WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 27 28 29 30 31 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 23:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Siandien supyliau xado viena i honda 2.2 ictdi, guli jau gal metai naunaudojamas
nuvaziavau apie 250 km, jokios reakcijos.

klausimas:
antra pilti iskart po 250 km, ar galima ir veliau?



Šiaip, jei jau leistis į pasvarstymus apie hondas... Ypač apie ictdi... Čia citrinų forumas, ir "dyzelinių variklių" skyrius. O tu visvien jautiesi "ten" pataikęs. Net su metus nejudinta (taigi, ir nepažįstantis/neatsimenantis jos reakcijų) honda.

Ką tu geri/uostai? Net pavydas ima. :bum:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 08:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
prie topacio. xm'e efektas nedingsta.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 08:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
proffanas rašė:
POWER rašė:
Siandien supyliau xado viena i honda 2.2 ictdi, guli jau gal metai naunaudojamas
nuvaziavau apie 250 km, jokios reakcijos.

klausimas:
antra pilti iskart po 250 km, ar galima ir veliau?



Šiaip, jei jau leistis į pasvarstymus apie hondas... Ypač apie ictdi... Čia citrinų forumas, ir "dyzelinių variklių" skyrius. O tu visvien jautiesi "ten" pataikęs. Net su metus nejudinta (taigi, ir nepažįstantis/neatsimenantis jos reakcijų) honda.

Ką tu geri/uostai? Net pavydas ima. :bum:


Ricka, gal tu viena karta atsipalaiduok? :) O jei tikrai yra noras dajaba...tsa, mentu keliuose pilna. jei toks mandras, tai prie ju prisipi...nek..:)
Nes:
1. Metai guli xado stalciuje, ne masina kieme
2. ictdi-jei ka, irgi dyzelis, gal pradziai pasidomek
3. si tema "dyzeliniai varikliai", ir kalbu paie dyzeli
4. keik pamenu, sioje temoje pilste kas norejo ne tik paie citrus dyzelinius. Pats net kazkada bandymus darei su nissan ir dar kazuo ir cia rasei..

tai gal tu jau pradek...uostyt kazka..?
:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 17 2013, 10:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vienas klausimas - ar ta revitalizacija pagaivina nors kiek ir tepalinius ziedus? Kaip kompresiniai, neįsivaizduoju, bet variklis birbia ir važiuoja gražiai, o tepaliuką valgo. Gal net šaltu metu ir nevažiuos, tai ta kompresija bus aktualu dar po N metų, jeigu išvis bus. Nesinori dar išmesti, taip pat kaip ir nesinori luptis vienu metu ir galvą, ir karterį vien žiedų keitimui...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 17 2013, 13:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 17 2013, 16:35
Pranešimai: 196
Miestas: Panevėžys
tadas1991 rašė:
Vienas klausimas - ar ta revitalizacija pagaivina nors kiek ir tepalinius ziedus? Kaip kompresiniai, neįsivaizduoju, bet variklis birbia ir važiuoja gražiai, o tepaliuką valgo. Gal net šaltu metu ir nevažiuos, tai ta kompresija bus aktualu dar po N metų, jeigu išvis bus. Nesinori dar išmesti, taip pat kaip ir nesinori luptis vienu metu ir galvą, ir karterį vien žiedų keitimui...

o pradziai gal užtektų vožtuvų gumytes pasikeist ? Ar jau taip iš karto ir tepaliniai žiedai bus parėję ? Šiaip tai darant normalų kapitalinį remonta važinėti sau , o ne pardavimui , tai žiedų keitimas tam kartui padeda , o toliau vėl taspats , kadangi , jei sudilo žiedai , tai bus elipsė ir cilindre , tai tokiu atveju jau geriau daryt pilną kapitalinį , t.y. - šlifuoji cilindrus , dedi remontinius stūmoklius su žiedais , jei tokie dedasi , ir turi naują matarą . Tik viena smulkmena - visai tai kainuoja ...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 17 2013, 20:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
ar ta revitalizacija pagaivina nors kiek ir tepalinius ziedus? Kaip kompresiniai, neįsivaizduoju, bet variklis birbia ir važiuoja gražiai, o tepaliuką valgo.
Pagaivina; gali neabejoti. Klausimas tik, ar pakankamai- jei tarpai milimetriniai, ten jau niekas nebepadės :) . Dėl tepalo valgymo po metalokeramikos pavartojimo, diagnostika susiaurėja iki "arba kažkas nemetalinio" (jau minėtos vožtuvų gumytės), arba užribinis žiedų/cilindrų sudilimas (nelabai tikiu, nes po metalokeramikos bent trumpam ryjami tepalo kiekiai turėtų būti mizerni), arba, kas nesmagu, ale realiausia- kaput turbinos įvorėms. Nežinau kodėl, bet ant turbinos įvorių (nors ten yra ir trintis, ir apsukos ohoho, ir temperatūra) XADO kažkodėl prisidirba blogiausiai. Arba trumpiausiai laiko (greičiausiai nusitrina).

