WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Vel savo vietoje. Ar pades perinkimas, isplovimas ir naujos membranos pakeitimas bus matyti bevazinejant.


Prikabinti failai:
DSC08592_resize.JPG
DSC08592_resize.JPG [ 42.3 KiB | Peržiūrėta 3993 kartus(ų) ]

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2
Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 18:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Ar man atrodo ar reduktorius zemokai

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 18:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
O kokia itaka tai turi?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 19:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Iš nuotraukų, tai tikrai reikėjo perrinkti. Na kaip dirba?

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 19:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
tas pats blogai :bum: Vistiek trukcioja :evil: Nelieka nieko kito, kaip numaut nuo reduktoriaus vakumo slangute ir ja uzkisti, tik taip dingsta trukciojimas.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2013, 21:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Citrusas rašė:
O kokia itaka tai turi?

Nezinau tiksliai del ko :roll: -nebepamenu bet kiek kalbeta su dujistais tai jis turi but kuo auksciau

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2013, 18:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Saulynai, sumaišei, atvirkščiai.

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2013, 19:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
O kuom pagrista tas?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2013, 20:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Laisvis rašė:
Saulynai, sumaišei, atvirkščiai.

Rimtai ,nu gal :? ,ne mano sritis 8)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2013, 15:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tesinys.

Nusipirkau manometra, slangos 16 mm vidinio diametro, trisaki is sodo reikmenu, pora perejimu nuo mazo manometro diametro iki 16 mm ir viska sumontaves pasidariau devaisa slegiui matuoti.

Paveikslėlis

Viska sujungiau ant slangos tarp duju reduktoriaus ir purkstuku, vietoj ten imontuoto duju filtro.

Paveikslėlis

Uzkurus varikli manometras rode kokius ~200 mbar duju slegi. Ryskiai per mazas, pagal sitos duju irangos manula slegis turi buti apie ~950 mbar. Sukdamas 6kampi varzta esanti duju reduktiraus centre slegi pavyko sukelti iki ~800 mbar.

Paveikslėlis

Vakumo slangute pajungta ant reduktoriaus. Pabandymui atjungiau nuo reduktoriaus vakumo slangute. Duju slegis soktelejo iki kokiu 1500 mbar. Uzmoviau atgal - slegis vel nukrito iki ~800 mbar. Vadinasi slegio reguliavimas nuo isiurbimo kolektriuje esancio slegio vyksta. Viska vel isrinkes ir sudejes duju filtra atgal sokau i trasa testdraivo padaryti. Pervaziavau lygiu keliu isijunges autopilota, kad laikyti pastovu greiti - jokio ikyraus trukciojimo neatsirado 8) Kaip bus veliau po ilgesniu pasivazinejimu bus matyti. Kol kas siam kartui tiek :hammer:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2013, 18:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
Geras. :)

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2013, 14:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Pabandziau dar sukelti slegi is duju reduktoriaus. Issukiau reguliavimo varzta, ten yra du plasmasiniai ziedai po spyruokle. Nezinau ar tai gamykliskai padaryta ar jau kazkas idejo veliau, kad pakeltu spyruokle.

Paveikslėlis

36 mm
Paveikslėlis

Mano atveju jau buvo per mazai, nes susukus visa varzta iki sriegio pabaigos slegio iki reikiamo lygio nesukeldavo. Reikia arba ilgesnes spyruokles arba dar padeti kazka po spyruokle. Pasiknises garaze radau labai tinkamo diametro plonytes saibas, kurios labai tiko padeti po spyruokle

Paveikslėlis

Paveikslėlis

40 mm
Paveikslėlis

Teko pavargi kol sita sumustini susukau atgal i reduktoriu, nes pailgejus spyruoklei padidejo pasipriesinimas. Tik isukus varzta sulig reduktoriaus pavirsium ir uzkurus varikli jau duju slegis buvo ~700 mb. seniau buvo ~200 mb

Paveikslėlis

Dabar be vargo keliais apsukimais pakeliau duju slegi iki ~950 mb +-

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2013, 15:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Citrusai, lenkiu galvą :shock:
Va taip ir būna - kai dujininkams vargiai pavyksta, gali be patirties ir olandiškas įrangas išmokt remontuot :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2013, 16:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Tai nieko kito ir nebelieka kaip paciam remontuotis, kai gyveni ten, kur citroenu nelabai daug, ir ju specifiniu remontu niekas neuzsiima arba nenori :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007