Foto neturiu, nebent paveikslėlis iš autodatos, bet gal atsiras, kas turi ir foto

Alkūninį veleną sukant su dar esančiu diržu - jei užkaiščiavus neatitinka velenėlio skylė - sukam dar ratą ir tada turi tikti viskas. Tik tada rekomenduojama seną diržą nuimti. Jei dėl kažkokių priežasčių buvo paleistas diržas, nesant velenams kaiščiavimo vietose, reikia visaip sukiojant ir bandant kombinacijas atsargiai (nesukant per jėgą) juos ten ir pastatyti, ir tada visai nesvarbu, kiek kartų ką apsukot - bus vistiek teisingai ir veiks, jei nesugadintas mechanizmas (vožtuvai ir pakelėjai, velenėliai sveiki).
Skylė jeigu turi nemažo laisvumo - gal per mažo diametro kaištį kišat, pabandykit platesnį ( gražtų yra kas 0,5, o kartais ir kas 0,1mm) arba tiesiog centruokit iš rankos, pamakaluodami skylėje, jei turit gerą pojūtį. Realiai, prieš imdamas diržą svetimoms mašinoms, dėl visa ko pasižymiu ant seno diržo ir škyvų žymes, paskui pasižymiu jas ir kryptį ant naujo diržo pagal seną, ir taip, dėdamas naują diržą į vietą, lieku užtikrintas, kad tikrai viskas tvarkoj. To nedarau tik XUD varikliams, nes ten labai tiksliai viskas susikaiščiuoja, pasisuka max per trečdalį - pusę danties, bet tada diržas tiesiog neužsideda. Plius, daug tokių diržų pakeitęs esu, tad labai ramiai jaučiuosi ten viską sukinėdamas.
Jei vistik nedrąsu lįsti, Kaune pigiai darau. Bet, kaip supratau, jau pasileidot tą reikalą, tad teks dabar iki galo išvalgyt ir išeit arba sugadintu varikliu, arba naujomis vertingomis žiniomis ir sutaupytais pinigais
