WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 19 2013, 08:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Sveiki, tokia idomi situacija, kol auto nepasilusi tol vairas lengvai sukiojasi, kai pasyla pasunkeja. Vel atvesus palengveja. Gal kam yra taip buve ir kaip issprest ta problema? Tiesa leidzia vairo kolonele, ar del to gali taip but? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 02:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Įmanoma, kad gali būti susiję, jeigu ten per tą kiaurumą užsiorina arba jei jau stipriai varo lauk. Šiaip - nelabai. Greičiau bėdos su siurbliu, kolonėle - pavargę siurblio plunžeriai, klynina koks vožtuvas ar pan. Arba net su skysčiu, kurio tikriausiai keisti neteko dar?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 16:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Įmanoma, kad gali būti susiję, jeigu ten per tą kiaurumą užsiorina arba jei jau stipriai varo lauk. Šiaip - nelabai. Greičiau bėdos su siurbliu, kolonėle - pavargę siurblio plunžeriai, klynina koks vožtuvas ar pan. Arba net su skysčiu, kurio tikriausiai keisti neteko dar?


Skystis supiltas naujas, seip tai leidzia neblogai jau, kazkur per menesi isvarva, kad jau matosi bakelio dugnas(bakelyje dar skyscio buna, tas bakelis ten netaisiklingos formos). Per menesi nusivaziuoja apie 2000km. Kadangi tvarkaus pats vis nera kada uzsiimt, tai vis dapilineju. Gal yra kokiu rem-komplektu kolonelems? Ar seip kokios ju kainos, nes jau rankas tiesiu link tvarkymo :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jo, tuomet stiprokai. Komplektai yra va: http://manodalys.lt/163-vairo-koloneles ... komplektas
Galima nusipirkti Robete. Čia rodo du variantus, skirtingai pagal tai, kieno gamybos vožtuvas stovi.
Kitos dalys atskirai, jeigu klibės ašis ar liniuotė - turėtų būti kažkokios keičiamos įvorės ar gal guoliai. Traukių gumas irgi pasikeist tuo pačiu, jei seniai judintos - jos gan trapios, jei ne plastikinės...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 21:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Vel atvesus palengveja. <...> Tiesa leidzia vairo kolonele, ar del to gali taip but? :)

Kad būtų kažkas su mechanika (pvz., kažkaip mistiškai klynijantis užkaitęs vairo traukės antgalio šarnyriukas :) )- nemanau. Jei ir yra panašus bugas, jis kažkur giliai-giliai kolonėlėje.

Žiūrint iš hidraulinės pusės, atvėsęs skystis kiek sutirštėja, ir vairui reikalingą jo debetą siurbliukas lengviau išgeneruoja. Negana to, atvėsus ir žarnoms/vamzdžiams, jų sudūrimuose esantys mikroįtrūkimai užsisandarina; siurblys pradeda imti vien skystį be oro priemaišų, ir hidraulinis vairo stiprintuvas imti dirbti be pneumatikos elementų.

Jei neaiškiai išsireiškiau: mano galva, paprasčiausiai užtikrink, kad siurbliukas skystį gautų be oro priemaišų. Po siurbliuko skystis stiprintuvan eina jau po slėgiu, ir oras ten patekti nebegali; oro paėmimas įvyksta iki siurbliuko. Nebepamenu, ar yra pikasike kokia šlangutė tarp skysčio bakelio ir siurbliuko ("vairo pompos"), bet jei yra- įtariama būtent ji, kaip ir štuceriai, ant kurių ji maunasi. Net jei varva ir pati kolonėlė, tasai varvėjimas negali turėti tiesioginės temperatūrinės įtakos vairo stiprintuvo darbui. O sistemos iki siurbliuko nesandarumai- gAli, ir netgi labai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 21:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
proffanas rašė:
HeLLmiX rašė:
Vel atvesus palengveja. <...> Tiesa leidzia vairo kolonele, ar del to gali taip but? :)

Kad būtų kažkas su mechanika (pvz., kažkaip mistiškai klynijantis užkaitęs vairo traukės antgalio šarnyriukas :) )- nemanau. Jei ir yra panašus bugas, jis kažkur giliai-giliai kolonėlėje.

