Pastaruoju metu kažkaip dėjau belekaip beleką, nes reikėjo važiuot, o tai nuleistą randi, tai iš po dugno per ketvirtį padangos ilgio įtrūkimą iki kordo randi (žiemą radau, bet dar dieną pavažinėjau ir pastatęs užmiršau, tai dabar du mėnesius pralaksčiau užmiršęs, posūkiuose 90 kampo iki 60kmh, brrrrr

), kol iš duobės vėl nepamačiau. Šiandien į darbą važiuoju ir susimąsčiau, kad šiuo metu visos padangos skirtingos, taip pat ir ratlankiai, gale kairėj ZX zapaskė, dešinėj 405 zapaskė, prieky dešinėj ZX lietnykas su žiemine, kairėj BX Swiftinis lietnykas su vasarine...
Reik artimiausiom dienom tvarkyt, kad nebūtų problemų, jei kokia avarija įvyktų ir sumanytų kas pažiūrėt...
Linksmesne gaidele: užvakar tėvukas paskambino, kad jo Galaxiui vairą sukant pradėjo labai zyzt. Liepiau pažiūrėt skystį. Tuščias, sako prieš savaitę kaiptik dapyliau, prieš tai buvo dapilta gal prieš 2 metus. Vakar skambina - pasikėlė, nupasakojo, kaip ten kas atrodo, tai iš pasakojimo supratau, kad kolonėlė prakiuro (ilga gofruota guma prie tilto, kuri paskui susijungia su kažkokiu vamzdeliu ir toliau nueina prie rato, tokia pati yra ir kitoj mašinos pusėj - tai iš tos gumos ir bėga

).
Galvoju liuks, ne tik, kad skrisiu liepą jam keist pagrindinio diržo, bet dar ir 1000km parvairuot teks be vairo stiprintuvo

Gerai, kad kelias beveik vien trasa. Trumpinsim dirželį, kad pompą vandens suktų vistiek.