliams) termostatas jau atsidaro ir šildymo ten būna per akis - net kaitina. Šiluma dar neblogai jaučiasi ir su 60, ryškiai nebeužtenka prie minuso važiuojant, kai variklio temperatūra sieka vos 40-50C, tuomet salione jau pradeda darytis vėsoka.
Paieškočiau dar oro arba drumzlių pečiuke. Jei pečiukas tikrai ne kinietiškas