Žiūrint iš hidraulinės pusės, atvėsęs skystis kiek sutirštėja, ir vairui reikalingą jo debetą siurbliukas lengviau išgeneruoja. Negana to, atvėsus ir žarnoms/vamzdžiams, jų sudūrimuose esantys mikroįtrūkimai užsisandarina; siurblys pradeda imti vien skystį be oro priemaišų, ir hidraulinis vairo stiprintuvas imti dirbti be pneumatikos elementų.

Jei neaiškiai išsireiškiau: mano galva, paprasčiausiai užtikrink, kad siurbliukas skystį gautų be oro priemaišų. Po siurbliuko skystis stiprintuvan eina jau po slėgiu, ir oras ten patekti nebegali; oro paėmimas įvyksta iki siurbliuko. Nebepamenu, ar yra pikasike kokia šlangutė tarp skysčio bakelio ir siurbliuko ("vairo pompos"), bet jei yra- įtariama būtent ji, kaip ir štuceriai, ant kurių ji maunasi. Net jei varva ir pati kolonėlė, tasai varvėjimas negali turėti tiesioginės temperatūrinės įtakos vairo stiprintuvo darbui. O sistemos iki siurbliuko nesandarumai- gAli, ir netgi labai.


Dekui kolegos uz paaiskinimus ir patarimus. Ka jus minejot gali buti tiesa, nes buvo karta taip, kad isvaziavus pajutau jog vairo stiprintuva garsiai dirba, atidarau bakeli, o ten skyscio ner(buvo dar tos skycio, bet del bakelio formos atrode, kad ne) ir staigiai uzsukau i parduotuve, nusipirkau kazkokio briedo ir supyliau. Poto gryzes i miesta nusipirkau kas priklauso ir skysti pasikeiciau. Buvau atjunges zarna is bakelio apacios, kad ta lieva skysti isleist laukan. Poto viska surinkau ir uzpildziau. Is pradziu vairas buvo tikrai lengvas po tinkamo skyscio uzpylimo. Taigi klausimas: tikriausiai as to skycio viso neisleidau nes jo liko vairo koloneleje(ar ten lieka?) ir gal jos man cia ir "bugina" visa reikala? Reikes pasiziureti ar gerai uzsukau ta zarna, kuria buvau nuemes, gal pro ten oro patenka. Is dar klausimas: jei sistemoje yra oro, tai kaip man ja nuronti? ji pati nusiorina ar reikia pro kazkur ta ora isleisti?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 22:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vairo stiprintuvas nusiorina pats, nes skystis pastoviai cirkuliuoja, ir visas perteklinis oras visada išeina atmosferon atgal per skysčio bakelį. Netvirtinai dar, kad tarp bakelio ir siurblio oras patekti negali, bet net jei jie stovi ir vienas ant kito, oras gali būti pasiurbiamas per jų sujungimą!
Primityvus patikrinimas- veikiant šiltam varikliui ir kažkam kitam sukinėjant vairą, pasižiūrėk, kas darosi bakelyje; ar tik ne burbulienė?! O gal, išsukus vairą iki ribinės padėties, išryškės ir skysčio stygius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 15:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
proffanas rašė:
Vairo stiprintuvas nusiorina pats, nes skystis pastoviai cirkuliuoja, ir visas perteklinis oras visada išeina atmosferon atgal per skysčio bakelį. Netvirtinai dar, kad tarp bakelio ir siurblio oras patekti negali, bet net jei jie stovi ir vienas ant kito, oras gali būti pasiurbiamas per jų sujungimą!
Primityvus patikrinimas- veikiant šiltam varikliui ir kažkam kitam sukinėjant vairą, pasižiūrėk, kas darosi bakelyje; ar tik ne burbulienė?! O gal, išsukus vairą iki ribinės padėties, išryškės ir skysčio stygius.


