WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 03 2013, 14:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Nusimato idomus zaidimas su AG SGI duju iranga :) Radau parsisiusti softa "AG Diagnose Tool Sgi"

Paveikslėlis

beliko pasidaryti nesudetinga diagnostini laida.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2013, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Pasidariau laida pagal schema, bet nepavyksta prisijungti prie duju kompo, nei ant windows 7 64 bit. nei ant windows XP 32 bit. :(

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2013, 15:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Didziaja dali duju trukciojimo issprendziau isemes duju slegio reguliatoriu is duju reduktoriaus. Is slegio reguliatoriaus istekejo keli lasai purvino skyscio. Tas tikriausiai ir trukde duju kompui matyti duju slegi reduktoriuje. Paskui dar kita diena tiesiog issilupiau pati duju reduktoriu is masinos ir ji isardziau kiek galejau. Varztai vos ne rankomis atsisuke. Beje, pacios memranos visiskai nepavyko nuimti nuo korpuso, per kelias vietas ji tvirtai laikosi, nenorejau bandyti plesti, nes sugadines kitos niekur negauciau. Nuvaliau visokias nuosedas nuo membranos is duju tekejimos puses. Dar toks klausimas atsirado - ar turetu rankomis maigytis membranos centras i kuri remiasi spyruokle is lauko puses, nes man kaip ir nesimaige, stipriau paspaudus ji vos sujudejo. As kai neesu duju irangos zinovas todel man ir pasirode itartina. Gal tai dar viena duju trukciojimo priezastis. na bet viska surinkus ir sudejus atgal, dujomis dabar variklis dirba daug geriau ir trukciojimo galima sakyti nebeliko.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 07:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
O kokie purkštukai, koks numeris?
Jei reduktorius nekiauras, trukčiojimui įtakos gali turėti reguliuojamas dujų slėgis.

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2013, 08:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Purkstukai membraniniai AG 600.050

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 11:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
jei problema purkštuke, kreipkis.
pasijungti bandyk per Dos'ine programą

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2013, 11:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tai va, kad as nezinau kur tiksliai trukciojimo problema. Utenoj dujininkai su manim nesneka :twisted: Cia pats kiek bandziau va krapstytis ir spelioti ardydamas atskirus komponentus :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 15:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Koks galetu buti salutinis poveikis ant duju dirbanciam varikliui istraukus fiske is duju reduktoriuje esancio duju slegio sensoriaus?

Tas juodas prisuktas dviem varzteliais is sonu
Paveikslėlis

Pabandziau istraukti - nieko neatsitiko, apsukos nesuregavo vaiklio. pagazavau - irgi nieko keisto nebuvo. Diagnostine raudona lempute ant duju perjungimo mygtuko nesumirksejo.

Gal jis pas mane sugedes tas duju slegio daviklis ir taip jau?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2013, 21:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Atjungus turėtų persijungti į benziną, arba nepersijungti apskritai ant dujų.

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2013, 00:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Isbandziau - atjungus fiske jokio pokycio, dirba toliau dujom. Tik kai baiginejasi dujos - neperjungia i benzina, nes nezino, kad baigesi dujos ir nebera slegio sistemoj. Paspaudi kuro perjungimo mygtuka - persijungia i benzina. Paspaudi vel - persijungia i dujas, tik variklis nebevaziuoja, nebera kuom ji maitint :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2013, 16:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Dar viena beda su tom olandiskom dujom :evil: Visa laika rodo pilna duju baliona. Erzina, kai nezinai kiek lieka bake. Pasibaigus dujoms ant mygtuko nuo visu deganciu 4 zaliu lempuciu persijungia iskart ant raudono diodo ir pradeda pypseti, kad baigesi. Pats perjungiklis geras, bandziau ir su kitu, tas pats, rodo pilna baka visada. Ar gali buti, kad bake plude uzstrigo ties virsum. Laidai nuo pludes iki jungtuko geri, tikrinau.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2013, 13:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Bus netinkamai pajungtas, arba sugedes, arba tiesiog ne tokio nominalo daviklis ant baliono. Neesu didelis zinovas visu davikliu, naudojamu ant duju balionu, bet kiek zinau populiariausi 0-100 omu. Dar yra 0-1000 omu. Buvau sutikes (landi lyg tai :roll: ) davikli su 2 holo jutikliais ir 1 magnetiniu strypeliu - labai blogai rode :bad:

Reziume: pameginti vietoj daviklio pajungti potenciometra 1k ir sukiojant ziureti prie kokiu omu pradeda ''rodyti duju kieki, o tada ziureti kokia varza rodo originalus daviklis. Jei skiriasi varza daviklio ir potenciometro - ieskoti duju daviklio su tinkamu nominalu.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 16 2013, 14:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Sioks toks tesinys su tom olandiskom dujom ir variklio trukciojimu.

Neapsikentes to trukciojimo, netgi nusipirkau nauja aukstos itampos riciu bloka virs zvakiu (Valeo 400 lt). Nepadejo :bum:

Tada skambtelejau Laisviui. Isgirdes kelis patarimus, patikrinau duju reduktoriaus sandaruma. Numoviau vakumo slangute nuo reduktoriaus, ja uzkimsau varztu, o ant reduktoriaus uzmoviau kita slangute ir imerkiau i inda su vandeniu. Uzkuriau varikli ir stebejau ar dirbant dujomis neburbuliuoja is reduktoriaus. Deja jokio burbuliavimo nebuvo, kaip ir isvada, kad reduktorius nekiauras.

Bet tada pastebejau kita dalyka. Kad tą numautą vakumo slangutę uzkimsus varztu variklio darbas laisvom apsukom kazkaip pagerejo, pradejo graziau dirbti. As taip iskart i trasa tada. Ir mano nuostabai variklio darbas buvo kuo puikiausias, jokio trukciojimo vazinejejant. Su tokia modifikacija savaitgali buvo suvazineta iki Vilniaus ir atgal ir jokio variklio trukciojimo nepasitaike, kaip kad seniau.

Apsilankius pas Laisvi ir pratestavus duju iranga buvo aptiktas duju slegio pulsavimas is duju reduktoriaus (buvo pajungtas manometras). Nusprendem, kad reiketu perinkti reduktoriu ir pakeisti membrana. http://www.setaltas.lt gavau nusipirkti AG SGI reduktoriaus rem. komplekta (60 lt.). Dabar tik belieka perinkti reduktoriu. O kol kas ant tolimu vaziavimu atjungiu as ta vakumo slangute nuo reduktoriaus ir uzkemsu varztu. Tik visgi taip padarius kartais salone pasijaucia duju kvapas stovint pvz ant sankrizu. Tikriausiai visgi is reduktoriaus per atvira vamzdeli yra sioks toks nuotekis duju.


Prikabinti failai:
DSC08574.JPG
DSC08574.JPG [ 38.64 KiB | Peržiūrėta 4672 kartus(ų) ]
DSC08575.JPG
DSC08575.JPG [ 37.61 KiB | Peržiūrėta 4672 kartus(ų) ]
DSC08576.JPG
DSC08576.JPG [ 42.95 KiB | Peržiūrėta 4672 kartus(ų) ]

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2
Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 17:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
AG SGI reduktoriaus perinkimas:


Prikabinti failai:
DSC08580_resize.JPG
DSC08580_resize.JPG [ 35.71 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]
DSC08581_resize.JPG
DSC08581_resize.JPG [ 33.48 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]
DSC08582_resize.JPG
DSC08582_resize.JPG [ 40.89 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2
Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 17:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Toliau


Prikabinti failai:
DSC08584_resize.JPG
DSC08584_resize.JPG [ 44.15 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]
DSC08588_resize.JPG
DSC08588_resize.JPG [ 37.95 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]
DSC08590_resize.JPG
DSC08590_resize.JPG [ 39.09 KiB | Peržiūrėta 4654 kartus(ų) ]

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007