O vakar knisausi prie XMo. Daryta tokia švelni chaltūrėlė, keičiant bėgančio vairo kolonėlės vožtuvo ne visą remontinį komplektą, o tik viršutinį riebokšlį. Nupirktas pagal rekomendacijas riebokšlis 20x32x7. Pavyko gauti SKFinį riebokšlį, tad gana nudžiugau. Variklis papuolė dvilitris, tad priėjimas galimas gana neblogas iš viršaus. Tarkim P605tam atjungti kryžmę galima iš apačios, bet pas XMą, nors dugnas ir beveik toks pat, ten tiek hidraulikos, vamzdžių ir HAnų, kad ranka vos telpa, o apie įrankį dar sunkiau ką pasakyt. Tikriausiai reiktų nusisukti HA sferą priėjimui. Na bet su tokiu varikliu - viskas padaryta iš viršaus. Išardžius ir išlupus riebokšlį rezultatas nenudžiugino - originalus riebokšlis 20x32x5. Nežinau, kaip tie, kas man pasiūlė, kad tinka ir 7mm pločio ten viską surenka, bet norint sudėti viską į savo vietas - neišeina, nes nuo briaunelės iki fiksavimo žiedo lygiai 5mm. Galbūt nededa fiksavimo žiedo, bet kad nelabai kokybiškai turėtų tai atrodyti. Bet kuriuo atveju, teko kažko griebtis, kad išlošti tuos 2mm. Nupjauta riebokšlio gumelės apačia iki pat metalinės dalies - dar trūksta gerokai. Teko pjaustelt iki metalinės dalies ir viršų - aišku ne visą, o atsargiai apipjaunant žieduką, kad nepagadinti apsauginės dulkių lūpytės. Lūpytė aišku išlenda virš tų 5mm, bet kraščiukas dedasi tvarkingai ir fiksavimo žiedas telpa be prievartos - puiku. Iškart surinkus ir užvedus - nebebėgo. TIkiuosi, dar ir laikys, na bent jau iki TA. Ir dar prisukom bamperio laikiklį prie bamperio ir bamperį prie mašinos, kad laikytųsi ir nekristų.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|