Klausdamas dėl žiedų iš karto bandžiau atmesti gumelių, turbinos ir elipsinių cilindrų teoriją, nes tą motorą pats ardžiau ir surinkinėjau porąkart. Gumelės - galva, kuri nevalgė tepalo nei kiek, permesta ant kito bloko, ir pradėjo valgyti. Aišku, jei tos gumytės pastaruosius 24metus nejudintos, jas bet kuriuo atveju pasikeisti neprošal, o ir tas galėjo prasidėti bet kada normaliai sujudinus (vožtuvus ištrauktai galvai paklibinau) arba pakeitus tepalą geriau plaunančiu arba ardančiu gumą. Turbo - XUD7 nėra.
Tarpinė - nauja, bet užveržta du kartus, ir Glaseris. Žmogus, su kuriuo dėjom, jom neturėjo jokių priekaištų, o dirba ne metus, ir ne du, bet Lietuvoje apie jas ne kokia nuomonė, mano žiniomis. Bet gal pakoleikas atmesim. Aušinimas tobulas - kamšty ant kepinančios saulės buvo kartą pakilę iki šimto, bet tai dėl to, kad nedirba antras ventiliatorių greitis. O trasoj ir mieste judant stovi 83 kaip įkalta, kartais pasimėtant, dėl daviklinių klaidų.
Cilindrai neelipsiniai, klibėjimo, kanto neturi. Klibinom, smagratį sukiojom - buvo gražu kaip ir. Aišku, ne viskas ten rankomis jaučiama kogero, bet preliminariai matosi. Tepalo vartojimas apie litrą tūkstančiui, duslintuvo galas pasidarė tepaluotas, įsivaizduoju, kas cilindruose (ar viename) dedasi. Šaltas meta labai daug dūmo ir pasipurto, bet tas dūmas baltas. Pergazavimai nepadeda, geriausiai pavažiuoti porą šimtų metrų. Abejoju, ar važiuosiu su šitu varikliu dar daug metų ir kilometrų, bet tokios tepalo sąnaudos nėra smagios, išvis nesmagu, kai reikia stebėti tą lygį pastoviai, nes nežinia, ar daviklis veikia. Gal paskui bus permesta į turbininį gerą variklį, bet iki tol dar šiam gali tekti išdirbti keletą dešimčių tūkstančių, gal net dykumose, kur turbininio variklio kišti nesinori.
Jaučiu pabandysiu grįžęs susipilti Xado. Prie tų gumelių lįsti vėl visa diena. Būtų tai TUškė, tai ten keičiasi lengvai ir greitai. O šiti varikliukai juk be karomyslų, tai reik nulupt velenėlį.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|