Primityvi diagnostika: nulupk šlangą nuo turbinos, ir paprasčiausiai ją paklibink pirštu- liuftuoja ar ne? Jei ne, reikalas kvepia galvos lupimu... Ryti gali ne tik per žiedus ar gumytes. Papuola ir pvz. galvos tarpinė kiaura- tepaliuką per kanalus varanti tiesiai į cilindrą. Ir jokia metalokeramika tokiu atveju nepadės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 20 2013, 14:44 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
http://nanofull.ru/
tai aš supyliau prieš 1000 km į Brigitkos variklio alyvą. Jau po 200 km variklis gerokai pritilo, kas dėl variklio baubimo - akustinis komfortas didesnis :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2013, 09:16 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O kodėl vis gi NanoFull, o ne Xado, nors lyg ir jau viliojausi Xado naudoti, todėl, kad man dar prieš 10 metų RVSas intuityviai labiau buvo priimtinas savo konsistencija - kur pasta, o kur skystas pavidalas, pastarasis greičiau teplae išsimakaluoja. NanoFull, kiek žinau, yra RVSo upgreidas, su nanotechnologijomis. Efektą pajaučiau - tai faktas. Dabar reikia pakeisti tepalus ir supilti antrą flakonėli, čtoby verno bylo :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2013, 10:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
As su ironija klausiau:) Zinoma, kad niekas nemoka. Tiesiog "experimentuoji", kaip "uzsakytas"..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2013, 11:16 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
As su ironija klausiau:) Zinoma, kad niekas nemoka. Tiesiog "experimentuoji", kaip "uzsakytas"..:)


Su vyšnine daugiau ekperimentavau, žalioji ir be eksperimentų man kelnes mauna :D...
Dar labai norėčiau NanoFull į APD supilti, bet bijau :D, nes ten jau Xado yra, sako, kad Xado su NanoFull nedraugauja, bet kas man... gal verta surizikuoti, bus proga mechaninę įsidėti :D

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2013, 13:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
O tu kartais nesusimastai, kad butent del siu ekspermentu, ji tau ir mauna kelnes..?;)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2013, 21:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
O tu kartais nesusimastai, kad butent del siu ekspermentu, ji tau ir mauna kelnes..?;)


Tai, kad aš jokių eksperimentų su ją dar ir nedariau - nanofull'as tai pirmasis eksperimentas. Tiesa - į dėžę Xado supurkšta, bet dėžė ir laiko :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2013, 17:23 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai gis - aplankiau mūsų citro mokichaną dr. Alvydą, pakeitė mano Brigitkai variklinę alyvą, respektas Dominykui. Supyliau likusią porciją NanoFull'o. Daugiau jokių stebūklų nebelaukiu, bile vėl forskameros cilindran nesukristų :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2013, 18:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Klausdamas dėl žiedų iš karto bandžiau atmesti gumelių, turbinos ir elipsinių cilindrų teoriją, nes tą motorą pats ardžiau ir surinkinėjau porąkart.

Gumelės - galva, kuri nevalgė tepalo nei kiek, permesta ant kito bloko, ir pradėjo valgyti. Aišku, jei tos gumytės pastaruosius 24metus nejudintos, jas bet kuriuo atveju pasikeisti neprošal, o ir tas galėjo prasidėti bet kada normaliai sujudinus (vožtuvus ištrauktai galvai paklibinau) arba pakeitus tepalą geriau plaunančiu arba ardančiu gumą.
Turbo - XUD7 nėra.

Tarpinė - nauja, bet užveržta du kartus, ir Glaseris. Žmogus, su kuriuo dėjom, jom neturėjo jokių priekaištų, o dirba ne metus, ir ne du, bet Lietuvoje apie jas ne kokia nuomonė, mano žiniomis.
Bet gal pakoleikas atmesim. Aušinimas tobulas - kamšty ant kepinančios saulės buvo kartą pakilę iki šimto, bet tai dėl to, kad nedirba antras ventiliatorių greitis. O trasoj ir mieste judant stovi 83 kaip įkalta, kartais pasimėtant, dėl daviklinių klaidų.

Cilindrai neelipsiniai, klibėjimo, kanto neturi. Klibinom, smagratį sukiojom - buvo gražu kaip ir. Aišku, ne viskas ten rankomis jaučiama kogero, bet preliminariai matosi. Tepalo vartojimas apie litrą tūkstančiui, duslintuvo galas pasidarė tepaluotas, įsivaizduoju, kas cilindruose (ar viename) dedasi. Šaltas meta labai daug dūmo ir pasipurto, bet tas dūmas baltas. Pergazavimai nepadeda, geriausiai pavažiuoti porą šimtų metrų. Abejoju, ar važiuosiu su šitu varikliu dar daug metų ir kilometrų, bet tokios tepalo sąnaudos nėra smagios, išvis nesmagu, kai reikia stebėti tą lygį pastoviai, nes nežinia, ar daviklis veikia. Gal paskui bus permesta į turbininį gerą variklį, bet iki tol dar šiam gali tekti išdirbti keletą dešimčių tūkstančių, gal net dykumose, kur turbininio variklio kišti nesinori.

Jaučiu pabandysiu grįžęs susipilti Xado. Prie tų gumelių lįsti vėl visa diena. Būtų tai TUškė, tai ten keičiasi lengvai ir greitai. O šiti varikliukai juk be karomyslų, tai reik nulupt velenėlį.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2013, 20:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nenustoja manęs stebinti NanoFull'as... Variklis tik tyla ir tyla :), gal visiškai neužtils :D

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 27 28 29 30 31 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007