Veikiant siltam varikliui buvo sukinetas vairas, bakelyje burbuliuku nera, ir susukus vaira iki galo skyscio netruksta. Dar yra minciu?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 17:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tokiu atveju, prie hidraulikos tegalima prisiknisti teoriškai, kad gal pašilęs koks manžetukas ar žarnos gabaliukas iš savojo lizdo išsprūsta ir blokuoja skysčio srautą, bet tuo aš bemaž netikiu- to pikasikuose dar niekada nepasitaikė. Galima įtarti, kad pašilus ir suskystėjus skysčiui pats siurbliukas praranda sugebėjimą pumpuoti, bet tam patikrinti, reiktų arba kažkur jo išėjime jungti manometrą, arba bent jau vizualiai stebėti jo srautą (leidžiant į kokį bakelį) ir suprasti, ką matai. Bent jau užfiksuoti skirtumą tarp šilto/šalto.

Galima manyti ir kad gedimas mechaninis.
Mechaninė dalis- arba pačioje kolonėlėje, arba važiuoklėje... Galima, aišku, atjungti vairo traukes ir įsitikinti, kad gedimas ne važiuoklėje, bet nemanau, kad verta.
Jei bakelyje nėra burbuliukų iš grįžtančio skysčio (gaudomo oro požymių), problema, greičiausiai, yra siurbliuko ("vairo pompos") nesugebėjime pašilus sugeneruoti reikiamą srautą.

Balsuočiau už "xana siubliukui". Šia tema priminsiu ir pavargusius dyzelio (principe, hidraulinius) kuro siurblius, kurie šalti veikia puikiai, o pašilus kurui, užgesintos mašinos nebeužkursi- jie nebeužpumpuoja.
Galbūt, niekada nekeitei vairo stiprintuvo skysčio?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 17:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
proffanas rašė:
Tokiu atveju, prie hidraulikos tegalima prisiknisti teoriškai, kad gal pašilęs koks manžetukas ar žarnos gabaliukas iš savojo lizdo išsprūsta ir blokuoja skysčio srautą, bet tuo aš bemaž netikiu- to pikasikuose dar niekada nepasitaikė. Galima įtarti, kad pašilus ir suskystėjus skysčiui pats siurbliukas praranda sugebėjimą pumpuoti, bet tam patikrinti, reiktų arba kažkur jo išėjime jungti manometrą, arba bent jau vizualiai stebėti jo srautą (leidžiant į kokį bakelį) ir suprasti, ką matai. Bent jau užfiksuoti skirtumą tarp šilto/šalto.

Galima manyti ir kad gedimas mechaninis.
Mechaninė dalis- arba pačioje kolonėlėje, arba važiuoklėje... Galima, aišku, atjungti vairo traukes ir įsitikinti, kad gedimas ne važiuoklėje, bet nemanau, kad verta.
Jei bakelyje nėra burbuliukų iš grįžtančio skysčio (gaudomo oro požymių), problema, greičiausiai, yra siurbliuko ("vairo pompos") nesugebėjime pašilus sugeneruoti reikiamą srautą.

Balsuočiau už "xana siubliukui". Šia tema priminsiu ir senus dyzelio (principe, hidraulinius) kuro siurblius, kurie šalti veikia puikiai, o jiems pašilus, užgesintos mašinos nebeužkursi.


Na tas vairas tiek jau nepasunkeja, kad labai sunku sukt, bet katik uzvedus ryte masina ir biski pasivazinejus(uzsildzius) jauciasi kad siek tiek sunkiau sukiojasi. Aj tiesa anksciau visada sunkaiu sukiodavos, tau buvau ipyles xsado vairo kolonelei ir nuo tada vairas palengvejo. Poto seke to lievo skyscio uzpylimas, pakeitimas normaliu ir va dabar sitas mistinis efektas. Gal dar karta to xsado reiktu ipilt? Nes tas senasis tai issileido su priestai buvusiu skysciu.

AJ dar tiesa amortiku atramines siek tiek strigineja, tas irgi daro itaka vairo lengvumui, bet nepriklauso nuo silumos. Ar priklauso? Ten sratukai isdildo duobutes toje plastmaseje ir strigineja per jas lipdami ir tiek.

Kai imsiu kolonele tai pasikeisiu ir tuos, ir kai bus sutvarkyta kolonele reikes paziuret ar pasireiskia tas efektas su pasilusia sistema

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 17:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vairo stiprintuve XADO veikia tik siubliuką (pačioje kolonėlėje nepakankama trintis ir temperatūra, kad XADO suveiktų), todėl, jei jau sykį XADO suveikė, bet efektas dingo- bugas taip 97-100proc. siurbliuke. Jei pats krapštaisi mašinose, gal prieš pirkdamas pabandyk pirma jį (žinomai gerą) pasiskolinti ir pasikeisti, bet esu jau beveik tikras, kad problema būtent sudilusiame siurbliuke.

Dar viena iš mechaninių alternatyvų: o negali būti, kad diržas, varantis siurbliuką, yra tepaluotas ir pašilęs paprasčiausiai praslysta dėl nepakankamo įtempimo?... :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 18:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
proffanas rašė:
Vairo stiprintuve XADO veikia tik siubliuką (pačioje kolonėlėje nepakankama trintis ir temperatūra, kad XADO suveiktų), todėl, jei jau sykį XADO suveikė, bet efektas dingo- bugas taip 97-100proc. siurbliuke. Jei pats krapštaisi mašinose, gal prieš pirkdamas pabandyk pirma jį (žinomai gerą) pasiskolinti ir pasikeisti, bet esu jau beveik tikras, kad problema būtent sudilusiame siurbliuke.

Dar viena iš mechaninių alternatyvų: o negali būti, kad diržas, varantis siurbliuką, yra tepaluotas ir pašilęs paprasčiausiai praslysta dėl nepakankamo įtempimo?... :)


Nea dirzas nepraslysta tikrai :) Reikes kazka daryt susiurbliu :) Dekui uz issakytas mintis

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2013, 10:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Proffano nukreiptas, pradejau paieskas nuo siurbliuko. Atradau, kad buvo uzsikises siurbliuko filtriukas(ten tokie mechaniniai slegio reguliatoriai su labai smulkiu tinkleliu) Isvaliau ta tinkleli ir viskas pasitaise, vairas nebepasunkeja pasilus, ir dar siek tiek palengvejo po isvalymo. Gal kam pravers sita info, ir aciu profanui ir tadui uz patarimus.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 31 2014, 11:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 18:53
Pranešimai: 58
Miestas: Siauliai
Gal galite painformoti,kur yra tas sietelis vairo stiprintuve,radau forume,kad isvalius sieteli palengvieja vairas,man taip pat uzsilus,pasidaro kaip guminis.XSARA PICASO 2000m 1,8.Aciu.

_________________
Xsara Picaso 2000.1,8.85kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 05 2018, 18:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
citramonas1 rašė:
Gal galite painformoti,kur yra tas sietelis vairo stiprintuve,radau forume,kad isvalius sieteli palengvieja vairas,man taip pat uzsilus,pasidaro kaip guminis.XSARA PICASO 2000m 1,8.Aciu.


Man taip pat iskilo klausimas, visi isvalyk sieteli ir bus OK. Xsara 1.6 80kw benzinas 2002 metu, nei nusukom visus vamzedlius, ir ant siurbli ir pan, joiu sieteliu? Ant vairo stipirnuv paties irgi nera, kur gali buti?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007